JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 (edited) Okay.. Nu var jeg simpelthen nødt til det fordi jeg kunne godt mærke at jeg ville komme til at afsporer en anden tråd hvis jeg ikke gjorde.. Nu har jeg ikke så meget forstand på om man må linke til anmeldelser for at skabe en debat så admins må slette linket hvis det er et problem.. Dog tænker jeg at man må linke til andres anmeldelser så jeg kan ikke lige selv se hvad der skulle være galt med det.. Når men jeg følger en del med herinde og elsker at nogen gange hjælpe til med at udbrede viden der måske gør at sexkøbere få en bedre oplevelse eller at en dårlig i hvertfald ikke kan klandres på køberen.. Jeg stødte så på denne anmeldelse Mit spørgsmål til debat er så: Hvordan ville du have det hvis der kom en kunde ind på dit arbejde som ekspedient i en tøjforretning og fik valget mellem 2 trøjer og valgte den ene men stadig følte sig berettiget nok til lige at tage den anden trøje.? Ville i tro på personen når han sagde "orv ja den kom jeg bare til at ligge i tasken" eller ville i blive super glade når personen sagde "arghmen det sku da dit job at se når jeg ligger den ned i tasken".? Ville i ringe til jeres chef.? Ville i lade personen blive i forretningen.? Nu denne anmeldelse ikke den første jeg læser med ytringer om at vi egentlig bare burde tage imod fordi vi selv har valgt arbejdet og lidt sperm i munden/missen/håret/øjnene, et bid i brystvorten eller en uheldigt sigtet tissemand i analen må da beregnes.. Og det vel og mærke uden at vi må reagerer på uheldet og overraskelsen hvad så end det skulle være.. Jeg linker kun til anmeldelsen for bedre at illustrerer hvad jeg mener da denne ikke er et af de slemmeste tilfælde og der helt bestemt er begået fejl på begge sider.. Overskriften er mest ment som en "kender i andre erhverv der bare skal accepterer forskellige risici f.eks føler i at soldaten bare skal accepterer en kugle fordi han har valgt at gå i krig.?" eller som i nævnte eksempel hvor man bare burde accepterer at der bliver stjålet tøj hvis man har en tøj forretning.. Redigeret 20. Maj, 2021 af JenniferRomantica 3 2 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 20. Maj, 2021 Forstår ikke sammenligningen med den anmeldelse du linker til? Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 (edited) Pophair skrev, for 18 minutter siden: Forstår ikke sammenligningen med den anmeldelse du linker til? Du mener ikke det er forkert at komme i munden på en kvinde efter udtrykkelig aftale om ikke at gøre det.? Det jo en svær ting at sammenligne fordi i de fleste erhverv kan man tage det arbejde man har udført tilbage hvis kunden nægter at betale.. Hun kan jo ikke tage tilbage at han er kommet i hendes mund.. Jeg ved sku ikke lige hvad jeg skulle sammenligne det med.. Ved tøjsalg kan manden jo bare betale og så den skid slået hvorimod jeg føler mig utrolig disrespekteret hvis folk overtræder mine grænser og især hvis jeg føler det var med vilje.. Som jeg også pointerede netop for at undgår at linket til anmeldelsen skulle opfattes som det slemmeste tilfælde så er den specifikke situation svær fordi der er begået fejl fra begge sider.. Eller der i hvertfald sket nogle misforståelser.. Måske linket var uheldigt men jeg var bange for at afsporer yderligere så for at forhindre det kom det med og det var den tråd der fik mig til på nu at tænke over emnet.. Men emnet var egentlig om det virkelig kan være rigtigt at der bare er ubehagelige ting man skal accepterer fordi man selv har valgt sit arbejde.? Redigeret 20. Maj, 2021 af JenniferRomantica 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 20. Maj, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Du mener ikke det er forkert at komme i munden på en kvinde efter udtrykkelig aftale om ikke at gøre det.? Det jo en svær ting at sammenligne fordi i de fleste erhverv kan man tage det arbejde man har udført tilbage hvis kunden nægter at betale.. Hun kan jo ikke tage tilbage at han er kommet i hendes mund.. Som jeg også pointerede netop for at undgår at linket til anmeldelsen skulle opfattes som det slemmeste tilfælde så er den specifikke situation svær fordi der er begået fejl fra begge sider.. Eller der i hvertfald sket nogle misforståelser.. Måske linket var uheldigt men jeg var bange for at afsporer yderligere så for at forhindre det kom det med og det var den tråd der fik mig til på nu at tænke over emnet.. Han har betalt 400 for megafransk. Svære er det vel ikke. Det viste sig, at Linda har en helt særlig opfattelse af hvad megafransk betyder. Hun ved godt at superfransk er fransk uden gummi, hvor hun ikke tager ladningen i munden. Men hun mener så at megafransk er fransk med kondom, men hvor hun så til sidst tager kondomet af (!) og tager ladningen i munden. Jeg fik valget, og da jeg ikke bryder mig om at blive suttet med gummi, valgte jegsuperfransk. Altså en betydelig nedgradering i forhold til det megafransk som jeg lige havde betalt for. Redigeret 20. Maj, 2021 af Frodige Ida 1 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1573 Skrevet 20. Maj, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: Du mener ikke det er forkert at komme i munden på en kvinde efter udtrykkelig aftale om ikke at gøre det.? Det jo en svær ting at sammenligne fordi i de fleste erhverv kan man tage det arbejde man har udført tilbage hvis kunden nægter at betale.. Hun kan jo ikke tage tilbage at han er kommet i hendes mund.. Som jeg også pointerede netop for at undgår at linket til anmeldelsen skulle opfattes som det slemmeste tilfælde så er den specifikke situation svær fordi der er begået fejl fra begge sider.. Eller der i hvertfald sket nogle misforståelser.. Måske linket var uheldigt men jeg var bange for at afsporer yderligere så for at forhindre det kom det med og det var den tråd der fik mig til på nu at tænke over emnet.. Men emnet var egentlig om det virkelig kan være rigtigt at der bare er ubehagelige ting man skal accepterer fordi man selv har valgt sit arbejde.? Jeg har aldrig været ude for før, at jeg skulle advare, om at "nu kommer jeg", men ok, det er så dårlig kommunikation fra begge parter, at der ikke er talt om, hvornår der skal advares. Derudover synes jeg, det er forkert at hustle kunden på den måde, som det er beskrevet (hvis det er foregået sådan). Har kunden betalt for noget, skal kunden have det. For at bruge dit eksempel: Har jeg en tøjforretning, og en kunde kommer og spørger efter en bestemt type trøje og betaler, så giver jeg ikke kunden et par shorts, og når kunden så alligevel tager den trøje, som kunden har betalt for, så afkræver jeg kunden yderligere betaling, for nu har kunden jo fået et par shorts. Desuden synes jeg, at hvis en GP er så utrolig følsom som hun er, i et fag, hvor man naturligt nok rører ved hinanden, så burde hun sige det, INDEN kunden lægger 2.000 kr., som for en normal arbejder er mange penge. Redigeret 20. Maj, 2021 af Landsbytossen 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 20. Maj, 2021 Han betalte jo netop ekstra for megafransk, derfor forstår jeg ikke Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Han har betalt 400 for megafransk. Svære er det vel ikke. Der vi ikke enige kan jeg fornemme.. Surprise.. Jeg synes jo det er mangel på respekt hvis jeg aftaler noget med mine gæster og de så bryder de aftaler.. Også selvom de betaler mig for de brudte aftaler.. Respekt er nok bare virkelig vigtig for mig.. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 20. Maj, 2021 Hmm Not sure I completely understand what you are driving at. But as for risks at work. I work as a driver, every single day I am one single mistake away from either me killing someone or myself being killed by someone making a mistake. That Simply comes with the job, and is accepted by everyone involved. And you don't even think about it because if you did, you would quit the same day. And tbh, he did pay for a service that he did not receive... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 Pophair skrev, for 2 minutter siden: Han betalte jo netop ekstra for megafransk, derfor forstår jeg ikke Det da vel lige meget om man betaler hvis en aftale er brudt og i situationen her kender de ikke hinanden.. Hun kan ikke vide han vil betale og føler nok som jeg også havde at han har taget en ydelse som ikke var aftalen.. Gæsten har jo fra start sagt han "kun" ville betale de 400 ekstra (evt sagt der ikke var mere i pungen eller hvad ved jeg.. Pigen må i hvertfald gå udfra at gæsten ikke har 400 ekstra) så hvordan skal hun kunne vide at hun få sine penge.? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1573 Skrevet 20. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Der vi ikke enige kan jeg fornemme.. Surprise.. Jeg synes jo det er mangel på respekt hvis jeg aftaler noget med mine gæster og de så bryder de aftaler.. Også selvom de betaler mig for de brudte aftaler.. Respekt er nok bare virkelig vigtig for mig.. Det er hende der brød aftalen. Han stod i en situation, hvor han enten kunne acceptere, at få en ringere ydelse eller en ydelse, der slet ikke er, hvad langt størstedelen af sexmarkedet opfatter som værende beskrivende for den specikke ydelse. Arbejder man som GP, ved man hvad super og mega betyder, og hvis man har en opfattelse, der er en anden end den almindelige opfattelse, så kan man da være venlig at sige det inden kunden betaler og ikke efter. Det er det med respekt, men selvfølgelig, 2.000 kr. er jo gode penge at tjene. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 Landsbytossen skrev, for 6 minutter siden: Jeg har aldrig været ude for før, at jeg skulle advare, om at "nu kommer jeg", men ok, at det er så dårlig info fra begge parter, at der ikke er talt om, hvornår der skal advares. Derudover synes jeg, det er forkert at hustle kunden på den måde, som det er beskrevet (hvis det er foregået sådan). Har kunden betalt for noget, skal kunden have det. For at bruge dit eksempel: Har jeg en tøjforretning, og en kunde kommer og spørger efter en bestemt type trøje og betaler, så giver jeg ikke kunden et par shorts, og når kunden så alligevel tager den trøje, som kunden har betalt for, så afkræver jeg kunden yderligere betaling, for nu har kunden jo fået et par shorts. Desuden synes jeg, at hvis en GP er så utrolig følsom som hun er, i et fag, hvor man naturligt nok rører ved hinanden, så burde hun sige det, INDEN kunden lægger 2.000 kr., som for en normal arbejder er mange penge. Men kunden skiftede jo mening og vi blev enige om at han gerne ville have shortsene i stedet for.. Så sammenligningen der er ikke helt korrekt.. Vi kan sagtens blive enige om at der er piger der bare ikke passer til branchen f.eks havde jeg en veninde der var så stram at hun kun kunne have en gæst i ugen ellers var hun ødelagt.. Så det ikke det rette erhverv og hvis man er så følsom som der her beskrives så jov der burde man nok være stoppet.. Nu kan ingen af os så udtale os om hvor hårdt han har taget fat osv men med udgangspunkt i beretningen så jov.. Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1573 Skrevet 20. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Det da vel lige meget om man betaler hvis en aftale er brudt og i situationen her kender de ikke hinanden.. Hun kan ikke vide han vil betale og føler nok som jeg også havde at han har taget en ydelse som ikke var aftalen.. Gæsten har jo fra start sagt han "kun" ville betale de 400 ekstra (evt sagt der ikke var mere i pungen eller hvad ved jeg.. Pigen må i hvertfald gå udfra at gæsten ikke har 400 ekstra) så hvordan skal hun kunne vide at hun få sine penge.? Hvorfor siger hun ikke fra start, at hun er super følsom, og næsten ikke må røres ved? Er det ikke noget, der burde siges inden manden lægger betalingen? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 20. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Det da vel lige meget om man betaler hvis en aftale er brudt og i situationen her kender de ikke hinanden.. Hun kan ikke vide han vil betale og føler nok som jeg også havde at han har taget en ydelse som ikke var aftalen.. Gæsten har jo fra start sagt han "kun" ville betale de 400 ekstra (evt sagt der ikke var mere i pungen eller hvad ved jeg.. Pigen må i hvertfald gå udfra at gæsten ikke har 400 ekstra) så hvordan skal hun kunne vide at hun få sine penge.? Han havde jo allerede betalt for det aftalte, så ikke noget med at han ikke vil betale Hun vil gerne gerne superfransk. Megafransk vil hun med kondom, for så til at af ta gummi af og ta ladningen i munden. Det er et smart trick. På den måde, når hun ikke ikke at ta gummi af, før kunden kommer. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 20. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Men kunden skiftede jo mening og vi blev enige om at han gerne ville have shortsene i stedet for.. Så sammenligningen der er ikke helt korrekt.. Vi kan sagtens blive enige om at der er piger der bare ikke passer til branchen f.eks havde jeg en veninde der var så stram at hun kun kunne have en gæst i ugen ellers var hun ødelagt.. Så det ikke det rette erhverv og hvis man er så følsom som der her beskrives så jov der burde man nok være stoppet.. Nu kan ingen af os så udtale os om hvor hårdt han har taget fat osv men med udgangspunkt i beretningen så jov.. har du hendes tlf nr Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. Maj, 2021 Hun snød med det franske men han kom i munden på hende, så i min optik er de lige gode om det. 3 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1573 Skrevet 20. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Men kunden skiftede jo mening og vi blev enige om at han gerne ville have shortsene i stedet for.. Så sammenligningen der er ikke helt korrekt.. Vi kan sagtens blive enige om at der er piger der bare ikke passer til branchen f.eks havde jeg en veninde der var så stram at hun kun kunne have en gæst i ugen ellers var hun ødelagt.. Så det ikke det rette erhverv og hvis man er så følsom som der her beskrives så jov der burde man nok være stoppet.. Nu kan ingen af os så udtale os om hvor hårdt han har taget fat osv men med udgangspunkt i beretningen så jov.. Jeg har aldrig nogensinde været ved en GP (eller sammen med en partner), der ikke kunne mærke, at jeg var ved at komme, og arbejder man med sex til hverdag, så burde man være ekstra følsom overfor det. Det virker som et lummert trick med, at han skal tvinges til at betale 400 kr. ekstra. Og hvor blev den gode stemning af? Han må stort set ikke røre, og det får han at vide efter han har betalt, og når han er ved at gå, er han så heldig at han kan få 15 min. ekstra - et kvarter, som han jo slet ikke har betalt for. Enhver GP kan køre sin forretning som hun lyster, men en pige som den anmeldte, går jeg personligt MEGET langt udenom, og at man overhovedet kan forsvare en sådan opførsel overrasker mig meget. Skal jeg kritisere kunden, så må det være, at han burde have forudset, at hun ikke var i stand til at mærke, at han var ved at komme, og derfor have løftet hovedet ud fra mellem hendes ben og bekendtgjort, at "nu kommer jeg snart". Det er hans brøde, som jeg ser det. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden: Det er hende der brød aftalen. Han stod i en situation, hvor han enten kunne acceptere, at få en ringere ydelse eller en ydelse, der slet ikke er, hvad langt størstedelen af sexmarkedet opfatter som værende beskrivende for den specikke ydelse. Arbejder man som GP, ved man hvad super og mega betyder, og hvis man har en opfattelse, der er en anden end den almindelige opfattelse, så kan man da være venlig at sige det inden kunden betaler og ikke efter. Det er det med respekt, men selvfølgelig, 2.000 kr. er jo gode penge at tjene. Nu er det altså alment kendt at mega-super-osv fransk er et vidt begreb.. Og han fik jo lov til at skifte ydelse til at indebærer alt pånær at måtte komme hende i munden hvilket han så gør alligevel.. Jeg aner ikke hvor længe hun har arbejdet som gp eller begreberne i andre lande hvor hun evt har arbejdet men da jeg startede i branchen og de første 3 måneder frem anede jeg ikke engang hvad dansk var.. Da jeg startede her inde på siden anede jeg ikke hvad gfe og PSE var.. Jeg kendte superfransk som pariserfransk eller økofransk.. Og superfransk på klinik var med kondom på toppen.. Der fandtes ikke mega.. Måske har hun ingen ide om at hendes definition er anderledes end andres.. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1573 Skrevet 20. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Nu er det altså alment kendt at mega-super-osv fransk er et vidt begreb.. Og han fik jo lov til at skifte ydelse til at indebærer alt pånær at måtte komme hende i munden hvilket han så gør alligevel.. Jeg aner ikke hvor længe hun har arbejdet som gp eller begreberne i andre lande hvor hun evt har arbejdet men da jeg startede i branchen og de første 3 måneder frem anede jeg ikke engang hvad dansk var.. Da jeg startede her inde på siden anede jeg ikke hvad gfe og PSE var.. Jeg kendte superfransk som pariserfransk eller økofransk.. Og superfransk på klinik var med kondom på toppen.. Der fandtes ikke mega.. Måske har hun ingen ide om at hendes definition er anderledes end andres.. Nej, og jeg var ikke klar over, at jeg ikke må gå overfor rødt. Jeg henviser til det, jeg allerede og skrevet, og tænker, at jeg ikke får svar på det (der bliver danset let og elegant udenom det) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 Landsbytossen skrev, for 1 minut siden: Skal jeg kritisere kunden, så må det være, at han burde have forudset, at hun ikke var i stand til at mærke, at han var ved at komme, og derfor have løftet hovedet ud fra mellem hendes ben og bekendtgjort, at "nu kommer jeg snart". Det er hans brøde, som jeg ser det. Jeg kritiserer heller ikke andet end det som du selv nævner som værende hans brøde.. Vi kan sagtens være enige om at hun kunne have fortalt at hun var følsom før de startede.. Jeg kender dog også bagsiden og har selv måtte fortælle mange gæster igennem tiden at de skulle være forsigtige fordi de simpelthen har været for hårde ved enten mine brystvorter eller min klit.. Og det selvom mine brystvorter ikke er særligt følsomme.. Da ingen af os kan sikre os hvordan gæsten i dette tilfælde har rørt kvinden så det måske lige lovlig voldsomt at give hende den fulde skyld for den del af miseren.. Men som jeg skrev længere oppe så jov.. Hvis han har været stille og rolig som han beskriver og ikke troet hendes klit var et klaver så burde hun have nævnt det før betalingen faldt.. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden: Nej, og jeg var ikke klar over, at jeg ikke må gå overfor rødt. Jeg henviser til det, jeg allerede og skrevet, og tænker, at jeg ikke får svar på det (der bliver danset let og elegant udenom det) Jeg prøver at følge med.. Det gå bare lidt hurtigt og andre vil også have svar.. Jeg beklager hvis jeg ikke fik fanget en eller to af dine indlæg i den her 31 minutter gamle tråd.. Jeg retter op på det med det samme.. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 (edited) Pophair skrev, for 17 minutter siden: Han havde jo allerede betalt for det aftalte, så ikke noget med at han ikke vil betale Hun vil gerne gerne superfransk. Megafransk vil hun med kondom, for så til at af ta gummi af og ta ladningen i munden. Det er et smart trick. På den måde, når hun ikke ikke at ta gummi af, før kunden kommer. Og ellers så mega fransk bare mest ment til de gæster der gerne vil komme i hendes mund efter endt samleje eller som bare vil spille den af i hendes mund.. Jeg kan se hun ikke har en særskilt pris for cim hvilket vel ellers er naturligt for en pornostjerne så hun skulle måske have kaldt det cim i stedet for.. Hvilket igen ikke alle kender til.. Da han kommer i hendes mund har hun jo fortalt ham at det må han ikke medmindre han betaler 400 ekstra hvilket han har fortalt han ikke vil.. Redigeret 20. Maj, 2021 af JenniferRomantica Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 Landsbytossen skrev, for 10 minutter siden: Nej, og jeg var ikke klar over, at jeg ikke må gå overfor rødt. Jeg henviser til det, jeg allerede og skrevet, og tænker, at jeg ikke får svar på det (der bliver danset let og elegant udenom det) Men hvorfor vil du automatisk gå udfra at hun har en forståelse af de forskellige begreber.? Jeg tænker ikke det er begreber der bruges i pornobranchen.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 20. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Men hvorfor vil du automatisk gå udfra at hun har en forståelse af de forskellige begreber.? Jeg tænker ikke det er begreber der bruges i pornobranchen.. Det står jo tydeligt i hendes menu "Megafrench ( come in the mouth ) Kr 400" Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 20. Maj, 2021 Hej @JenniferRomantica JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden: Overskriften er mest ment som en "kender i andre erhverv der bare skal accepterer forskellige risici f.eks føler i at soldaten bare skal accepterer en kugle fordi han har valgt at gå i krig.?" Nu vil, jeg ikke gå ind i debat om den anden tråd. Men mere det du, skriver her til sidst i dit indlæg. Den med soldaten "bare skal acceptere en kugle" Er ret interessant. Han eller hende, er jo uddannet netop til en evt. Krigsindsats og situation. Ønsker han, hun at dø. Nej men de ved det er en arbejdsrelateret risiko, at de kan dø for en sag. Som de er sendt ud for at løse. Nogle soldater kommer, hjem med svære ting i bagagen. Og det, skal de hjælpes for. Og det er nok svært at uddanne sig i at se lig, eller skyde et andet menneske. Eller massegrave som der var i eks Jugoslavien. I mit job som pædagog. Var der intet i min uddannelse. Eller jobbeskrivelse. Der fortalte mig. Hvor nedrige forældre, kan være. Eller, hvordan curlingforældre. Der ikke, kan forstå, at vi til tider er nødt til at sætte grænser for deres børn. For, hvad de må derhjemme, er ikke det samme de må i Institutionen. Eller forældre bare tror man, har evigheder til at snakke hele tiden. Skriver og ringer på de mest mærkelig tider. Nogle forældre, kan også være truende. Gad vide, hvor børnene ofte har det fra? Eller da jeg arb som tjener. Der er nogle folk virkelige ret så underlige. De tror ofte fordi de kommer og spiser, så er vi deres små slaver. Jeg har mødt gæster der fuldstændig ændre adfærd når de kommer på en restaurant. Bare en lille historie. Et par kommer ind. Bestiller. Og de får deres mad. Da de stort set er færdige med maden, kalder de mig over. Og begynder og skælde ud. Fordi deres mad ikke var god nok. Og ville have afslag i prisen. Nej undskyld mig lige. Skulle jeg gøre det eller finde mig i det. . Overhovedet ikke Så kunne de have klaget efter 2-3 bider af maden. Gæsten har bare ikke altid ret. Trusler om bål og brand. Det var ikke hverdag. Men ofte det skete. Åhhh der er så mange små og store eks. På hvordan folk kan opfører sig. Og ofte hørte vi den der. "nu bruger vi så mange penge" Så må vi have bedre service. Nej da. Om der kom en kunde og fik dagens ret. Fik han da den samme service som en der brugte 2000 kr. Stamkunder, ja de fik ofte lidt ekstra måske en fl. Vin gratis. Men de brugte måske også 5-10.000 kr. Om ugen. Og det sker jo også at, en GP giver ekstra tid til deres stamkunder. Som jeg synes er helt fair. Man skal bare ikke tro det sker for alle. Ingen tvivl om, at alle brancher oplever de ting, at deres kunder opfører sig grænseoverskridende. Nå ja vi må da ikke glemme trafikken. Så om GP branchen er hårdere ramt. Nej jeg tvivler. God dag derude. KK 2 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. Maj, 2021 Pophair skrev, for 3 minutter siden: Det står jo tydeligt i hendes menu "Megafrench ( come in the mouth ) Kr 400" Ja.. Der står tydeligt at man må komme hende i munden.. Det havde han også måtte uden problemer forhåbentlig hvis han havde aftalt den ydelse.. Men den ændrede han til super fordi han ville have uden kondom hvilket hendes mega ikke indeholder.. Del dette indlæg Link til indlæg