HeinoH 48 Skrevet 12. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, den 11.5.2021 at 06:38: Jeps Sådan en havde jeg også. Han døde desværre af en tumor i struben, der gjorde at han blev kvalt - 15 år gammel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. Maj, 2021 HeinoH skrev, for 7 timer siden: Sådan en havde jeg også. Han døde desværre af en tumor i struben, der gjorde at han blev kvalt - 15 år gammel. Ikke en rar død. Men 15 år er heldigvis ikke helt dårligt gået det er mange år med fluf og kæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 12. Maj, 2021 Den daglige velkomst - Hun SKAL være den første til at sige Velkommen hjem, så op på biltaget, når motoren stoppes . . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 12. Maj, 2021 an2n skrev, for 48 minutter siden: Den daglige velkomst - Hun SKAL være den første til at sige Velkommen hjem, så op på biltaget, når motoren stoppes . . . . Jeg kan ikke trække vejret to meter fra hende (udendørs), men for Søren, hun er smuk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 13. Maj, 2021 De er primært udekatte. Indtil det bliver koldt, ser jeg dem kun, når de er sultne - Eller jeg går i haven . . . Her nydes livet i solen på deres badebro ved havedammen, hvor de kan studere kattemaden nede i vandet . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 13. Maj, 2021 Også en måde at slippe for at de små napper i babserne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 14. Maj, 2021 Jeg gav op på kæledyr, efter 3 dårlige oplevelser med 3 forskellige dyrehandlerer. efter jeg flyttede hjemmefra, købte jeg en undulat(undskyld stavemåden), døde 1 uge senere desværre, pga nytår. et 1årstid efter hos en anden dyrehandel, købte jeg en hun kanin, godt nok som unge, hende havde jeg et ½ år, endtil hun begyndte at tabe vægt, meget hurtigt og hun spiste som hun skulle, en tur til dyrelægen med hende, tog prøver, men det ændrede ikke på tingene, 1 uge efter, måtte jeg sige farvel og hun blev taget til undersøgelse pga det. ½ år efter, købte jeg endnu en kanin, hun blev omkring 1år gammel, måske lidt mere, de siger jo ikke hendes alder, men det var en unge, havde hende forbi dyrelægen denne gang til tjek efter overstående med den anden, hun fik klippet hendes tænder ned, de var en smule forstore(de vokser, så frugt grene er en god ide), men et par dage efter var hun død, desværre, hendes tænder voksede ud igennem undermunden , så jeg er et spørgsmål tegn til det. den eneste gode historie jeg har, at jeg havde købt et hamster før min undulat, han hed Jolly Roger, han blev næsten 9år gammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 14. Maj, 2021 Nightshadow skrev, 1 time siden: Jeg gav op på kæledyr, efter 3 dårlige oplevelser med 3 forskellige dyrehandlerer. Køb hellere dyr ved en privat opdrætter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg