MrMiyagi 0 Skrevet 3. Maj, 2021 Hej. Nogen som har været forbi hende her:100% DANSK DEJLIG DIRTY Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyboy 84 Skrevet 3. Maj, 2021 MrMiyagi skrev, for 21 minutter siden: Hej. Nogen som har været forbi hende her:100% DANSK DEJLIG DIRTY Tak på forhånd Prøv at søge på Selina Valby så kommer der resultater om hende, har ikke selv besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saxon 113 Skrevet 4. Maj, 2021 Blev brændt af første gang jeg havde lavet en aftale med hende, men anden gang var der ingen problemer. Så sørg for at have en plan b. Når det så er sagt Hun ser ud som på billederne Sutter godt og tager hele ladningen i munden uden problemer. Kneppede hende også hårdt og længe med god indlevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 29. Maj, 2021 Pas på. Jeg kontaktede hende - og fik hurtigt og nemt aftalt tidspunkt samme aften. Men så var hun tavs. Jeg skrev til hende senere på dagen med flere oplysninger - ingen svar. Så skrev jeg flere gange - for at høre og for at få en adr.Men aldrig noget svar! Dagen efter skrev jeg så venligt for at høre og få et svar på hvorfor hun laver en aftale for at så at brænde folk af. Der kunne jo være både gode og dårlige grunde til det. Jeg villle bare gerne have et ærligt svar - så jeg havde noget at forholde mig til. INGEN SVAR - Det gider hun åbenbart heller ikke - så nu har hun endda fået muligheden for at forklare sig. Trist oplevelse. Så min ADVARSEL mod hende - hun er MEGET useriøs - og jeg kan læse i diverse tråde herinde - og så fra sidste år - at det åbenbart et gentagende problem med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas28 185 Skrevet 25. Oktober, 2021 (edited) Nope Redigeret 25. Oktober, 2021 af Thomas28 Nope Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg