Midtvestagurken 830 Skrevet 30. August, 2021 Lucia Española skrev, den 29.8.2021 at 10:04: Yessssssssz Estupendo! ¿Sabes cuándo vienes a Fredericia/Horsens, cariña? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 30. August, 2021 cock4woman_only skrev, for 13 timer siden: Damn folks… vågnet op her til morgen efter en aftale hos @Lucia Española i aftes hvor magic skete og denne lækre modne glædespige beviser hun bare er helt utroligt nærværende og lækker fra det øjeblik man træder ind og hendes udstråling møder en Hun kan mødet som denne liderlige stykke mandfolk har svært ved ikke smile fra øre til øre nu og der er morgenglory på… op og igang… minderne kan ikke tage fra os vel..? Normaltvis er jeg en meget solidarisk person,men da Lucia spurgte om og leje et motel, sagde jeg Støvring og Hadsten, synes ikke der er nogen grund til hun kommer længere væk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 30. August, 2021 Servciesboy skrev, for 2 timer siden: Normaltvis er jeg en meget solidarisk person,men da Lucia spurgte om og leje et motel, sagde jeg Støvring og Hadsten, synes ikke der er nogen grund til hun kommer længere væk Ja ja, men hun har altså lovet at komme sydpå igen. Tror vi bliver nødt til at deles Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrønStodder 31 Skrevet 1. September, 2021 Så var jeg forbi en tur. Er du gal hun gør det godt. Som andre skriver er engelsk ikke lige det hun er bedst til, men hun finder andre måder at kommunikere på. Hun er super sød og imødekommende, giver en dejlig våd guffer og den her fortjener lige en gentagelse: Servciesboy skrev, den 20.5.2021 at 00:44: men kæft hun hat stærke fisse muskler, hun malker bare pikken , bare stik ind og hun klarer resten Det var for vildt, har aldrig prøvet noget lignende. Næsten for meget for en knægt som mig, og så vil jeg alligevel have mere! Må se om jeg når forbi igen, inden hun forsvinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hotman1970 57 Skrevet 28. September, 2021 Besøgte Lucia i sidste uge. Kan bekræfte at hende vaginale muskulatur er olympisk. Havde 45 super gode minutter i hendes selskab. Sød charmerende kvinde på 49 år der kan sit håndværk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucia Española 100 Skrevet 30. September, 2021 Lucia Española skrev, den 20.5.2021 at 12:25: She is not Lucia. Someone has used my link . This is Lucia link . https://annoncelight.dk/showad/319341 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fuerte 3 Skrevet 30. September, 2021 Is Lucia strong? Maybe she is up for some erotic wrestling? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 30. September, 2021 Lucia Española skrev, for 11 timer siden: She is not Lucia. Someone has used my link . This is Lucia link . https://annoncelight.dk/showad/319341 @Lucia Española When will u be back in Aalborg - I missed you the last time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucia Española 100 Skrevet 11. Oktober, 2021 Servciesboy skrev, den 20.5.2021 at 00:44: Hej med jer Endelig kan jeg komme med en god anmeldelse , jeg synes sex marked er oversvømmet med rigtige mange piger, jeg har prøvet nogen af de nye,men er blevet skuffet gang på gang. i går var, forgårs vi er lige skredet over, var Servicesboy bare liderlig, havde fri fra arbejde og penge på lommen, - det går godt på aktiemarked for nyligt ,me for og være sikker på god sex prøvede jeg de gamle kendinger som eks Jasmine Århus, hun havde først tid efter kl 19, så videre , sprang over Black kandy i Randers, og videre til Aalborg , har ikke rigtig nogen favoritter der,men fandt hende her Lucia. Fik en din respons, med tid og pris, og kørte til adressen i Ø gadekvarteret, men øv pakering kun 15 min gartis uden for gadedør, men på Shell tanken var der 30 min, jeg havde bestilt en hel time, så skiven blev sat list over tiden, og det gik ved anmkomst til døren gik der max 20 sek før døren blev åben, og hun bor på stuen til højre, så ingen høj puls før entre:-) døren bliver åbnet af en skønhed,, pænere end på billede- sjovt hun skribler i annoncen , er du træt af fake, hun ligner ikke foto, er pænere, og er ikke 37 år,men 41 år, det gik hurtig op dor mig, at det var hendes alfons jeg havde skrevet med, hun kunne næsten ikke noget engelsk, og selvom jeg havde aftalt tid,ydelser og pris, skulle vi lige igennem det igen, og hun kan intet engelsk, selv de 1200kr for en time, skulle lige " skrives" på væggen med fingrene , men jeg kan en bitte smule spansk, og fandt ud athun kommer fra Barcelona . hun er slank, og er rigtig pæn, dog med kunstig bryster , og trippede rundt i højhælede sko, og startede med et blow siddende på knæ i de højhælede sko, super fræk, perfekt Superfrans , og gik der elllers løs den næste time hunner god, bortset fra detver træls hun ikke kan mer engelsk ,men kæft hun hat stærke fisse muskler, hun malker bare pikken , bare stik ind og hun klarer resten pæn ren lejlighed , og jeg kommer igen https://annoncelight.dk/showad/328897 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 12. Oktober, 2021 Hola Lucia Er du begyndt og arbejde sammen med Susan? https://annoncelight.dk/showad/320539 jeg kører fra København på vej til Jylland ved 15 tiden, så måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg