Vnx 95 Skrevet 17. Maj, 2021 (edited) Hej alle, Mon der er nogen, som har besøgt Weronika i Vejle, og som vil bekræfte at billederne er af hende? https://annoncelight.dk/showad/297891 For jeg synes umiddelbart at det sidst billede i hendes annonce - sort-hvid billedet - virker noget photoshoppet. Ligner at hendes ansigt er blevet klippet over ovenpå en anden yderst tiltrækkende dames ansigt. Kan også være det bare er mig Edit: Nogle af de andre billeder på hendes Annoncelight-profil ser lige sådan ud - ansigt copy-paste over på et modelbillede. Virkelig noget søgt og grinagtigt Redigeret 17. Maj, 2021 af Vnx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 17. Maj, 2021 Dine øjne er skarpere end mine i hvertfald.. Jeg ser ikke noget galt i billederne.. Men jeg kan ikke vidne om deres ægthed.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 17. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden: Dine øjne er skarpere end mine i hvertfald.. Jeg ser ikke noget galt i billederne.. Men jeg kan ikke vidne om deres ægthed.. Kan også være det bare er mig der ser syner - synes bare det ligner ansigtet er copy-pasted ind over Forhåbentlig er der nogen, som kan bekræfte at det er hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 40 Skrevet 15. November, 2022 Nogen der fik besøgt hende/dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg