Hop til indhold

Recommended Posts

Bølle skrev, for 12 timer siden:

Er der nogen steder, hvor man også han få behandling af bagdelen, med finger og evt. dildo.

jep ... min læge lavde lige en prostata undersøgelse i sidste uge .... og det hele blev betalt med det gulesygesikrings bevis :) hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Bølle skrev, for 13 timer siden:

Er der nogen steder, hvor man også han få behandling af bagdelen, med finger og evt. dildo.

På et tidspunkt var der en Jasmine tæt ved Banegården som både annoncere meget og omtalt meget herinde

Jeg har dog ej set noget herinde eller i annoncen i meget lang tid, så om hun stadig er der ved jeg ikke, hun var dog ej min kop the 

Men ku nemt være det du søger :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 2 minutter siden:

På et tidspunkt var der en Jasmine tæt ved Banegården som både annoncere meget og omtalt meget herinde

Jeg har dog ej set noget herinde eller i annoncen i meget lang tid, så om hun stadig er der ved jeg ikke, hun var dog ej min kop the 

Men ku nemt være det du søger :rolleyes:

Iht svar i en anden tråd trækker hun i arbejdstøjet ( lange støvler, lak trusser og pisk) 6. april

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Iht svar i en anden tråd trækker hun i arbejdstøjet ( lange støvler, lak trusser og pisk) 6. april

Helt Ok med mig, bare jeg ikk ska ligge røv til :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...