T-BoneViborg 4 Skrevet 4. Maj, 2021 Er der nogle der har været rundt i Viborg inden for de sidste uger? Har selv været i Vendersgade til massage og FP og Grønnegade til massage og HJ. Kunne dog godt tænke mig at høre om der er lidt yngre piger nogle af de andre steder? Evt. hos Sunit? https://www.thaimassagenu.dk/klinik/sunit-massage-2/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 5. Maj, 2021 T-BoneViborg skrev, for 20 timer siden: Er der nogle der har været rundt i Viborg inden for de sidste uger? Har selv været i Vendersgade til massage og FP og Grønnegade til massage og HJ. Kunne dog godt tænke mig at høre om der er lidt yngre piger nogle af de andre steder? Evt. hos Sunit? https://www.thaimassagenu.dk/klinik/sunit-massage-2/ Viborg er kun for de voksne thai’er den sidste unge thaipige jeg har besøgt var på holstebrovej 151 for ca 3-4år siden mit bud er Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-BoneViborg 4 Skrevet 5. Maj, 2021 maxmuld skrev, 1 time siden: Viborg er kun for de voksne thai’er den sidste unge thaipige jeg har besøgt var på holstebrovej 151 for ca 3-4år siden mit bud er Århus Tak. Tror jeg holder mig Orientalsk i Jernbanegade, hvor de begge jo er rigtig søde og giver god massage - og ellers et smut forbi Grønnegade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 6. Maj, 2021 T-BoneViborg skrev, den 5.5.2021 at 12:41: Tak. Tror jeg holder mig Orientalsk i Jernbanegade, hvor de begge jo er rigtig søde og giver god massage - og ellers et smut forbi Grønnegade. Jeg skal til Viborg i den nærmeste tid. Håber du (i) opdatere lidt herinde, om jeres nylige oplevelser fra byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 7. Juni, 2021 T-BoneViborg skrev, den 5.5.2021 at 12:41: Tak. Tror jeg holder mig Orientalsk i Jernbanegade, hvor de begge jo er rigtig søde og giver god massage - og ellers et smut forbi Grønnegade. Grønnegade er lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-BoneViborg 4 Skrevet 7. Juni, 2021 Bamsefyr skrev, for 4 timer siden: Grønnegade er lukket Okay? Besøgte dem for 3-4 uger siden, hvor der var en pige som sagde hun boede i Aalborg. De må lige være lukket så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 30. Juli, 2021 Grønnegade 11 er i gang igen. Stak hovedet ind forleden, da jeg var i Føtex - men indtil videre ikke besøgt. De sagde, at de endnu ikke havde haft tid til at få deres info. på nettet. Skriv evt. pm for yderligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 31. Juli, 2021 Goldfinger skrev, for 18 timer siden: Grønnegade 11 er i gang igen. Stak hovedet ind forleden, da jeg var i Føtex - men indtil videre ikke besøgt. De sagde, at de endnu ikke havde haft tid til at få deres info. på nettet. Skriv evt. pm for yderligere. Er det med samme mandskab som før? Synes jeg i en anden tråd læste, at det var dem fra Vendersgade der flyttede derhen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 31. Juli, 2021 Jeg ved det ikke, men det hedder nu Lanna Wellness Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 15. August, 2021 Det ser ud til st der er åbent i både Vendersgade og Grønnegade nu, men hvem der er hvor ved jeg ikke begge steder står der bare Wellness på vinduerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg