gmt 1 Skrevet 7. Maj, 2021 Hejsa Er der nogen der har mødt hende her, og kan fortælle lidt om hende og hendes priser? Syntes hun er utrolig smuk https://sugardaters.com/da/profile/gPZ2y0P5RY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 22. Maj, 2021 Hun er smuk men jeg har kun skrevet med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 22. Maj, 2021 Har prøvet at skrive til hende. Hun læser godt nok beskeden men svarer ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ungfyr85 Skrevet 23. Maj, 2021 Jeg har skriver med hende, er ret sikker på hun er ægte nok, vi mangler bare at finde en dato begge kan. Skal nok skrive når/hvis det lykkes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gmt 1 Skrevet 3. Juli, 2021 Ungfyr85 skrev, den 23.5.2021 at 16:12: Jeg har skriver med hende, er ret sikker på hun er ægte nok, vi mangler bare at finde en dato begge kan. Skal nok skrive når/hvis det lykkes. Glæder mig til at høre mere om hende. Om hun er ligeså smuk som billederne og hvordan oplevelsen med hende var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg