Svendsenaalborg 911 Skrevet 30. April, 2021 Hej derude Vejret er ikke til at stole på ift. udendørssex... Jeg har en fræk tøs, som skal kneppes her i ugen, og planen var at tage hende udenfor et eller andet sted; men se nu vejrudsigten Jeg tænker, om nogen har gode alternativer, når man nu ikke kan være derhjemme fx pga børn med onlineundervisning?... Selvfølgelig kan man knalde på toilettet i storcentret eller lign, men der måtte gerne være mulighed for andet end en quickie. Jeg håber meget, at jeg fuldstændig har overset et eller flere oplagte steder at knalde! Hvis det er et specifikt sted, modtager jeg meget gerne en pb På forhånd tak Svendsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 30. April, 2021 er det en tøs vi du vil dele med os andre må vide mere om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 30. April, 2021 BlackMagic2020 skrev, 1 time siden: er det en tøs vi du vil dele med os andre må vide mere om hende Nu var det jo ikke lige det, mit opslag gik på... Men nej, det er i privat regi og på tomandshånd (og hun er møglækker og fræk...). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 30. April, 2021 Jeg vil sige motellet i Støvring.. Et dobbeltværelse koster 750.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 30. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden: Jeg vil sige motellet i Støvring.. Et dobbeltværelse koster 750.. Tak for buddet. Nu var det tanken, at det skulle være et frækt knald et alternativt sted, og så frækt er motellet heller ikke Flytter fandme til de varme lande snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 30. April, 2021 Okay.. Tænker ikke der er så mange alternative steder der egner sig til at knalde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 30. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Okay.. Tænker ikke der er så mange alternative steder der egner sig til at knalde.. Bortset fra hvis man kan være ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 30. April, 2021 Det er næsten umuligt at finde et diskret sted at knalde i det fri i Vendsyssel. Er der samlet mere end 3 træer bliver de nedlagt så de kan søge EU om støtte til ny beplantning. Jeg har selv ledt de sidste års tid og har endnu ikke fundet noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 30. April, 2021 Det er svært for selv om der er godt vejr og du finder en skov så kommer der en masse "turister" forbi når de går ture i skoven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 1. Maj, 2021 Området fra Ålborg mod Nibe ud mod vandet, er der flere ugenerte steder som I kan anvende, uden at genere andre mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 113 Skrevet 1. Maj, 2021 Du kunne jo alternativt investere i et lille 2 mands telt der er nemt at slå op, og så bruge det til udendørs underholdning. Så er i ikke nær så afhængige af vejret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 1. Maj, 2021 Kuk-kuk skrev, for 42 minutter siden: Du kunne jo alternativt investere i et lille 2 mands telt der er nemt at slå op, og så bruge det til udendørs underholdning. Så er i ikke nær så afhængige af vejret Har såmænd masser af steder, der er overdækket; det er mere temperaturen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 2. Maj, 2021 Frodige Ida skrev, den 30.4.2021 at 11:59: Det er næsten umuligt at finde et diskret sted at knalde i det fri i Vendsyssel. Er der samlet mere end 3 træer bliver de nedlagt så de kan søge EU om støtte til ny beplantning. Jeg har selv ledt de sidste års tid og har endnu ikke fundet noget. Ida jeg ved da, at du kender et fint sted ved Bouet - bag de store lagerbygninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 2. Maj, 2021 fræk6 skrev, for 2 timer siden: Ida jeg ved da, at du kender et fint sted ved Bouet - bag de store lagerbygninger Det er mange år siden jeg var der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 2. Maj, 2021 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Det er mange år siden jeg var der. Det ved jeg så ikke - men jeg husker stadigvæk stedet med dig - der var der da fredligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 2. Maj, 2021 fræk6 skrev, for 32 minutter siden: Det ved jeg så ikke - men jeg husker stadigvæk stedet med dig - der var der da fredligt Ja men ikke længer, siden firmaet har udvidet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 2. Maj, 2021 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Ja men ikke længer, siden firmaet har udvidet. Ok - jeg har ikke været der siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg