Hop til indhold

Recommended Posts

denventende skrev, for 1 time siden:

Hi

No knowledge of her, and skips as there are many other good ones at a cheaper price - maybe not in Horsens, but Vejle for example.

Considering a visit to girls in Vejle. Any suggestions?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dylmer skrev, for 5 timer siden:

Arh der kunne vel også være andre, der kunne have glæde af dine anbefalinger i Vejle. ;)

bare ikke i en tråd, der omhandler Chili, Horsens. :-) @Dylmer har sikkert skrevet anmeldelser, hvor man kan søge på Vejle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved om hun helt er holdt med at "massere" eller om hun er flyttet/har fået ny annonce jeg ikke lige har set? Det er ved at være meget længe siden jeg har set hende annoncere ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 7.10.2022 at 10:00:

Er der nogen der ved om hun helt er holdt med at "massere" eller om hun er flyttet/har fået ny annonce jeg ikke lige har set? Det er ved at være meget længe siden jeg har set hende annoncere ...

Der var en annonce på i går på Annonce light

Del dette indlæg

Link til indlæg
knold skrev, for 5 timer siden:

Der var en annonce på i går på Annonce light

Ja, jeg så det godt. Pudsigt nok så begyndte hun at reklamere igen dagen efter at jeg havde spurgt til hende herinde. Man skulle næsten tro hun læste med herinde eller fik oplysninger herfra. Det så så ud til at hun kun kører ud nu :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...