Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer

Endelig kan jeg komme med en god anmeldelse , jeg synes sex marked er oversvømmet med rigtige mange piger, jeg har prøvet nogen af de nye,men er blevet skuffet gang på gang.

i går var, forgårs vi er lige skredet over, var Servicesboy bare liderlig, havde fri fra arbejde og penge på lommen, - det går godt på aktiemarked for nyligt ,me for og være sikker på god sex prøvede jeg de gamle kendinger som eks Jasmine Århus, hun havde først tid efter kl 19, så videre , sprang over Black kandy i Randers, og videre til Aalborg , har ikke rigtig nogen favoritter der,men fandt hende her Lucia.

Fik en din respons, med tid og pris, og kørte til adressen i Ø gadekvarteret, men øv pakering kun 15 min gartis  uden for gadedør, men på Shell tanken var der 30 min, jeg havde bestilt en hel time, så skiven blev sat list over tiden, og det gik

ved anmkomst til døren gik der max 20 sek før døren blev åben, og hun bor på stuen til højre, så ingen høj puls før entre:-)

døren bliver åbnet af en skønhed,, pænere end på billede- sjovt hun skribler i annoncen , er du træt af fake, hun ligner ikke foto, er pænere, og er ikke 37 år,men 41 år, det gik hurtig op dor mig, at det var hendes alfons jeg havde skrevet med, hun kunne næsten ikke noget engelsk, og selvom jeg havde aftalt tid,ydelser og pris, skulle vi lige igennem det igen, og hun kan intet engelsk, selv de 1200kr for en time, skulle lige " skrives" på væggen med fingrene , men jeg kan en bitte smule spansk, og fandt ud athun kommer fra Barcelona .

hun er slank, og er rigtig pæn, dog med kunstig bryster , og trippede rundt i højhælede sko, og startede med et blow siddende på knæ i de højhælede sko, super fræk, perfekt Superfrans , og gik der elllers løs den næste time

hunner god, bortset fra detver træls hun ikke kan mer engelsk ,men kæft hun hat stærke fisse muskler, hun malker bare pikken , bare stik ind og hun klarer resten

pæn ren lejlighed , og jeg kommer igen

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også kigget på hende , men har haft en skuffende oplevelse på den Adresse med falke billeder Og forskellige GP,er at jeg har holdt mig væk 

Det skal lige siges at det intet hat noget med pigen på annoncen at gøre , det vat blot adressen som har været kendt for uærlighed 

Dejlig at der kommer en god anmeldelse , så tager jeg chancen igen 

Redigeret af EddieM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 20.5.2021 at 00:44:

Hola

Finalmente puedo hacer una buena reseña, creo que el mercado del sexo está inundado de muchas chicas reales, he probado algunas de las nuevas pero me he decepcionado una y otra vez.

ayer fue, anteayer nos deslizamos, Servicesboy estaba caliente, tenía tiempo libre en el trabajo y dinero en el bolsillo, - las cosas van bien en el mercado de valores recientemente, para mí y para estar seguro del buen sexo probé el conocidos como la ex Jasmine Aarhus, ella solo tuvo tiempo después de las 7 pm, así sucesivamente, se saltó Black Candy en Randers y luego en Aalborg, realmente no tiene favoritos allí, pero la encontró aquí Lucia.

Recibí su respuesta, con tiempo y precio, y manejé hasta la dirección en Ø gadekvarteret, pero practique empacar solo 15 minutos en gartis afuera de la puerta principal, pero en el tanque Shell había 30 minutos, había pedido una hora completa, por lo que el el disco se incluyó a lo largo del tiempo y se fue

al llegar a la puerta, tomó un máximo de 20 segundos antes de que la puerta se abriera, y ella vive en la sala de estar a la derecha, por lo que no hay pulso alto antes de la entrada :-)

la puerta es abierta por una belleza, más linda que en la imagen- graciosa ella escribe en el anuncio, estas cansado de ser falso, ella no parece una foto, es mas linda y no tiene 37 años, pero 41 años , subió rápidamente para mí, que era su proxeneta con quien había escrito, ella apenas podía hablar inglés, y aunque había acordado el tiempo, los servicios y el precio, simplemente volveríamos a revisarlo, y ella no sabe nada. El inglés, incluso los 1200kr por una hora, debería simplemente "escribirlo" en la pared con mis dedos, pero sé un poco de español y descubrí que athun viene de Barcelona.

ella es delgada, y es realmente agradable, aunque con senos artificiales, y tropezó con zapatos de tacón alto, y comenzó con un golpe sentándose de rodillas en los zapatos de tacón alto, súper traviesa, perfecta Superfrans, y fue allí o suelta la próxima hora

las hembras están bien, excepto los detver thræls, ya no puede hablar inglés, pero cállate, tiene músculos fuertes en el coño, solo ordeña pollas, solo se enchufa y hace el resto

bonito apartamento limpio y volveré

Redigeret af Keeper
Link

Del dette indlæg

Link til indlæg
EddieM skrev, for 2 timer siden:

Yo también la he mirado, pero he tenido una experiencia decepcionante en la Dirección con fotos de halcones Y varios GP, es que me he mantenido alejado 

Solo hay que decir que no tiene nada que ver con la chica del anuncio, solo tiene la dirección que ha sido conocida por su deshonestidad. 

Es bueno que haya una buena reseña, luego volveré a arriesgarme 

Lamento mucho tu decepción.  No lo entiendo muy bien.  no te reuniste conmigo?  Tuvimos sexo?.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lucia Española skrev, for 31 minutter siden:

Lamento mucho tu decepción.  No lo entiendo muy bien.  no te reuniste conmigo?  Tuvimos sexo?.

Querida lucia

Todo en ti estaba bien, volviendo de nuevo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lucia Española skrev, for 2 timer siden:

Sorry it wasn’t you that I was talking about .. I was before last year I was 2-3 times on that address with girls that have fake picture , and on time one have a very bad behavior.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EddieM skrev, 1 time siden:

Sorry it wasn’t you that I was talking about .. I was before last year I was 2-3 times on that address with girls that have fake picture , and on time one have a very bad behavior.

Lucia is okay, not fake fotos or?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 2 timer siden:

Er hun sådan en fit type rent kropsligt? Og hvordan er brysterne, udover at de er hjulpne? Store og bløde eller hårde kugler?

Hejsa

Hun er 41 år, men sjældent har jeg set sådan en fast lækker krop, hun kan sagtens lyve sig 10 år yngre

Hendes bryster er hårde plastik agtig, ikke lige min type, men resten ved Lucia er bare helt perfekt

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 20 timer siden:

Hejsa

Hun er 41 år, men sjældent har jeg set sådan en fast lækker krop, hun kan sagtens lyve sig 10 år yngre

Hendes bryster er hårde plastik agtig, ikke lige min type, men resten ved Lucia er bare helt perfekt

knus

Ved du om hun tager anal?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AV1 skrev, for 5 timer siden:

Ved du om hun tager anal?

Hejsa

Jeg interesser mig ikke for anal, hverken den ene eller anden vej, men prøve og skriv til hende, tænker ikke det er umuligt

Hun er hurtig på SMS,en måske hun har en til og betjene telefonen, eller hun bruger translate,

knus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ganske rigtigt ikke hendes billeder, men nu har jeg også været forbi,  og hun er bare lækker!

Jeg ringede til profilen Maria (da hun åbenbart har mere end een?) og blev modtaget af en slank og møgfræk latina-MILF med store flotte silikonebryster men ellers en spændstig og naturlig krop med noget så sjældent som en lille dusk hår på toppen af venusbjerget. 

Det blev til sex der kunne beskrives som “vild GFE” og vi hev begge noget efter vejret bagefter.

Hvis ikke fredag var hendes sidste dag, så ville jeg komme igen til denne skønne dame. 

Anbefales til MILF-entusiaster! Hvis man kan nå det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En lille servicemeddelelse: Lucia er tilbage i Danmark, p.t. i Horsens, hvor jeg har besøgt hende igen. Hun er stadig virkelig god: Køn, sød, lækker og totalt fræk MILF. Hun bliver et par uger og tager derefter til Aalborg. Jeg regner med at besøge hende igen inden det når så vidt.

Redigeret af ChoosyVery

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChoosyVery skrev, den 15/8/2021 at 13:13:

En lille servicemeddelelse: Lucia er tilbage i Danmark, p.t. i Horsens, hvor jeg har besøgt hende igen. Hun er stadig virkelig god: Køn, sød, lækker og totalt fræk MILF. Hun bliver et par uger og tager derefter til Aalborg. Jeg regner med at besøge hende igen inden det når så vidt.

Efter hendes annonce ER hun i Aalborg nu,men men når vi ringer på hendes nr 52671622 får vi fat i Luna huset på Gl Vejlevej i Fredericia , jeg har forsøgt og få en aftale med hende i aften,men det lykkes ikke, så indtil jeg har fået god kontakt må jeg desværre side: Hold jer væk, der. Sidder sandsynligvis en bagmand der holder jer hen med ingenting

sorry Lucia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 20 timer siden:

Efter hendes annonce ER hun i Aalborg nu,men men når vi ringer på hendes nr 52671622 får vi fat i Luna huset på Gl Vejlevej i Fredericia , jeg har forsøgt og få en aftale med hende i aften,men det lykkes ikke, så indtil jeg har fået god kontakt må jeg desværre side: Hold jer væk, der. Sidder sandsynligvis en bagmand der holder jer hen med ingenting

sorry Lucia

Du kunne prøve at skrive en privat besked til henne her, hun findes her i tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg
freeman skrev, for 6 timer siden:

Du kunne prøve at skrive en privat besked til henne her, hun findes her i tråden

Jeps,nu har jeg fået kontakt med hende, og forklaring på den dårlige oplevelse i går, hun er røget uklar med en samarbejdspartnere, som har oprettet en anonnce for Lucia, men er ikke den rigtige Lucia.

Jeg har været sammen med Lucia i aften, og hun er lige så dejlig og flot som sidste gang, og levere en rigtig god services, så bare på hende gutter, så hun kan holdes varm til jeg får tid og krudt i pikken igen.

skriv til hende her på Eroguiden,eller skriv for nummer til mig

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Servciesboy skrev, for 10 timer siden:

Jeps,nu har jeg fået kontakt med hende, og forklaring på den dårlige oplevelse i går, hun er røget uklar med en samarbejdspartnere, som har oprettet en anonnce for Lucia, men er ikke den rigtige Lucia.

Jeg har været sammen med Lucia i aften, og hun er lige så dejlig og flot som sidste gang, og levere en rigtig god services, så bare på hende gutter, så hun kan holdes varm til jeg får tid og krudt i pikken igen.

skriv til hende her på Eroguiden,eller skriv for nummer til mig

knus

Er det linket øverst i tråden, som du henviser til, og er billederne ægte af hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 8 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/319341

Her er den rigtige Lucia

god fornøjelse

jeps Det er Lucia den lækre glædeskvinde... damn hun er dejlig så det rygge i de nedre region:x
Sí, es Lucía, la deliciosa mujer alegre ... maldita sea, es encantadora, así que está de vuelta en la región inferior.

@Lucia Española

Redigeret af cock4woman_only

Del dette indlæg

Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 13 timer siden:

jeps Det er Lucia den lækre glædeskvinde... damn hun er dejlig så det rygge i de nedre region:x
Sí, es Lucía, la deliciosa mujer alegre ... maldita sea, es encantadora, así que está de vuelta en la región inferior.

@Lucia Española

Enig, det eneste minus er. At hun kun taler spansk, kun enkelte engelske ord, ellers er det translate på telefonen ,men resten er bare så ok

go weekend til jer alle

Redigeret af Servciesboy
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

:wub:Damn folks… vågnet op her til morgen efter en aftale hos @Lucia Española i aftes hvor magic skete og denne lækre modne glædespige beviser hun bare er helt utroligt nærværende og lækker fra det øjeblik man træder ind og hendes udstråling møder en :wub:  Hun kan mødet som denne liderlige stykke mandfolk har svært ved ikke smile fra øre til øre nu og der er morgenglory på… op og igang… minderne kan ikke tage fra os vel..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...