Hop til indhold
DownTownBoy

Daria Aarhus - Værste oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316353

Fra da jeg kom ind til jeg kom ud, var det en træls oplevelse, og jeg er stadig træt af at have brugt mine penge på hende.
Hun er flabet over SMS, og blev ved med at skrive trælse beskeder selv efter jeg smuttede.
Hun har en luftmadras så sexoplevelsen er heller ikke god. Hun er på ingen måder indlevende.
Hun ligner en der mere eller mindre gerne vil have det overstået hurtigst muligt, hvilket er derfor hun insisterer på hendes meget stramme kondomer i stedet for mine der passer mig bedre.
Da jeg kom, så var det ud med mig hurtigst muligt...

Jeg ved sgu ikke, det har været en træls oplevelse og spild af penge...

  • Synes godt om 1
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er en god anmeldelse af hende. Også af en "ny" bruger.

Men hans tekst virker som om nogen har forsøgt sig med google translate.

Tenderer til at tro mere på din.

Ærgelig, hun ser ikke grim ud. Men er nok tvunget til det her arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er en god anmeldelse af hende. Også af en "ny" bruger.

Men hans tekst virker som om nogen har forsøgt sig med google translate.

Tenderer til at tro mere på din.

Ærgelig, hun ser ikke grim ud. Men er nok tvunget til det her arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@torbenb

Ja, hun er køn nok og har dejlige baller og bryster, og glat hud.
Desværre er hun overhovedet ikke serviceminded.
Hun ringede til sin bagmand bare for at få mig ud, da jeg mente jeg ikke har fået mine 30 min som jeg har betalt for.
Hun mente at jeg betaler for at komme 1 gang.
Jeg foreslår du finder en anden.
Jeg kan godt lægge sms samtalen op, hvis du gerne vil få et indtryk af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

pyha, det var virkelig tæt på jeg havde booket en tid med hende i dag, godt du tog en for holdet der :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
torbenb skrev, for 11 timer siden:

der er en god anmeldelse af hende. Også af en "ny" bruger.

Men hans tekst virker som om nogen har forsøgt sig med google translate.

Tenderer til at tro mere på din.

Ærgelig, hun ser ikke grim ud. Men er nok tvunget til det her arbejde.

Vi har hørt dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello to you all. I made this account just to clarify some things. Downtownboy why do not you tell the whole real experience? You come in my apartment and after i ask you to take you shows off you ignore my asking and continue to go into the apartment. This was disgusting becouse I do not stay with outdoor shoes in my home !! The second thing is that I do not use other rubbers then my own for safety resons !! It's tru that i did not have XXL condoms (just finish them a few days ago) but you needed XXL condoms only for you ego in true we know the size and its not XXL. You payd for 30 min 1 finish and you finish about 10-12 min and that was that. I told you you can pay extra 200 to finish oane more time but you did not want to !! You keep insisting that "I have more time i have more time" !! You pay for 1 finish not as may finish you can in 30 min ok ?? I ask you nicely to leave two times and you did not want !! So yes I had to do something about that !! Torbenb i can assure you 100% that nobody is forcing me to do nothing and about thst "other rewiu" first of all my english skils are preatty decent and i do not need google translate to whrite something down and i would never give myself a positive rewiu becouse as we all know 1 reviu from a "new user" meens nothing !! I hope i cleared as much as i could the situation with you dowtownboy and your assumptions torbenb. If you want to be treated with respect show the same !!! P. S you are like the third guy in a long time thst complaining about my airmatress (it ' s extra comfortable more expensive then some basic beds) so next time if you go to a place and see this kind of arrangement and it does not suits you just ask for your money back and that is that. Have a nice day to you all. 

Redigeret af Daria daria
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Daria, du tager da fejl, har man betalt for 30 min. Så er det da 30 min. Uanset om man er kommet, så er det da bare at give lidt massage, du skriver intet i dinannonce at det er indtil du er kommet.

tro ikke du kan komme her til landets og gøre som det passer dig, så må¨vi brødre stå sammen og lade være at besøge dig, man skal ikke snyde med tiden, det er meget uhøfligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daria daria skrev, for 28 minutter siden:

Hello to you all. I made this account just to clarify some things. Downtownboy why do not you tell the whole real experience? You come in my apartment and after i ask you to take you shows off you ignore my asking and continue to go into the apartment. This was disgusting becouse I do not stay with outdoor shoes in my home !! The second thing is that I do not use other rubbers then my own for safety resons !! It's tru that i did not have XXL condoms (just finish them a few days ago) but you needed XXL condoms only for you ego in true we know the size and its not XXL. You payd for 30 min 1 finish and you finish about 10-12 min and that was that. I told you you can pay extra 200 to finish oane more time but you did not want to !! You keep insisting that "I have more time i have more time" !! You pay for 1 finish not as may finish you can in 30 min ok ?? I ask you nicely to leave two times and you did not want !! So yes I had to do something about that !! Torbenb i can assure you 100% that nobody is forcing me to do nothing and about thst "other rewiu" first of all my english skils are preatty decent and i do not need google translate to whrite something down and i would never give myself a positive rewiu becouse as we all know 1 reviu from a "new user" meens nothing !! I hope i cleared as much as i could the situation with you dowtownboy and your assumptions torbenb. If you want to be treated with respect show the same !!! P. S you are like the third guy in a long time thst complaining about my airmatress (it ' s extra comfortable more expensive then some basic beds) so next time if you go to a place and see this kind of arrangement and it does not suits you just ask for your money back and that is that. Have a nice day to you all. 

I was not there, so I do not know what happend. But just to clarify, if I pay you for 30 minuts, come after 10 minuts, then I have to leave? and yes one should take of ones shoes when wisiting a private home. 

Let me give you a piece of advice, I think it would save you a lot of time, if you were a bit more specifik, about what services you provide.

Have a nice day. 

Redigeret af jenslillemandhansenv2
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog mine sko af da jeg lige var trådt ind...

Redigeret af DownTownBoy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Monty i didn't say to him "get out get out" right after he finish ok??I never do that!! I know that 30 min are 30 min. I told him he can still stay untill the clock rings and have conversation or massage or what ever would relax him!! He was telling me "im not leaving i have more time". Ok you can stay till you finish your time but you can't finish as many times as you want in 30 min 1 time ok??? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, at lyve er alligevel desperat.

"Can you please fuck off from here?"

Der skal ikke andet til end en smule af vores sms samtale for at vise hendes sande ansigt.

Redigeret af DownTownBoy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nobody is saying that if you take 1 h and you get all your finish in 20 min "GET OUT". You cand still stay and spend the rest of the time with convetsation massage etc!!! But he keep insisted in the direction of intercourse!!! Not massage not conversation nothing like that!! And after that i ofder him the possibility for oane more finish for extra 200 and he did not want!! i told him to leave two times after and he didn't want!! What was i supposed to do?? Start begging him?? Or make another finish for free just so he will leave?? A lot of lies!! I have no reson to lie i was just upset about the talk here and just wanted to give you a second story (more linked to the truth) on what happend!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Daria, du skrev selv at da han var færdig ville du have ham ud, og du skrev at hvis han betalte 200,- mere kunne han blive.

der er da vist ikke meget troværdighed over dig. Skam dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yea i say some bad words to you dowtownboy becouse you made me mad with you shoe gesture the condom thing and always complaining abouth the mattres wanting oane more finish for free and your whole arrogant and ugly attitude!! Yea i told you some bad things becouse i lost my temper with all that sh&t that i have had to put out with you!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Monty this is not whright!! I don't need anyone to belive me!! I wast just upset any try to clear this things. If you believe me or not it's up to you!!! I told him to pay extra becouse he was insisting to have more finish for free!!! I wasn't going to be a conversation/massage /relaxing time just a whole argument about "i have more time i want more finish". And yes after he didn't want to pay for extra finish and after the only conversation was in the direction "I want more i want more" yes i told him to leave becouse i would not stay extra 12-15 min to argue and hear this!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yea bad talk from me. I admit that.I lost my temper! You where treating me like i was your slaveand "I'm here for only oane reason not to talk back" and you wanted more then what you pay !! And after the whole experience yes i admited i use bad words. I told you all thst becouse i had a lot of frustraison in me and couldn't tell all this in face after the whole incident!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok so i just shuld have let him finish as many times as he wanted and maby take a dance with hes shoes on right on my table where i eat and after he told me "I'm here for only oane reson and thst is not to talk back" i shuld have say "Yes sir sorry sir right away sir" and maby then MABY whoul i get a good rewiu. Guess what this is not going to hapoend. I described the situation as beas as i could and i admit i lost my temper (to the point that i couldn't even spell whrite) but i will never be a door rug and endure bad language/behavior and do service for free!! 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@Daria daria

To avoid misunderstandings it would be wise to change

 

 30 min are 800 dkk 60 min are 1500

 

to

 30 min are 800 dkk, 1 time come,  60 min are 1500, 1 time come. One extra come cost 200 DKK  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja - Vi har jo nok alle prøvet at besøge en super lækker GP der er skide kold og urimelig. Men lad os lige se på de fakta der ikke er diskussion om.

Det kan lyde som en banalitet, men hvis man bare ignorer ønsket fra pigen om at tage skoene af sender man altså et magtsignal. Hvordan ville i have det hvis i fik besøg og bad én tage skoene af og vedkommende bare ignorerede det? Ja så er stemningen ligesom sat i en negativ retning og pigen det er altså ikke pigen der har skabt denne stemning. At hun ikke vil acceptere at kunden selv kommer med kondomer kan jeg satme godt forstå. Kondomer er for begges sikkerhed men det er altså hendes sikkerhedsudstyr i denne branche. Hun kan jo ikke vide om det er en eller andet ”psyko” det syntes det kunne være fedt hvis kondomet sprang og havde pillet ved det (prikket hul eller andet). Ja hvad ved jeg det er helt klart hendes ret at beslutte at det skal være kondomer hun selv står inde for. Og så kunne kunden bare sige nej tak og gå igen. Og angående antal gange. Come on !!!! Medmindre der står andet eller man har oplevet andet hos pigen så er det sku’ da INGEN der forventer at det er 2 gange på 300 minutter (og en ekstra tur for 200,- lyder endda ret rimeligt hvis man er så hurtig).  1 gang er 100% standard og derefter lidt snak og massage hvis der er tid til overs. Jo helt klart kan det skrives i annoncen 30 min = 1 come – men vær nu ærlig står det ikke forventer vi 1 gang. Ellers kan man jo spørge inden.

Og så har jeg ikke på fornemmelsen at kunden bliver smidt ud. Men han er ikke interesseret i snak og massage, men bliver i stedet ved med at insistere på en ekstra tur (som han så kunne have fået for sølle 200,- og måske været glad ;))

Og snak om ”vi brødre finder os ikke i noget”…. Nej lad os bare være nogle fandens karle her - Konsekvensen kunne blive at byen bliver et upopulært sted at arbejde for pigerne og hvem ønsker det? Jeg har ikke tal på de gange jeg er gået fordi en piges billeder ikke stemte overens med virkeligheden (og jeg gider ikke bare 4 kg for meget på lårene eller røven hvis det er noget andet jeg er kommet for den dag – friske vellignende billeder tak!), eller hvis jeg fornemmer at pigen er kold. Men det koster mig altså ikke noget at gå pænt igen, hvis noget ikke er som jeg havde forventet (selvom det selvfølgelig er træls).

Redigeret af TheDude TheDude
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel
TheDude TheDude skrev, for 5 minutter siden:

Ja ja - Vi har jo nok alle prøvet at besøge en super lækker GP der er skide kold og urimelig. Men lad os lige se på de fakta der ikke er diskussion om.

Det kan lyde som en banalitet, men hvis man bare ignorer ønsket fra pigen om at tage skoene af sender man altså et magtsignal. Hvordan ville i have det hvis i fik besøg og bad én tage skoene af og vedkommende bare ignorerede det? Ja så er stemningen ligesom sat i en negativ retning og pigen det er altså ikke pigen der har skabt denne stemning. At hun ikke vil acceptere at kunden selv kommer med kondomer kan jeg satme godt forstå. Kondomer er for begges sikkerhed men det er altså hendes sikkerhedsudstyr i denne branche. Hun kan jo ikke vide om det er en eller andet ”psyko” det syntes det kunne være fedt hvis kondomet sprang og havde pillet ved det (prikket hul eller andet). Ja hvad ved jeg det er helt klart hendes ret at beslutte at det skal være kondomer hun selv står inde for. Og så kunne kunden bare sige nej tak og gå igen. Og angående antal gange. Come on !!!! Medmindre der står andet eller man har oplevet andet hos pigen så er det sku’ da INGEN der forventer at det er 2 gange på 300 minutter (og en ekstra tur for 200,- lyder endda ret rimeligt hvis man er så hurtig).  1 gang er 100% standard og derefter lidt snak og massage hvis der er tid til overs. Jo helt klart kan det skrives i annoncen 30 min = 1 come – men vær nu ærlig står det ikke forventer vi 1 gang. Ellers kan man jo spørge inden.

Og så har jeg ikke på fornemmelsen at kunden bliver smidt ud. Men han er ikke interesseret i snak og massage, men bliver i stedet ved med at insistere på en ekstra tur (som han så kunne have fået for sølle 200,- og måske været glad ;))

Og snak om ”vi brødre finder os ikke i noget”…. Nej lad os bare være nogle fandens karle her - og stille Konsekvensen kunne blive at byen bliver et upopulært sted at arbejde for pigerne og hvem ønsker det? Jeg har ikke tal på de gange jeg er gået fordi en piges billeder ikke stemte overens med virkeligheden (og jeg gider ikke bare 4 kg for meget på lårene eller røven hvis det er noget andet jeg er kommet for den dag – friske vellignende billeder tak!), eller hvis jeg fornemmer at pigen er kold. Men det koster mig altså ikke noget at gå pænt igen, hvis noget ikke er som jeg havde forventet (selvom det selvfølgelig er træls).

Yup.....kunden medbringer stemningen, og er til gengæld i sin gode ret til at gå igen, hvis noget ikke er som lovet/aftalt/indikeret.....sådan er det nu en gang...-Og mødes man med disrespekt er det vel grundlæggende i orden at blive ualmindeligt gal i skralden......

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, for 35 minutter siden:

Ja ja - Vi har jo nok alle prøvet at besøge en super lækker GP der er skide kold og urimelig. Men lad os lige se på de fakta der ikke er diskussion om.

Det kan lyde som en banalitet, men hvis man bare ignorer ønsket fra pigen om at tage skoene af sender man altså et magtsignal. Hvordan ville i have det hvis i fik besøg og bad én tage skoene af og vedkommende bare ignorerede det? Ja så er stemningen ligesom sat i en negativ retning og pigen det er altså ikke pigen der har skabt denne stemning. At hun ikke vil acceptere at kunden selv kommer med kondomer kan jeg satme godt forstå. Kondomer er for begges sikkerhed men det er altså hendes sikkerhedsudstyr i denne branche. Hun kan jo ikke vide om det er en eller andet ”psyko” det syntes det kunne være fedt hvis kondomet sprang og havde pillet ved det (prikket hul eller andet). Ja hvad ved jeg det er helt klart hendes ret at beslutte at det skal være kondomer hun selv står inde for. Og så kunne kunden bare sige nej tak og gå igen. Og angående antal gange. Come on !!!! Medmindre der står andet eller man har oplevet andet hos pigen så er det sku’ da INGEN der forventer at det er 2 gange på 300 minutter (og en ekstra tur for 200,- lyder endda ret rimeligt hvis man er så hurtig).  1 gang er 100% standard og derefter lidt snak og massage hvis der er tid til overs. Jo helt klart kan det skrives i annoncen 30 min = 1 come – men vær nu ærlig står det ikke forventer vi 1 gang. Ellers kan man jo spørge inden.

Og så har jeg ikke på fornemmelsen at kunden bliver smidt ud. Men han er ikke interesseret i snak og massage, men bliver i stedet ved med at insistere på en ekstra tur (som han så kunne have fået for sølle 200,- og måske været glad ;))

Og snak om ”vi brødre finder os ikke i noget”…. Nej lad os bare være nogle fandens karle her - Konsekvensen kunne blive at byen bliver et upopulært sted at arbejde for pigerne og hvem ønsker det? Jeg har ikke tal på de gange jeg er gået fordi en piges billeder ikke stemte overens med virkeligheden (og jeg gider ikke bare 4 kg for meget på lårene eller røven hvis det er noget andet jeg er kommet for den dag – friske vellignende billeder tak!), eller hvis jeg fornemmer at pigen er kold. Men det koster mig altså ikke noget at gå pænt igen, hvis noget ikke er som jeg havde forventet (selvom det selvfølgelig er træls).

"Hvordan ville i have det hvis i fik besøg og bad én tage skoene af og vedkommende bare ignorerede det?"
Jeg tog skoene af lige da jeg trådte ind, der var intet bøvl med det. At påstå jeg lagde skoene på hendes bord er langt ude.

"At hun ikke vil acceptere at kunden selv kommer med kondomer kan jeg satme godt forstå."
Det kan jeg ikke. Jeg har oplevet mange gange at få lov til at bruge mine egne kondomer, da jeg oplever deres ofte er for små og ubehagelige. Og det er jo også primært for at få kunden til at komme hurtigere, fortalte en GP mig.

"Og så har jeg ikke på fornemmelsen at kunden bliver smidt ud. Men han er ikke interesseret i snak og massage, men bliver i stedet ved med at insistere på en ekstra tur (som han så kunne have fået for sølle 200,- og måske været glad ;))"
Jeg bad aldrig om en anden gang. Det er løgn.
Da jeg kom, spurgte hun "Finish?".
Jeg svarede "Yes".
Hun rejste sig og sagde "Okay, now you have to leave."
Jeg spurgte "How long have I been here?".
Jeg tjekkede klokken og der var gået 16 min, som også er bevist på sms.
Jeg sagde at jeg ikke har fået min 30 min.
Hun spurgte "Do you have a problem?"
Jeg svarede "Yes".
Så siger hun "If you have a problem, then no problem".
Og så ringer hun til nogen, hvilket jeg gætter på er en øst-europæisk bagmand.
Og jeg følte at jeg var nødt til at gå, da jeg fik en fornemmelse af at han ville komme op og banke mig/true mig.

Jeg er altid nede på jorden og ønsker blot almindelig sex med GP.

Desværre har du fået det forkerte indtryk.

I bund og grund skriver jeg anmeldelsen, da jeg har haft en ualmindeligt dårlig oplevelse.

Jeg håber ikke andre lader sig forføre af hendes løgne:
At jeg ville behandle hende som slave.
At jeg ikke tog skoene og stillede dem på hendes bord.
At jeg insisterede på en tur nummer 2.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hun lyver/han lyver :shock:

Hvem skal man tro på. Jeg ved det ikke, men jeg ved at når en pige prøver at forsvare sig her på siden, så kommer der som reglen mange hyæner og angriber hende, om det er helt fair, må være op til hver enkel, bare man kan se sig selv i øjnene, og ikke bare gemmer sig bag ved skærmen, for det er heller ikke fair. 
jeg kender ikke den pågældende pige, og kommer heller ikke til det, lige som jeg ikke kender anmelderen. Jeg var ikke tilstede under daten, så jeg kan ikke udtale mig, men jeg er glad for at der er lidt modstand mod anmelderen af @TheDude TheDude på en rigtig saglig måde, jeg syntes at han kommenter på en pæn måde, læs nu hvad han skriver og prøv at forstå det i stedet for kun at se det som et angreb som skal svares med bål og brand, det er lidt som det lige pludselig  blev trådstarteren som skal forsvare sig mod dem som sidder i fred bag skærmen, og jeg tror han har opdaget at det er lidt træls.

Mit råd. Trådstarteren har fortalt hvad han har oplevet, pigen har svaret igen, måske på en lidt for hård måde, lad det ligge der. Pigen vil måske opleve at nogle fravælger hende på grund af denne anmeldelse, og det må hun så leve med, men det får trådstarteren jo ikke sine penge af, så lad det ligge nu. 
de bedste ønsker til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...