EPO 222 Skrevet 2. Maj, 2021 Nogle erfaringer . Hun er nem at lave aftale med og tit on-line . Er dog helt fint for mig hvis hun levere varen . Her EPO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 2. Maj, 2021 (edited) EPO skrev, for 35 minutter siden: Nogle erfaringer . Hun er nem at lave aftale med og tit on-line . Er dog helt fint for mig hvis hun levere varen . Her EPO Nej ingen erfaring. Men hører gerne fra andre. Har du rigtig aftale eller kemidate? Har en kemi date i morgen, nu ser vi Redigeret 2. Maj, 2021 af Power-man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 2. Maj, 2021 (edited) Redigeret 2. Maj, 2021 af thedanishdude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 3. Maj, 2021 Har aftalt alt med hende . Bare ikke tidspunkt og virker lidt svært . Er det hende der vil kemi date ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 3. Maj, 2021 EPO skrev, for 32 minutter siden: Har aftalt alt med hende . Bare ikke tidspunkt og virker lidt svært . Er det hende der vil kemi date ? Aftalt alt med hende? pb mig detaljer . Kemidate er altid noget jeg gør, så det var mit forslag til første møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mattvega Skrevet 17. Maj, 2021 Kom I nogensinde videre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 18. Maj, 2021 Ikke her. Havde kemimøde, og hun virkede sådan set ret sød. Men droppede at mødes med hende, da det virkede til, at hun ikke overholder aftaler. Men giv det et skud, og vend endelig tilbage, hvis det lykkedes at mødes med hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 18. Maj, 2021 Power-man skrev, for 11 timer siden: Ikke her. Havde kemimøde, og hun virkede sådan set ret sød. Men droppede at mødes med hende, da det virkede til, at hun ikke overholder aftaler. Men giv det et skud, og vend endelig tilbage, hvis det lykkedes at mødes med hende . sendte du ansigtsbillede inden i mødtes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 18. Maj, 2021 Gammel rotte skrev, for 21 minutter siden: sendte du ansigtsbillede inden i mødtes? Jeg har ansigts billeder på min SD profil. Så det åbnede jeg bare. Men tror ikke hun er værd at planlægge noget med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 18. Maj, 2021 Tager hun penge for et kemimøde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 19. Maj, 2021 TorbenMadsen skrev, for 7 timer siden: Tager hun penge for et kemimøde? Jeg gav ikke noget for kemi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hh2121 2 Skrevet 19. Maj, 2021 (edited) Power-man skrev, for 20 timer siden: Ikke her. Havde kemimøde, og hun virkede sådan set ret sød. Men droppede at mødes med hende, da det virkede til, at hun ikke overholder aftaler. Men giv det et skud, og vend endelig tilbage, hvis det lykkedes at mødes med hende . hun mødte op men du mente ikke hun ville overholde aftaler ?? Redigeret 19. Maj, 2021 af hh2121 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 19. Maj, 2021 hh2121 skrev, Lige nu: hun mødte op men du mente ikke hun ville møde op ?? Hun mødte op til kemimøde. Men havde hørt fra andre, at hun ikke mødte op til deres rigtige møder. Derfor gad jeg ikke spille min tid på, at aftale noget rigtig med hende. Men som jeg skrev tidligere, så prøv at se om i kan lave en aftale. Du skal nok bare ha i baghovedet, at der er en stor risiko for, at hun ikke møder op. Så måske ha en fallback plan 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 21. Maj, 2021 Link til MissPrecious https://sugardaters.com/da/profile/KEoEDQrDzA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 12. April, 2022 Jeg genopliver lige denne her tråd - nogen der har mødtes med hende for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg