Gohappy 12 Skrevet 2. Maj, 2021 Hej https://annoncelight.dk/showad/268497 Nogen der har besøgt Sofia for nylig og var hun god? Gohappy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 2. Maj, 2021 Noget tyder på Martin55 har oprettet en ny konto. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gohappy 12 Skrevet 2. Maj, 2021 NoobGPexplorer skrev, for 12 minutter siden: Noget tyder på Martin55 har oprettet en ny konto. Så du kender godt Sofia eller? Beklager kender ikke Martin55 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 2. Maj, 2021 NoobGPexplorer skrev, for 17 minutter siden: Noget tyder på Martin55 har oprettet en ny konto. nej jeg er her stadigvæk. tosse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gohappy 12 Skrevet 2. Maj, 2021 martin55 skrev, for 1 minut siden: nej jeg er her stadigvæk. tosse Må sku give dit ret. Ret forudindtaget holdning at have, bare fordi man spørger ind til Sofia. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 2. Maj, 2021 Det var alene fordi overskriften på denne tråd var lige så informativ som dem martin55 plejer at berige os med. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gohappy 12 Skrevet 2. Maj, 2021 Det giver også en fin mening haha. Næste gang tjek da brugernavn i stedet, tænker jeg umiddelbart. Jeg har ikke et behov for mere end en konto, her, men den tanke står jeg vidst alene med I øvrigt hvis du kan bidrage på trådens problemstilling vedr. Sofia - som er hammer lækker - må du hellere end gerne sige til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 3. Maj, 2021 Gohappy skrev, for 3 timer siden: I øvrigt hvis du kan bidrage på trådens problemstilling vedr. Sofia - som er hammer lækker - må du hellere end gerne sige til Og hvordan ved du at hun er hammer lækker? hvorfor så spørge ind til hende, hvis du allerede hvem det er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gohappy 12 Skrevet 3. Maj, 2021 Habbo skrev, for 4 timer siden: Og hvordan ved du at hun er hammer lækker? hvorfor så spørge ind til hende, hvis du allerede hvem det er? Jeg prøver bare at indhente nogle erfaringer, som det ellers tydeligt burde fremgå, inden jeg selv vil prøve hende. Fordi Sofia er hammer lækker! Men du kan heller ikke forholde dig til tråden. Så spar dit klamme tastaturbrug for alles skyld. Det er sikkert også klistret til, så på en måde gør jeg dig faktisk en tjeneste. Du kan heller ikke stave. :) Gohappy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 83 Skrevet 4. Maj, 2021 Gohappy skrev, den 2.5.2021 at 14:59: Hej https://annoncelight.dk/showad/268497 Nogen der har besøgt Sofia for nylig og var hun god? Gohappy Sofia er ALTID god. Utrolig sød pige og meget snaksalig. Men hold dig fra hende, jeg vil have hende for mig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 4. Maj, 2021 Hvordan kommer du frem til, at denne overskrift var den rigtige at gå med? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gohappy 12 Skrevet 4. Maj, 2021 Jan skrev, for 6 timer siden: Sofia er ALTID god. Utrolig sød pige og meget snaksalig. Men hold dig fra hende, jeg vil have hende for mig selv. Hej Jan, tak for din besked Det lyder da lovende haha. Må man høre noget om hendes højde, kropstype, vægt og særlige kendetegn? Jeg lover aldrig noget, jeg ikke helt kan holde i øvrigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 83 Skrevet 5. Maj, 2021 Gohappy skrev, for 16 timer siden: Hej Jan, tak for din besked Må man høre noget om hendes højde, kropstype, vægt og særlige kendetegn? De oplysninger hun giver i annonce passer meget godt. Jeg har dog ikke haft hende på vægten eller målt efter.Men slank/almindelig og rigtig flot krop. Jeg ved dog at alderen ikke helt passer. Men det er jo også kun et tal. Hun kan fint gå for at være 36 eller måske endda yngre. Særlige kendetegn: hun taler rigtig meget, og hun ved det godt, hun er intelligent og ellers ligner hun en helt almindelig smuk kvinde. God fornøjelse og vær god ved hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gohappy 12 Skrevet 5. Maj, 2021 Parsnip skrev, den 4.5.2021 at 12:40: Hvordan kommer du frem til, at denne overskrift var den rigtige at gå med? Det er en reference til andre, som har besøgt hende for nylig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 5. Maj, 2021 Gohappy skrev, for 26 minutter siden: Det er en reference til andre, som har besøgt hende for nylig Du tror ikke du havde haft mere held, hvis du havde smidt hendes navn der i det mindste? Tror du, at folk ser "for nylig" og tænker nå ja da! Hende kender jeg godt! Det er jo totalt ubrugeligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gohappy 12 Skrevet 6. Maj, 2021 Parsnip skrev, for 10 timer siden: Du tror ikke du havde haft mere held, hvis du havde smidt hendes navn der i det mindste? Tror du, at folk ser "for nylig" og tænker nå ja da! Hende kender jeg godt! Det er jo totalt ubrugeligt. Indrømmet reaktionen har været blandet og flere har slet ikke gidet at læse opslaget korrekt og nogen er endda blevet frustreret på egne eller mine vegne.. Ikke sikker haha. Du kender hende sikkert heller ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg