Guest Genert Synder Skrevet 10. Maj, 2021 (edited) Jeg købte det/den nyeste for 3-4 timer siden. Troede, han skulle opkaldes efter frøen Kaj, men jeg så hurtigt, han er Cæsar, da de andre "knælede" for ham Dette må meget gerne blive en prale-/billedetråd Redigeret 10. Maj, 2021 af Genert Synder Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 10. Maj, 2021 Udover det nyeste skud har jeg Elvis, Bacon og Pippi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 10. Maj, 2021 Har de sødeste marsvin 5 stk. Men hannen er den flotteste. Totalt vild stritpels Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. Maj, 2021 Jeg ville egentlig gerne have en hund, men mens jeg venter på plads og tid til sådan en har jeg dette lille myr Hun er en lille røv men stadig ret dejlig P.S hold kæft hvor skulle jeg scrolle igennem mange hundrede sexbilleder i galleriet, før jeg fandt billeder af katten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 10. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 20 minutter siden: P.S hold kæft hvor skulle jeg scrolle igennem mange hundrede sexbilleder i galleriet, før jeg fandt billeder af katten Klart nok, hvis mappen bare hedder "missen" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 10. Maj, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 58 minutter siden: Har de sødeste marsvin 5 stk. Men hannen er den flotteste. Totalt vild stritpels En rigtig charmeprins Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 10. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 26 minutter siden: Jeg ville egentlig gerne have en hund, men mens jeg venter på plads og tid til sådan en har jeg dette lille myr Hun er en lille røv men stadig ret dejlig P.S hold kæft hvor skulle jeg scrolle igennem mange hundrede sexbilleder i galleriet, før jeg fandt billeder af katten Hund ser sød ud Jeg ville også hellere have en hund frem for næbdyrene, men jeg bor på så lidt plads, at det ville være synd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. Maj, 2021 Genert Synder skrev, for 2 minutter siden: Hund ser sød ud Jeg ville også hellere have en hund frem for næbdyrene, men jeg bor på så lidt plads, at det ville være synd. Men derfor kan de stadig være meget søde. Har lovet mig selv ikke at få en hund før jeg kan give den det, den har brug for. But one sweet day Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 10. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Men derfor kan de stadig være meget søde. Har lovet mig selv ikke at få en hund før jeg kan give den det, den har brug for. But one sweet day God indstilling! Jeg leder med lys og lygte efter en ny bolig, mest fordi jeg vil have hund :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. Maj, 2021 Ville egentligt ikke have kæledyr, men lod for en halv snes år siden en enlig mor flytte ind. 4 dage før hun skulle steriliseres, lå hun med 4 killinger på terrassen.De blev hurtigt døbt "De overlevende aborter", da jeg beholdt dem. Har stadig den gamle og to af killingerne. Her ses mor og søn i en 20 liters murerspand. Han gik under navnet "Lørdagskyllingen". Hans lårbasser var større end dem, man hentede nede i køledisken. Kampvægt 13 kg . . . 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 10. Maj, 2021 an2n skrev, for 44 minutter siden: Ville egentligt ikke have kæledyr, men lod for en halv snes år siden en enlig mor flytte ind. 4 dage før hun skulle steriliseres, lå hun med 4 killinger på terrassen.De blev hurtigt døbt "De overlevende aborter", da jeg beholdt dem. Har stadig den gamle og to af killingerne. Her ses mor og søn i en 20 liters murerspand. Han gik under navnet "Lørdagskyllingen". Hans lårbasser var større end dem, man hentede nede i køledisken. Kampvægt 13 kg . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 10. Maj, 2021 1 maxi og 2 mini og muligvis et kuld mini i vente. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. Maj, 2021 Fantastisk tråd idet jeg længe har savnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 10. Maj, 2021 an2n skrev, for 58 minutter siden: Ville egentligt ikke have kæledyr, men lod for en halv snes år siden en enlig mor flytte ind. 4 dage før hun skulle steriliseres, lå hun med 4 killinger på terrassen.De blev hurtigt døbt "De overlevende aborter", da jeg beholdt dem. Har stadig den gamle og to af killingerne. Her ses mor og søn i en 20 liters murerspand. Han gik under navnet "Lørdagskyllingen". Hans lårbasser var større end dem, man hentede nede i køledisken. Kampvægt 13 kg . . . Hovsa Jeg kan hverken tåle katte eller holde fingrene fra dem! Hver gang, jeg møder en, skal jeg pille og er (undskyld mit franske) snottet 3-4 timer efter. Oftest er det dét værd :-) Jeg hadede min nabo gennem hele min barndom. Han druknede engang nogle killinger i en spand! Han havde lovet, jeg måtte gøre det ... Jeg havde sikkert også taget hende ind og ædt antihistaminer til den store guldmedalje, indtil jeg havde fundet et nyt hjem til dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 10. Maj, 2021 (edited) Genert Synder skrev, 1 time siden: Redigeret 10. Maj, 2021 af Genert Synder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeinoH 48 Skrevet 10. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden: Jeg ville egentlig gerne have en hund, men mens jeg venter på plads og tid til sådan en har jeg dette lille myr Hun er en lille røv men stadig ret dejlig P.S hold kæft hvor skulle jeg scrolle igennem mange hundrede sexbilleder i galleriet, før jeg fandt billeder af katten Sorrel Aby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 10. Maj, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden: Har de sødeste marsvin 5 stk. Men hannen er den flotteste. Totalt vild stritpels Frisøren har åbnet igen. Det er sku noget af en corona frisure. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 10. Maj, 2021 Grydeskeen skrev, for 24 minutter siden: Frisøren har åbnet igen. Det er sku noget af en corona frisure. Ja men du kan tro han er øm over sit hår og sin mandige charme. Klip hans negle - hmm han acceptere det, klip hans hår, bare en lille tilretning af tjavser. Han klynker og marsvinegræder helt vildt. (Og ja marsvin har mange lyde, man tydeligt høre forskel) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Maj, 2021 HeinoH skrev, for 6 timer siden: Sorrel Aby? Jeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 11. Maj, 2021 Frodige Ida skrev, for 16 timer siden: 1 maxi og 2 mini og muligvis et kuld mini i vente. Årh ja, se er en rigtig hund - hverken terrier eller "Netto" hund, men en skøn snautzer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 11. Maj, 2021 AalborgLook skrev, for 49 minutter siden: Årh ja, se er en rigtig hund - hverken terrier eller "Netto" hund, men en skøn snautzer. Nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6826 Skrevet 11. Maj, 2021 (edited) Hej derude Om katte Jeg har en polsk pigeven som har tabt hele sit hjerte til katte, selv har hun en kat i sin lejlighed i Katowice, den har vist aldrig været ude af lejligheden. Det er vel unødvendig at fortælle at denne kat lever et liv som en lille bedårende prinsesse. Hun er uddannet på Katowice Musikkonservatorie hvor hun fornylig også selv begyndte at undervise, hun har eget program i Polsk TV om klassisk musik, laver podcast/klassisk musik og der hvor hun virkelig tjeeeeener penge er i hendes eget firma hvor hun arrangerer koncerter med den klassiske musik. Når jeg snakker med hende er hun for det meste meget stresset , faktisk lever hun et stresset liv; men hun forstår også at stresse ned - for hun har jo pengene til det. En gang om ugen et par timers wellnes + spa + frisør + manicure. Og hvad med katten??? - - ja den får fandeme samme tur en gang om ugen, det er sådan noget med speciel pelspleje - negle - er alt ok med den, nogenlunde samme tur som "mor". Hun har kastet al sin kærlig på katten Hun er en skøn voksen kvinde i begyndelsen af 50érne, knivskarp i hovedet. Desværre er hun en evig lang mandsforskrækket singlepige, så vi mødes bare en gang imellem og ellers over tlf. Fra et af hendes facebook opslag har jeg denne om katte : (Oversat fra polsk til dansk ved hjælp af google translate, dvs vås og vrøvl kan forekomme) Mission kat ′′ De fleste mennesker tror, at katte ikke gør noget, de er dovne og kun spiser og sover... Sådan er det ikke! Ved du, hvad kattens mission er? Alle katte har kræfter til at fjerne den negative energi, der samles i vores krop hver dag... så snart vi falder i søvn, absorberer de den energi. hvis der er mere end én person i familien og kun én kat, kan det akkumulere en overdreven mængde negativitet, forbrug af energi fra så mange mennesker... Når de sover, frigiver kattens krop den negativitet, som den tager fra os. Hvis vi er for stressede, har de måske ikke tid nok til at frigive al den negative energi, der akkumulerer i form af fedt, indtil de ikke kan slippe det. Så de bliver fede, og du tror, det er maden, du fodrede dem... eller fordi de ikke bevæger sig nok... og sandheden er, at de ikke gør det. Det er rart at have mere end en kat hjemme til at lægge byrden mellem dem. De beskytter os også om natten, så der ikke kommer uønskede ånder ind i vores hus eller vores værelse, mens vi sover... Derfor sover de gerne i vores seng. Og hvis de tror, at vi er okay, vil de ikke sove med os. Hvis der var noget mærkeligt omkring os, så hopper de ind i vores seng og beskytter os... Hvis nogen kommer til vores hus, og katte føler, at de er der for at skade os, eller at de er sure, omgiver katte os for at ′′ beskytte ′′ os... Hvis du ikke har katte og en herreløs kat kommer hjem til dig og tager det som et hjem, er det fordi du har brug for en kat i netop denne tid... Så en hjemløs kat meldte sig frivilligt til at hjælpe. Tak en kat for at vælge et hjem til dette job. Hvis du har andre katte og ikke kan beholde en herreløs kat, så find et sted til dem. Katten kom af en grund ukendt fysisk, og i dine drømme kan du se årsagen til katten dukkede op Der kan være en gæld, lidt mad som han skal betale... ′′ Så ingen panik eller skræmme katten ". Nå ′′ han ′′ bliver nødt til at komme tilbage på den ene eller anden måde for at gøre denne pligt... Katte helbreder os Katte er bedårende væsner og elsker deres ejere frem for alt andet, men elsker dem på en anden måde... Deres kærlighed er sand, så ingen tvivl om, at de er vores gode sande venner frem for alle gode ledsagere Noget i er blevet klogere på !! Mange hilsner Nye tider Redigeret 11. Maj, 2021 af Nye tider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 11. Maj, 2021 Den flittige skrev, for 7 timer siden: Den er skøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg