Hop til indhold
Banditos

Dansk amatør sperm slut 32 år, Bryggen KBH

Recommended Posts

Jeg fandt denne dejlige dames annonce https://annoncelight.dk/showad/317397 og på trods af de lidt lunke kommentarer i en anden tråd:

så bestemte jeg mig for at "tage en for holdet" og skrev til hende på email. Jeg fik kontakt til hende dagen efter, og vi aftalte jeg skulle komme forbi samme aften hos hendes lejlighed på Bryggen. Selvom hun ikke annoncerede det, så var hun frisk på 20min uden kondom og med cremepie i hendes fisse for 1500kr og det lød fantastisk :) 

Jeg mødte op 10min før aftalte tid, nyvasket og velduftene, gav besked, og blev "busset" op i opgangen ved siden af den adresse jeg havde fået opgivet. Og på anden sal blev jeg mødt af en dejlig, og ikke mindst super glad, smilende og grinene amatør blondine helt nøgen bare iklædt et håndklæde. Det er vist ikke helt pigen på billederne, og jeg er meget dårlig til at vurdere alderen så måske med lidt flere år på bagen, men samme type pige. Nogle vil måske sige hun har for meget på maven og sidebenene, men jeg elsker det, så jeg blev positivt overrasket. Jeg synes sådan en Venus figur, helt naturlig, er det mest lækre man kan forestille sig, sådan en rigtig dejlig blond babe :D 

Damen fik de 1500kr og jeg smed tøjet. Det var vildt fedt bare at "drukne" i hendes kæmpe naturlige bryster og nyde hende. Og ligeledes bagefter lege med hendes fanatiske struttende røv lige i vejet, og den her smukke dejlige glatbarberede velsmagende fisse som var helt åben og klar, og samtidig have lillemand i fri dressur. Det var meget tydeligt hun tændte på hele setup'et og det var virkelig fedt. Der blev aldrig spurgt til gummi (som aftalt)  og det varede ikke længe før min pik uden gummi trængte ind i hendes fisse og kort efter gav op med en cremepie dybt inde i hende - super dejlig oplevelse :) 

Disclaimer: Det har lige taget lidt tid, men jeg skulle dels lige have lov af "Tove" til at komme med den her anmeldelse og selv finde tiden til at sidde foran tastaturet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 16 minutter siden:

Har overvejet hende, men du komme med en meget brugbar Information, at hun klar på sex uden kondom, så hun er afskrevet, tak for den Information.

Hobrofyr skrev, for 10 minutter siden:

Det er vist ikke kun en Corona test der venter forude;)

Jeg er ikke selv til "uden", men var vi ikke for nylig blevet enige om her på siden at vi ikke skulle være fordømmende overfor hvad andre foretrækker? Jeg er da glad på @Banditosvegne over at han fik opfyldt den fantasi, og at pigen bare var lækker. Lad da dem om hvilke risici de vælger i forhold til deres lyster.

@Banditos Var det hende der stod for det hele eller havde hun en hjælper til de praktiske ting (har selv mødtes et privat sted med en pige på Islands Brygge før).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er ikke selv til "uden", men var vi ikke for nylig blevet enige om her på siden at vi ikke skulle være fordømmende overfor hvad andre foretrækker? Jeg er da glad på @Banditosvegne over at han fik opfyldt den fantasi, og at pigen bare var lækker. Lad da dem om hvilke risici de vælger i forhold til deres lyster.

@Banditos Var det hende der stod for det hele eller havde hun en hjælper til de praktiske ting (har selv mødtes et privat sted med en pige på Islands Brygge før).

Vi er helt enige. Det var ment for sjov. Jeg glæder mig da også over han fik sin fantasi opfyldt :) og satte et <3 til hans anmeldelse tidligere

Redigeret af Hobrofyr
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 time siden:

siden at vi ikke skulle være fordømmende overfor hvad andre foretrækker?

Det er da ikke fordømmende at nogle takker for brugbar information., der gør at man vælger GP fra.  Jeg personligt sætter også stor pris på @Banditos gode anmeldelse ( for så er jeg advaret ). Men det kan da ikke være fordømende, fordi Banditos foretrækker uden - og jeg foretrækker med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 time siden:

Tak :) 

Jeg gætter på hun havde lånt lejligheden til formålet, men hun stod selv for det hele og var den eneste i lejligheden, da jeg besøgte hende.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Jeg ligeglad med hvad andre gør, jeg er bare bare taknemmelig for at få den Information, dem der ønske sex uden er vel også glad for den Information.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...