Hop til indhold
den_anden

Baleri har videoer på Onlyfans

Recommended Posts

Onlyfans er et ret stort foretagende, så hvis de begynder at snyde vil de miste mange kunder. Det virker fint for mig i forhold til hende jeg følger derinde lige for tiden, og der har aldrig været problemer med betaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 17 minutter siden:

Onlyfans er et ret stort foretagende, så hvis de begynder at snyde vil de miste mange kunder. Det virker fint for mig i forhold til hende jeg følger derinde lige for tiden, og der har aldrig været problemer med betaling.

Det har jeg heller ikke det fungerer fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ojoped skrev, den 15.5.2021 at 22:04:

Det er da vidunderligt!

Kan se, at hun har uploadet to film, hvor du har linket til den ene. Kan du også linke til den anden?

Af en eller årsag kan jeg ikke fremsøge den anden film. 

Mon hun går med til at optage en film mod betaling? Hmm..

Del dette indlæg

Link til indlæg
N9000 skrev, den 31.5.2021 at 23:23:

OMFG - Er det second to none i DK? Eller er der andre der mestrer noget tilsvarende?

Det er en af de bedste deepthroats jeg har fået. Hun er virkelig eminent!

Man kan dog ikke styre så meget af showet, hvilket også kan anes i videoen, som nu er utilgængelig. I videoen kunne ses, at hun ikke vil have, at manden har sin hånd på hendes hoved, mens hun sutter. 

Om hun er second to none skal være usagt, da jeg ikke har prøvet mange andre mindeværdige, men hun er en af de bedste. Gør dig selv den tjeneste at besøge hende.

Fandtes der en liste over aktive legender, havde hun været på den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...