Firefly82 8 Skrevet 1. Maj, 2021 Hej alle har læst en masse om Yvette og tænker at besøge hende da jeg har en kærlighed for mørke kvinder, men der bliver talt meget om hendes store numse men hvordan er hendes generelle indlevelse? og er hun passiv eller vild i varmen og er hun til kyss og den slags? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krisdane 123 Skrevet 1. Maj, 2021 Måske du har et link ? Det vil gøre det lidt lettere for os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Firefly82 8 Skrevet 1. Maj, 2021 https://annoncelight.dk/showad/292273 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 1. Maj, 2021 Det er længe siden jeg har besøgt Yvette (desværre)...... Men altid har der været rigtig fin indlevelse og god service hos Yvette, og det skal siges at jeg har besøgt hende en del gange. Syns hun er en lækker mørk kvinde med nogle ekstreme former. Jeg fik en gang lov til at filme legen med mit kamera, og jeg mener for et par hundrede ekstra. Selvfølgelig uden hendes ansigt. Men dejligt at se bagefter hvordan den røv kunne arbejde foran kameraet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 2. Maj, 2021 Firefly82 skrev, for 22 timer siden: Hej alle har læst en masse om Yvette og tænker at besøge hende da jeg har en kærlighed for mørke kvinder, men der bliver talt meget om hendes store numse men hvordan er hendes generelle indlevelse? og er hun passiv eller vild i varmen og er hun til kyss og den slags? Der er massere anmeldelser af hende. Jeg lavede denne anmeldelse af hende i 2015, hvor jeg kneppede hendes kæmpe røv. Der er for i øvrigt ekstra frække billeder af hendes ladeport, postet af en anden bruger. Kort fortalt - var på bucketlisten, og jeg fortryder ikke besøget: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg