Hop til indhold
Krone

Trekant Med Mynte og Janni i Vejle eller Odense

Recommended Posts

Citypigerne

Vestergade 33C

7100 Vejle Tlf. 75 83 89 00

Olaf Ryesgade 6

5000 Odense C

Tlf. 66 17 80 54

Hvornår Kan pigerne træffes sammen kik i MissJanni hjemmeside under nyheder http://www.missjanni.dk/nyheder.html

Janni side6 http://massage.side6.dk/janni

Mynte hun er 24 år 175 høj 53 kg bryster c skåls 2 håndfulde. En ganske almindelig pige og håret brunt nu og det er meget flot. Hun har en fræk stemme og et frækt blik i øjerne. Mynte har det her som bijob når hun kan få det til at passe.. Der er ikke hjemmesider hvor man kan finde info eller billeder. Mynte tilbyder alle de blide og romantiske former, samt lettere avanceret.

Priser fra 1000 kr for en fransk dansk cocktail med begge piger. Plus 200 kr hvis der skal være lesbisk i den cocktail med begge piger.

Jeg har været sammen med Janni og Mynte nogle gange før: Denne gang var det i Vejle. Fik tilbud et bad inden vi gik i gang og efter sex fik jeg tilbudt et tiltrængt bad. Der også tid til at tale sammen inden jeg tog hjem.

De er ret søde og meget frække sammen og det er de også hver for sig :D . Hvad kan man så opleve med dem sammen :?: De har begge den indstilling at de også gerne vil ha noget ud af det. Begge piger kan få orgasmer ved at man slikker eller kæler missen med fingrene :D . Man kan også give dem orgasmer når man boller dem :D . Man kan give dem fransk til dem begge og få godt fransk af dem. Man kan man kæle dem med fingrene også begge piger også på samme tid. Så kan slikke den ene pige og kæle den anden pige med fingrene samtidige. Slikker eller kæler med den ene pige så får du svensk eller fransk af den anden pige. Så kan bolle med den ene pige og kæle med den anden pige med fingrene samtidige.

Jeg fik en super dejlig trekant hvor jeg var i centrum :D . Pigerne ved begge hvordan man giver og tager i mod god sex :D . Jeg fik godt Indlevelse af begge piger som nyder at ha god sex og man er ikke i tvivl om når man tænder pigerne :D .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...