Hop til indhold
Firefly82

Yvette indlevelse

Recommended Posts

Hej alle har læst en masse om Yvette og tænker at besøge hende da jeg har en kærlighed for mørke kvinder, men der bliver talt meget om hendes store numse men hvordan er hendes generelle indlevelse? og er hun passiv eller vild i varmen og er hun til kyss og den slags? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er længe siden jeg har besøgt Yvette (desværre)...... Men altid har der været rigtig fin indlevelse og god service hos Yvette, og det skal siges at jeg har besøgt hende en del gange. Syns hun er en lækker mørk kvinde med nogle ekstreme former.

Jeg fik en gang lov til at filme legen med mit kamera, og jeg mener for et par hundrede ekstra. Selvfølgelig uden hendes ansigt. Men dejligt at se bagefter hvordan den røv kunne arbejde foran kameraet :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Firefly82 skrev, for 22 timer siden:

Hej alle har læst en masse om Yvette og tænker at besøge hende da jeg har en kærlighed for mørke kvinder, men der bliver talt meget om hendes store numse men hvordan er hendes generelle indlevelse? og er hun passiv eller vild i varmen og er hun til kyss og den slags? 

Der er massere anmeldelser af hende. Jeg lavede denne anmeldelse af hende i 2015, hvor jeg kneppede hendes kæmpe røv. Der er for i øvrigt ekstra frække billeder af hendes ladeport, postet af en anden bruger. Kort fortalt - var på bucketlisten, og jeg fortryder ikke besøget:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...