justforfun 16 Skrevet 1. Maj, 2021 Hejsa Har efterhånden være forbi Meena nogle gange, og hvis du er til god HÅRD massage, så er Meena bestemt et godt valg, hun er super sød og dygtig til hendes arbejde, og jeg kommer bestemt igen. Det er let at finde disket parkering, eneste minus er at hendes indgang er direkte ud til gaden. https://annoncelight.dk/showad/226425 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 1. Maj, 2021 justforfun skrev, for 37 minutter siden: Hejsa Har efterhånden være forbi Meena nogle gange, og hvis du er til god HÅRD massage, så er Meena bestemt et godt valg, hun er super?sød og dygtig til hendes arbejde, og jeg kommer bestemt igen. Tak for info. Kan du evt. sige noget om øvrig serviceniveau (HJ/BJ/FP), med mindre du nøjes med den hårde massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
justforfun 16 Skrevet 2. Maj, 2021 der er muligheder for hele pakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 585 Skrevet 2. Maj, 2021 justforfun skrev, 1 time siden: der er muligheder for hele pakken Jeg fik/købte hele pakken da hun var i Vejle så ja der er mulighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 8. Maj, 2021 Hun ser faktisk godt ud. Måske man skulle begive sig mod Kolding Er det en god fuld pakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 30. August, 2021 Besøgte hende i weekenden. Som TS skriver rigtig god hård massage. Fint økoblow og okay omgang sex. Sød og smilende. Fuldpakke(ingen anal) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pkuk 2 Skrevet 2. September, 2021 TheJack skrev, den 30.8.2021 at 06:03: Besøgte hende i weekenden. Som TS skriver rigtig god hård massage. Fint økoblow og okay omgang sex. Sød og smilende. Fuldpakke(ingen anal) Hvad måtte du give for sådan en omgang? Var du ikke interesseret i anal, eller tilbyder hun det bare ikke? Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 4. September, 2021 Pkuk skrev, den 2.9.2021 at 13:41: Hvad måtte du give for sådan en omgang? Var du ikke interesseret i anal, eller tilbyder hun det bare ikke? Tak! Mener det var 1200 for 1 time. Jeg var ikke interesseret i anal og det virkede hun heller ikke til. Da jeg var i gang med en god heftig doggy havde jeg hænderne godt på hendes baller og spredte dem godt, en finger var for tæt på hendes anus for hun grinte og sagde No 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pkuk 2 Skrevet 4. September, 2021 TheJack skrev, for 2 timer siden: Mener det var 1200 for 1 time. Jeg var ikke interesseret i anal og det virkede hun heller ikke til. Da jeg var i gang med en god heftig doggy havde jeg hænderne godt på hendes baller og spredte dem godt, en finger var for tæt på hendes anus for hun grinte og sagde No Super - tak for feedback. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg