Hop til indhold
Nyder fisse

Polsk pige Aalborg

Recommended Posts

Hejsa Drengene. 

Mener der er et par anmeldelser af hende herinde i forvejen, - ja jeg har sgu selv sågar haft fornøjelsen af hende en enkelt gang. 

Sød pige, 100 % hende på billederne, og sgu ikke så meget at komme efter der. 

Så hvis det er fordi i går og overvejer et besøg, men er i tvivl om hvorvidt det nu også er ægte billeder.. Kan jeg sagtens mane til ro og sige at det er det bestemt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Nyder fisse skrev, for 5 timer siden:

Hej

Jeg har været forbi en super dejlig polsk pige Idag. 

Det er hende på billederne, og hun er sku super sød og dejlig, også selvom man bestiller en quikie.. 

Ja, jeg fik 15min til lige at lette trykket. 

Positiv anbefalinh herfra 

https://annoncelight.dk/showad/285926

Såfremt det er korrekt af Anmeldelse og billeder og man får go sex i 30 minutter for 600,- 

Så er det da klart danske mænd vælger Udlandske piger? 

Et hul er et hul og den sidder samme sted, så hvorfor ikke ta Piger til under det halve, uanset hvor de kommer fra :rolleyes:

Og måske endda samme oplevelse :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 12 timer siden:

Såfremt det er korrekt af Anmeldelse og billeder og man får go sex i 30 minutter for 600,- 

Et hul er et hul og den sidder samme sted, så hvorfor ikke ta Piger til under det halve, uanset hvor de kommer fra :rolleyes:

Du har sku ret. Men vi mænd sidder med en magt herinde, vi ikke udnytter. Vi kunne sige at kvinder skal være medlem af noget som blå stempler deres forretning. 

Fisse har  magten, men den har endnu brug for pikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, for 20 timer siden:

Sjovt nok du har kendt mig længe, Ålborg Look, så forstår eller mangel på samme, ikke min ironi, herinde, den er dog også til tider lidt kryptisk! :rolleyes:

Ja vi alle herinde tænker forskelligt og Tak for det og undskyld for mange , :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...