8000 1990 Skrevet 28. April, 2021 Er der nogen der ved noget. Er det den kendte S fra Vejle der er tilbage. https://annoncelight.dk/showad/317476 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 28. April, 2021 (edited) 8000 skrev, for 2 minutter siden: Er der nogen der ved noget. Er det den kendte S fra Vejle der er tilbage. https://annoncelight.dk/showad/317476 8000 Og evt et hint om hvor hun er Privat eller klinik Redigeret 28. April, 2021 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 28. April, 2021 "S" Bedste overskrift ever. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 28. April, 2021 Har lige talt med skønheden, hun er nu i Fredericia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 28. April, 2021 (edited) AalborgLook skrev, for 17 minutter siden: "S" Bedste overskrift ever. Hmm navnet på pigen er S. Så den er vel god nok. Hvis byen var nævnt i annonce havde jeg selvfølgelig også nævnt denne. Men beklager meget at jeg ikke gjorde det godt nok i dine øjne. Bemærk at den ligger i rigtig kategori. Redigeret 28. April, 2021 af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Weston 12 Skrevet 28. April, 2021 De der har besøgt S, behøver ikke mere end S for at vide hvem der spørges på. Håber meget det er hende der er tilbage - for så køre jeg snart en tur. Så godt set 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 28. April, 2021 8000 skrev, for 1 time siden: Hmm navnet på pigen er S. Så den er vel god nok. Hvis byen var nævnt i annonce havde jeg selvfølgelig også nævnt denne. Men beklager meget at jeg ikke gjorde det godt nok i dine øjne. Bemærk at den ligger i rigtig kategori. Vi er nu nok mange flere som der synes at overskriften kun være MEGET bedre, EG er desværre plaget af INTET sigende overskrift i eftersøgninger, når man ser dem på forsiden så ved man jo heller ikke hvilken kategori de er skrevet i, så lad os alle blive bedre til det Her er bare et forslag Søger thai pigen "S" der har været i Vejle. Er der nogen som der kan gøre det bedre? Tænker at en lille konkurrence om hvem der kan lave den bedste overskrift Lad os alle gøre EG til et bedre oplevelse for alle Ønsker alle på EG en fantastisk dejlig solskinsdag . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 28. April, 2021 AalborgLook skrev, for 3 timer siden: "S" Bedste overskrift ever. Ikke den bedste, men den korteste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 28. April, 2021 8000 skrev, for 4 timer siden: Er der nogen der ved noget. Er det den kendte S fra Vejle der er tilbage. https://annoncelight.dk/showad/317476 8000 S er tilbage, og ja det hende der var i Vejle. Jeg besøgte hende mandag. Ringede til hende og aftalte, med det samme kunne jeg høre det var hende. Vel mødt på adressen blev jeg modtaget af denne utrolige smukke og dejlige lille pige, kun iført bh og G-streng. Hendes ansigtsudtryk afslørede tydligt gensynets glæde, vi blev enige om 1 time fp startende med massage, så der var tid til at snakke, men 10 min henne kunne vi ikke vente mere. Detaljer vil jeg ikke komme med, men det var fantastisk, da vi lå helt udmattede og småsnakkede efter 3 udløsninger blev i pludselig forstyrret af mutter der mente det var tid til at jeg kørte hjem, der var kun gået 1 time og 48 min. Puhh det bliver en dyr sommer nu hvor S er tilbage og rose snart kommer Den flittige skrev, for 1 time siden: Ikke den bedste, men den korteste. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 29. April, 2021 8000 skrev, for 22 timer siden: Er der nogen der ved noget. Er det den kendte S fra Vejle der er tilbage. https://annoncelight.dk/showad/317476 8000 S fra vejle er 100% - værd at kører de cirka 60 km og også de ekstra km til Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dealmaker 111 Skrevet 29. April, 2021 Zifa1971 skrev, den 28.4.2021 at 15:34: S er tilbage, og ja det hende der var i Vejle. Jeg besøgte hende mandag. Ringede til hende og aftalte, med det samme kunne jeg høre det var hende. Vel mødt på adressen blev jeg modtaget af denne utrolige smukke og dejlige lille pige, kun iført bh og G-streng. Hendes ansigtsudtryk afslørede tydligt gensynets glæde, vi blev enige om 1 time fp startende med massage, så der var tid til at snakke, men 10 min henne kunne vi ikke vente mere. Detaljer vil jeg ikke komme med, men det var fantastisk, da vi lå helt udmattede og småsnakkede efter 3 udløsninger blev i pludselig forstyrret af mutter der mente det var tid til at jeg kørte hjem, der var kun gået 1 time og 48 min. Puhh det bliver en dyr sommer nu hvor S er tilbage og rose snart kommer Hvilken klinik i Fredericia holder hun til på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 3. Maj, 2021 dealmaker skrev, den 29.4.2021 at 19:50: Hvilken klinik i Fredericia holder hun til på ? Ring til hende og bestil tid, så får du adressen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 8. Maj, 2021 Er der en venlig sjæl der kan linke til en gammel anmeldelsestråd? Søgning på “s” eller “s Vejle” medfører et ganske omfattende granskningsarbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 8. Maj, 2021 Er det den sædvanlige tusse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 8. Maj, 2021 mthom hvornår har du fået fp til 1000 sidst hvor det var et besøg vær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Maj, 2021 kingo40 skrev, for 16 minutter siden: mthom hvornår har du fået fp til 1000 sidst hvor det var et besøg vær Det er standard prisen i Århus, så mon ikke det er nogenlunde det samme andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 8. Maj, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden: Det er standard prisen i Århus, så mon ikke det er nogenlunde det samme andre steder. Det har i mange år været 1200 i Vejle og Fredericia Redigeret 8. Maj, 2021 af kingo40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 8. Maj, 2021 kingo40 skrev, for 3 timer siden: Det har i mange år været 1200 i Vejle og Fredericia Hmm synes da tit det er 1000 kr. i de byer. Så enten ligner jeg en fattig bums eller også er jeg bare megalækker. Heller nok mest til mega 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Maj, 2021 8000 skrev, for 55 minutter siden: jeg bare megalækker Du er et hug Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg