Comp 40 Skrevet 17. Maj, 2021 (edited) søger lækker massage med mere. nogle der har imput ? syntes det er svært at finde. søger også ung thai pige med ungpigebryster, der også kan massere ? skal man helt til århus for at finde det ? send evt gerne pb Hella Redigeret 17. Maj, 2021 af Comp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 18. Maj, 2021 Stiller mig i køen - savner virkelig noget fornyelse i dette område. God massage - jo. Nissum er udmærket - og her er der god mulighed for extra. Men ung? Nej! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
10-4lov 0 Skrevet 26. Maj, 2021 Ekstra - hvad er der mulighed for ekstra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 27. Maj, 2021 Name it... men, du skal nok have været der nogen gange, - inden du får lov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 27. Maj, 2021 Knald62 skrev, den 18.5.2021 at 09:41: Stiller mig i køen - savner virkelig noget fornyelse i dette område. God massage - jo. Nissum er udmærket - og her er der god mulighed for extra. Men ung? Nej! Nissum? Hvilken thai massage er det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
10-4lov 0 Skrevet 27. Maj, 2021 Name it? Undskyld men hvad betyder det af ekstra service HJ, BJ, hele pakken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 3. Juni, 2021 HJ = betyder hand job, altså at de rykker den af på dig BJ = betyder Blow Job, altså at de sutter den af på dig Hele pakken = Betyder sex 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
10-4lov 0 Skrevet 6. Juni, 2021 Ja det er jeg helt med på men spørgsmålet gik på hvilket der var muligt at tilkøbe ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg