Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, sendte hende en forespørgsel om hendes GFE indeholder ægte kys og svarede tilbage det gør hun ikke og desuden spurgte hvor hun holder til var det så i Kbh ø. Jeg tror hends billeder er ægte nok men jeg springer over når der ikke kan kysses =(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mafd skrev, for 10 minutter siden:

Real Anna. Er ikke real. 

det er desværre en trist omgang med en relativ køn pige

Hej Mafd, kan du uddybe din kommentar? jeg har selv luret på hende, men blev noget loren, da jeg via en efterlysning fandt ud af at en pige i Antwerpen bruger de samme billeder (tak Lauersen ;))   og denne pige, der var på vagt i går hævdede også at hun havde ægte billeder.

Du er velkommen til at sende mig en PM, hvis det ikke passer med et svar her, -jeg er blevet godt nysgerrig....

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte pigen som holder til på Østerbro, der var flere personer i lejligheden, dvs pigen på billedet kunne i teorien godt opholde sig på adressen uden for min synsvinkel, men jeg så personligt kun en pige og det var ikke hende som er på billederne i annoncen.

Tatoveringen på underarmen på billederne i annoncen er et tydeligt bevis på at det ikke er den samme pige, pigen jeg mødte have en tatoo, men på skulderbladene.

Jeg overvejer at vende i døren (det gør jeg uden at tøve), men besluttede at blive,  og det fortryder jeg nu ikke, hun er ikke lige så køn som pigen på billederne, men vi fik en kanon positiv og intensiv oplevelse sammen, så jeg er glad for jeg blev, men, jeg kommer ikke tilbage

ikke fordi det ikke var et godt skrald som kunne fortjene flere gentagelser, bare fordi der er så meget andet interessant at vælge imellem

stedet 6-7

pigen 6-7

akten 10

hendes engelsk er sparsomt, hun svare “ja” til at kysse på sms, men nej da vi mødes (og lugtede af røg, ikke en lugt der vækker den store kysse trang)

Redigeret af Rowan
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...