Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/307299

Jeg har besøgt ovenstående GP

Billederne har INTET med virkeligheden at gøre. 
Ansigtet kan minde en lille smule og hende man møder, men resten er meget meget langt fra. 

Dog med store bryster. Men også med meget stor deform bagdel. 
Mindst  30 kg overvægt i forhold til højde. 

Jeg gik i døren. Totalt turn off når billeder og virkelighed er SÅ langt fra hinanden. 

Redigeret af Kontant

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tak for info + 30 kilo ifht fotos så har hun da fyldt en hel del. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Ja fint at smutte når virkelighed og fotos er for forskellig - hun er mere end “hyggebuttet” på fotos og fred med det - nogen kan lige æhh meget overvægtige - og indrømmet på foto ser hun sød ud og smiler og alt det der skal til - men hun er meget stor for mig at se på foto og er hun så + 30 kg så “stiger det i halsen på mig. 

Herfra kan jeg kun opfordre til at man smutter i døren hvis foto og virkelighed er for forskellig, fint at retouchere eksempelvis tatoo men skriv at der er tatoo og er fotos 10 år gamle skriv det piger - kunderne skal nok komme og blive,  “de der  fremover går i døren er de skuffede”

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 46 minutter siden:

Man kan undre sig, når og hvis forskellen er så stor som skrevet, at hendes priser er så høje :shock:

Hvis?

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 8 timer siden:

Forstår du det ikke, eller skal du bare skrive noget ? :huh:

Prøv at gætte. 
Mærk efter og kom med et kvalificeret gæt. 
Men prøv denne gang, at gøre dig umage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cash schrieb am 11.5.2021 um 07:01 Uhr:

https://annoncelight.dk/showad/307299

Ich habe den oben genannten Hausarzt besucht

Die Bilder haben NICHTS mit der Realität zu tun. 
Das Gesicht erinnert vielleicht ein wenig an das, was Sie treffen, aber der Rest ist sehr, sehr weit weg. 

Allerdings mit großen Brüsten. Aber auch bei sehr großen deformierten Pobs. 
Mindestens 30 kg Übergewicht im Verhältnis zur Körpergröße. 

Ich ging zur Tür. Schalten Sie das Gerät vollständig aus, wenn Bilder und Realität so weit voneinander entfernt sind. 

Also habe ich die Kommentare gelesen und das ist meine Antwort:

Meine Gäste, die kommen, um bei mir zu bleiben, bisher ist niemand gegangen und niemand hat sich beschwert, die Fotos stammen aus dem letzten Jahr, ich bin eine kurvige Frau, die

ist gepflegt und bietet guten Service. Wenn ich so aussehe, warum zahlen meine Gäste meine Preise, warum habe ich viele Stammgäste, die zurückkommen? Nur Idioten, die sich im Forum Ficker und dicke Schwänze nennen, haben nichts anderes zu tun und suchen etwas Perverses, schreiben mir Nachrichten mit Anfragen: Kann ich dich hart oder ohne Kondom ficken ... sorry was bist du ??? ? Brad Pitt oder George Clooney buhaha. Viel Spaß und viele Grüße. Der Stammgast schreibt nicht, weil er Ihre Kommentare nicht liest

Wenn ich 30 mehr übergewichtig bin, muss ich fast 95 kg wiegen, haha. jemand hat ein echtes Problem mit der Schätzung von Gewichten buhaha

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 19 timer siden:

Man mag sich fragen, wann und ob der Unterschied so groß ist wie geschrieben, dass ihre Preise so hoch sind : Schock:

The prices will stay so high because I am worth it, don't let anyone say anything and humiliate me! if I hadn't earned anything I'd be long gone from business!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...