exostar 379 Skrevet 14. Maj, 2021 Hey Brødre Er lidt støvet i hvad det sker/hvem der er værd at besøge i Aarhus for tiden, og har et ærinde i byen idag. Søger thai massage, med mulighed for FP, masser af pirring og hvis hun er til anal er det kun et plus, ikke et krav Gerne yngre, og slank.. Har tidligere besøgt Sandy i det sydlige Aarhus, og hende kunne jeg godt fristes til at besøge igen idag Jeg ser frem til jeres anbefalinger, gerne med links På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 14. Maj, 2021 Slet ingen der har et par anbefalinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Maj, 2021 exostar skrev, for 2 timer siden: Hey Brødre Er lidt støvet i hvad det sker/hvem der er værd at besøge i Aarhus for tiden, og har et ærinde i byen idag. Søger thai massage, med mulighed for FP, masser af pirring og hvis hun er til anal er det kun et plus, ikke et krav Gerne yngre, og slank.. Har tidligere besøgt Sandy i det sydlige Aarhus, og hende kunne jeg godt fristes til at besøge igen idag Jeg ser frem til jeres anbefalinger, gerne med links På forhånd tak Der er Kanya. Small bobs men rigtig sød https://annoncelight.dk/showad/316131 Day som har Dee Day i Herluf Trollesgade er også en dejlig pige, ligesom Ning hos Dajlina i Teglværksgade nr 18. Sandy er her stadig og hun er jo lækker. Ingen af disse piger tilbyder anal så vidt jeg ved, men jeg har nu heller ikke spurgt dem. Men der er ikke rigtigt kommet gang i det efter nedlukning og seneste razzia, hvor en stor del af de attraktive yngre piger blev sendt hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 14. Maj, 2021 Aarhuselsker skrev, for 32 minutter siden: Der er Kanya. Small bobs men rigtig sød https://annoncelight.dk/showad/316131 Day som har Dee Day i Herluf Trollesgade er også en dejlig pige, ligesom Ning hos Dajlina i Teglværksgade nr 18. Sandy er her stadig og hun er jo lækker. Ingen af disse piger tilbyder anal så vidt jeg ved, men jeg har nu heller ikke spurgt dem. Men der er ikke rigtigt kommet gang i det efter nedlukning og seneste razzia, hvor en stor del af de attraktive yngre piger blev sendt hjem. Takker har du links/info om de sidst nævnte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Maj, 2021 exostar skrev, for 4 minutter siden: Takker har du links/info om de sidst nævnte? Nej de har ikke hjemmeside eller annonce på AL. Men du kan finde adresse mv her på EGs thaimassage oversigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 14. Maj, 2021 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Nej de har ikke hjemmeside eller annonce på AL. Men du kan finde adresse mv her på EGs thaimassage oversigt Hvad hedder de “lækre” piger de 2 steder, mere når jeg ringer og skal booke tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Maj, 2021 Kanya, Day og Ning som skrevet står. De er alle alene i klinikken. En sjælden gang har Ning en hjælper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 14. Maj, 2021 Og hvem af dem minder mest om feks Sandy i højde/drøjde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Maj, 2021 exostar skrev, for 16 minutter siden: Og hvem af dem minder mest om feks Sandy i højde/drøjde Kanya, men hun er lidt mere almindelig bygget og slank, hvor Sandy jo er petit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 14. Maj, 2021 Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden: Kanya, men hun er lidt mere almindelig bygget og slank, hvor Sandy jo er petit. Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg