Hop til indhold
JenniferRomantica

Hvilke arbejdsmæssige risici har jeres arbejde i bare burde accepterer?

Recommended Posts

Selvfølgelig er det da slet slet ikke forvirrende med forkortelser og diverse betegnelser som folk udenfor købe branchen  ikke kender. For det er da KUN  sex kunder og gp, der har fuldstændig styr på det og ingen kan blive forvirrede over betegnelserne. Det skinner da tydeligt igennem i denne og andre debatter og anmeldelser. For når man skriver CIM , betyder det vel at det er i munden man må komme. Eller betyder det : Come in me? Altså indeni kroppen? Hvilket mouth jo selvfølgelig også er. Altså inde i kroppen. Men det er fissen og røven jo også? Come in me eller Come in mouth? Der kan vel ikke være tvivl om, at der menes Come in mouth og ikke Come in me eller?

Og COB betyder vel Come on body - eller betyder det Come on buttom eller måske i virkeligheden cock on boobs? Altså faktisk spansk med pik mellem bryster? 

CiF betyder Come in face. Men ordet " in" indikerer jo at det er indeni. Dvs hvis der bestilles Come in face betyder det vel, at man må komme indeni ansigtet. Dvs i munden. :ph34r:

Fordi hvis det ikke er indeni ansigtet man må komme så hedder det vel COF  - altså Come on face. Altså på ansigtet, eftersom på ikke er det samme som indeni. 

Fordi alle kender forholdsord og er istand til at skelne og læse og skrive fuldstændigt korrekt dansk - især dem der ikke er det - altså danske - så er det da simpelt at forstå. 

Megafransk er vel heller ikke til at misforstå for mega er jo et ord der ligger laasngt fra ordet super. Altså superfransk. For super og mega er jo to vidt forskellige ord som intet har til fælles.  Enhver ved da at være " super sulten "  er noget helt andet end at være " mega sulten"  

Og øko fransk er jo da når den ikke er vasket, for et økologisk produkt indeholder jo ikke sæbe eller parfume. 

Det er da indlysende at alle i branchen ved hvad begreberne står for og det er jo fordi vi jo godt ved, at alle mennesker lægger den samme definition i ethvert ord der findes. Fordi vi tænker ens allesammen 

Jeg er ihvertfald slet ikke forvirret og finder ingen grund til at afstemme forventninger til ord som findes i ordbøger og ellers kan jeg bare google ordet. For Megafransk, økofrsnsk, superfransk, CIM og COB, COF, CIF. osv er da nemme at slå op 

Eller? 

:ph34r:

Redigeret af Den lille frøken
  • Haha 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden:

Men hele argumentet omkring at hun har snydt ham er jo at ALLE piger har den samme definition på megafransk og det ved alle det øjeblik de træder ind i branchen om det så er i Danmark eller udlandet:P.. Så det må da ændre lidt ved din pointe.. 

Jeg kender jo så bare bagsiden.. Jeg ved at "du skal være forsigtig med mine brystvorter" eller "du må ikke suge på min klit" tit og ofte bliver sagt fordi gæsten er for ivrig eller voldsom.. Alle gå ligesom ud fra at pigen siger disse ting bare for sjov skyld hvilket jeg ikke forstår.. Jeg siger ikke at den pågældende gæst er eller var for voldsom men ingen lader tvivlen komme hende til gode hvilket jeg bare synes er forkert.. Derimod så regner man bare automatisk med at det var fordi hun prøvede at snyde en gæst som tydeligvis ikke rigtig havde nok respekt overfor hende til at undgå at komme hende i munden.. Måske han faktisk begik flere fejl end den ene.. Ingen ved det andet end de to..

Jeg vil ikke pege fingre og jeg kunne for den sags skyld bare være glad for at en konkurrent fik en dårlig anmeldelse men jeg er måske bare ikke den type der kan holde min mund.. Jeg synes det er fedt når de piger der anvender falske billeder bliver opdaget og lignende men her er der altså bare snak om en situation hvor det virker til at begge parter bidragede til den dårlige stemning og den ødelagte oplevelse i mine øjne.. 

Det kan jeg ikke se ændre min pointe. Man har sørme da en forpligtigelse for når man opretter sig selv selvstændig erhvervsdrivende at sætte sig ind i det marked man vil sælge ydelser på og finde ud af hvad markedsdefinitionerne på de  begreber man sælger dækker eller informere folk godt om det man sælger. 

Det gør 49 ud af 50 GPer også, men dem der ikke gør, det er deres problem og ansvar, at de ikke gør.

Jeg er enig i, at anmelder ikke skulle have forsøgt at komme i munden på hende. Det mener jeg ay jeg direkte eller indirekte har skrevet to gange. Men nu skriver jeg det direkte. Det er vi enige om.

Men omkring respekten for os kunder og pigernes ansvar for ar være fair og rimelige i deres markedsføring er vi nok ikke helt enige. For det er hende der starter med at komme ind på der dansk marked og så bruge ord om ydelser der slet ikke passer med markedsdefinitonen. Og hun deler adresse med en pige som godt forstår markedsdefinitonerne. Du får altså svært ved at bilde os imd at pigen bare er uvidende, og selv hvis hun var, så er det hendes ansvar at hun ikke sætter sig ind i markedsdefinitionerne eller vælger ikke at oplyse ordentlig om hendes ydelser. 

Nu nævner du selv falske billeder. Både den måde romantica og andre steder photoshoppede deres billeder på pigerne gjorde jo, at billederne på pigerne slet ikke lignede virkeligheden overhovedet.  Jeg er også af den opfattelse, at en fair og respektfuld markedsføring er at man viser retvisende billeder.

Jeg ved godt, at det er håbløst, og at vi er i en branche som i den grad laver alt andet end fair og respektfuld markedsføring overfor os kunder. Det synes jeg er ærgeligt. 

Jeg går meget ind for, at vi kunder behandler jer piger, på en respektfuld, venlig og ordentlig måde - altid uanset hvad. Det skal vi fandme. Jeg “beklager” så, at jeg også mener at I GPer bør gøre det samme overfor os kunder. Det kan jeg tydeligt mærke er lidt opad bakke at have den holdning.

Men at behandle andre med respekt er nu engang den måde man bør agerer med andre på, mener jeg i hvert fald.

Men det er jo nemt at tage røven på os kunder, fordi vi tænker med pikken, og fordi branchen her befinder sig i en gråzone. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 23 minutter siden:

Jeg går meget ind for, at vi kunder behandler jer piger, på en respektfuld, venlig og ordentlig måde - altid uanset hvad. Det skal vi fandme. Jeg “beklager” så, at jeg også mener at I GPer bør gøre det samme overfor os kunder. Det kan jeg tydeligt mærke er lidt opad bakke ar have den holdning. Men at behandle andre med respekt er nu engang den måde man bør agerer med andre på, mener jeg i hvert fald.

Jeg er enig i at respekt gå begge veje og jeg respekterer personligt alle mine gæster indtil jeg har grund til andet.. Jeg er inderligt og dybt taknemmelig for at der faktisk er søde og dejlige mænd der vil betale mig for en god oplevelse og det prøver jeg altid at vise dem.. Jeg anvender selv kun selfies i mine annoncer af samme grund fordi jeg føler alle burde vide hvad de betaler for.. Oooog jeg hader mine arbejdsbilleder jeg fik taget da jeg var debuterende.. Men sådan er det og vi havde ikke lov til at anvende uprofessionelle billeder da det gik ud over hjemmesidens æstetik.. 

Sexsalgsbranchen er altså bare laaaaangt fra de eneste der bruger opstillede billeder for at sælge.. Vi har lært af de bedste altså bilforhandlere, ejendomsmæglere, spisesteder, forlystelsesparker osv osv osv..

Vores branche er til gengæld en hvor vi er nødt til at learn by doing fordi der er ikke nogen tjekliste og der er ingen der guider.. Den guiding der er, er utrolig begrænset hvilket jo også kan ses på min debuterende vagt hvor jeg, på en dansk klinik der ellers forbyder oral uden, kom til at give min første gæst et blowjob uden kondom, og hvor han vælger at komme mig i munden.. Tro mig havde jeg kunne mærke han var ved at komme så havde jeg sku da trukket hovedet til mig.. Min reaktion ville jeg ønske havde været ligesom den pågældende piges men jeg var nok bare for chokeret i situationen så jeg spyttede ud i en serviet og blev enig med mig selvom at jeg bare aldrig skulle have været startet.. Indtil jeg fik fortalt at ALT var med kondom.. Der kan man blive så overrasket.. Jeg følte endda også selv at jeg havde undersøgt hvad jeg kunne osv men åbenbart ikke nok.. Men det var jo så mit ansvar kan jeg godt hører.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Aros skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er enig i, at anmelder ikke skulle have forsøgt at komme i munden på hende. Det mener jeg ay jeg direkte eller indirekte har skrevet to gange. Men nu skriver jeg det direkte. Det er vi enige om.

Jeg “forsøgte” altså ikke at komme i munden på hende. Hun snød mig for det aftalte mega og ville kun give mig super. Det kan alle dygtige piger godt finde ud af at styre som Mook også bekræftede i går, men Linda kan åbenbart ikke. Når hun nu havde besluttet at snyde, så kunne hun have trukket munden væk da hun mærkede at det begyndte at dunke i min pik da jeg skulle til at komme, men det gjorde hun så ikke før hun havde fået det første sprøjt.

Linda Leclair gav mig den værste og mest uprofessionelle behandling jeg nogensinde har fået ud af mine hidtil langt over 100 GP-besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 4 minutter siden:

kunne hun have trukket munden væk da hun mærkede at det begyndte at dunke i min pik da jeg skulle til at komme, men det gjorde hun så ikke før hun havde fået det første sprøjt.

Og jeg fortæller dig så at jeg kan ikke mærke når mænd er ved at komme.. Det ikke en eller anden 6 sans vi få udleveret sammen med vores skarlagensrøde kappe.. Men selvfølgelig er Mooks udtalelse mere gældende end min selvom jeg tror vi næsten har lige mange gode anmeldelser og jeg personligt aldrig har fået en dårlig.. 

Redigeret af JenniferRomantica
  • Synes godt om 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Den lille frøken skrev, for 35 minutter siden:

Selvfølgelig er det da slet slet ikke forvirrende med forkortelser og diverse betegnelser som folk udenfor købe ranchen  ikke kender. For det er da KUN  sex kunder og gp, der har fuldstændig styr på det og ingen kan blive forvirrede over betegnelserne. Det skinner da tydeligt igennem i denne og andre debatter og anmeldelser. For når man skriver CIM , betyder det vel at det er i munden man må komme. Eller betyder det : Come in me? Altså indeni kroppen? Hvilket mouth jo selvfølgelig også er. Altså inde i kroppen. Men det er fissen og røven jo også? Come in me eller Come in mouth? Der kan vel ikke være tvivl om, at der menes Come in mouth og ikke Come in me eller?

Og COB betyder vel Come on body - eller betyder det Come on buttom eller måske i virkeligheden cock on boobs? Altså faktisk spansk med pik mellem bryster? 

Megafransk er vel heller ikke til at misforstå for mega er jo et ord der ligger laasngt fra ordet super. Altså superfransk. For super og mega er jo to vidt forskellige ord som intet har til fælles.  Enhver ved da at være " super sulten "  er noget helt andet end at være " mega sulten"  

Og øko fransk er jo da når den ikke er vasket, for et økologisk produkt indeholder jo ikke sæbe eller parfume. 

Det er da indlysende at alle i branchen ved hvad begreberne står for og det er jo fordi vi jo godt ved, at alle mennesker lægger den samme definition i ethvert ord der findes. Fordi vi tænker ens allesammen 

Jeg er ihvertfald slet ikke forvirret og finder ingen grund til at afstemme forventninger til ord som findes i ordbøger og ellers kan jeg bare google ordet. For Megafransk, økofrsnsk, superfransk, CIM og COB osv er da nemme at slå op 

Eller? 

Som professionel (udbyder) må man forvente at du sætter dig ind i ydelserne, hvis du skriver noget i din annonce. Ellers skal du ikke bruge forkortelserne og skrive specifikt hvad der kan lade sig gøre og ikke lade sig gøre. At kunden så evt ikke har styr på det er en anden sag. 

Det er jo ikke svært at skrive " blowjob uden kondom, hvis ønskes. Men du må ikke komme i munden"

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 2 minutter siden:

Som professionel (udbyder) må man forvente at du sætter dig ind i ydelserne, hvis du skriver noget i din annonce. Ellers skal du ikke bruge forkortelserne og skrive specifikt hvad der kan lade sig gøre og ikke lade sig gøre. At kunden så evt ikke har styr på det er en anden sag. 

Ja fordi alle der sælger seksuelle ydelser er selvfølgelig   "professionelle udbydere"? 

Selv ville jeg nok bare sørge for at afstemme forventninger inden akten. Det forekommer mig meget mere ukompliceret. Tænk hvordan alt det her kunne være undgået, hvis bare det var blevet gjort. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 39 minutter siden:

Omvendt har pigen selvfølgelig også et ansvar for, at specificere hvad hun er til og ikke til. Hvilket desværre ikke udelukker folk uden respekt, men så har hun da hendes ryg fri. 

Og lige i den givne situation så hun meget specifik omkring hvordan hun vil røres hvilket åbenbart allerede der er forkert for gæsten.. Jeg er enig i at hun har begået en fejl i at bruge den forkerte forkortelse som nok nærmere skulle have været cim hvilket jeg også har sagt flere gange.. Jeg tror bare ikke hun har haft onde intentioner som alle ellers tilskriver hende.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Den lille frøken skrev, for 1 minut siden:

Ja fordi alle der sælger seksuelle ydelser er selvfølgelig   "professionelle udbydere"? 

Selv ville jeg nok bare sørge for at afstemme forventninger inden akten. Det forekommer mig meget mere ukompliceret. Tænk hvordan alt det her kunne være undgået, hvis bare det var blevet gjort. 

sælger du noget er du professionel...

Som sagt, ved du ikke hvad ydelse dækker over, så skriv det specifikt i stedet. 

Du kan skrive " blowjob uden kondom, hvis ønskes. Men du må ikke komme i munden" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 7 minutter siden:

Det er jo ikke svært at skrive " blowjob uden kondom, hvis ønskes. Men du må ikke komme i munden"

Nu brillierers hendes annonce af en del stavefejl i det engelske så man kunne næsten mistænke at hun ikke er hverken dansk eller engelsksproget fra moderens tunge.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Og lige i den givne situation så hun meget specifik omkring hvordan hun vil røres hvilket åbenbart allerede der er forkert for gæsten.. Jeg er enig i at hun har begået en fejl i at bruge den forkerte forkortelse som nok nærmere skulle have været cim hvilket jeg også har sagt flere gange.. Jeg tror bare ikke hun har haft onde intentioner som alle ellers tilskriver hende.. 

nej men har hun ikke styr over forkortelserne, så skal hun skrive specifikt i stedet. Eller få styr på forkortelserne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Jeg er enig i at respekt gå begge veje og jeg respekterer personligt alle mine gæster indtil jeg har grund til andet.. Jeg er inderligt og dybt taknemmelig for at der faktisk er søde og dejlige mænd der vil betale mig for en god oplevelse og det prøver jeg altid at vise dem.. Jeg anvender selv kun selfies i mine annoncer af samme grund fordi jeg føler alle burde vide hvad de betaler for.. Oooog jeg hader mine arbejdsbilleder jeg fik taget da jeg var debuterende.. Men sådan er det og vi havde ikke lov til at anvende uprofessionelle billeder da det gik ud over hjemmesidens æstetik.. 

Sexsalgsbranchen er altså bare laaaaangt fra de eneste der bruger opstillede billeder for at sælge.. Vi har lært af de bedste altså bilforhandlere, ejendomsmæglere, spisesteder, forlystelsesparker osv osv osv..

Nu er der jo ikke kun billeder @JenniferRomantica - det kan vel næppe komme som er chok for dig, at pænt mange  af pigerne i denne branche kun fylder år hvert 5-7 år, og har taget 15 kg på med rekordfart siden annoncen sidst blev opdateret og billederne blev taget. Jeg synes det er lidt under overfladen, at du har lidt travlt med ansvarsforflygtigelse med din perspektivering. Tager man udgangspunkt i din perspektivering, så ville det være ulovligt og strafbart hvis en ejendomsmægler eller bilforhandler løj om årgangene på det de solgte. Det er jo hele vejen igennem at en del af denne markedsføring i denne branche er små-rådden. Du har da ret i, at andre brancher også er kreative, men det har de jo også fået kritik for og får løbende. Men er det en undskyldning ? 

Det er fint, at du siger, at du har respekt for den enkelte kunde du møder. Det tror jeg også på du har. Men respekt er sørme også, at man bare nogenlunde er rimelig og fair i ens markedsføring overfor kunderne. Det har intet med at du ikke skulle være det. Men det har noget at gøre med din reaktion på, når I pigers markedsføring får kritik. 

Og derved mener  jeg stadig at det jo efterhånden åbenlyst er opad bakke med at kæmpe for den respekt åbenbart. 

Respekt er i min verden at vi kunder altid behandler jer ordentlig, venligt, respekter jeres grænser, priser mv. møder op direkte fra badet derhjemme eller tager et bad på klinikken osv. Det er sådan vi skal være, uanset hvad. Men respekt er altså også @JenniferRomantica bare en nogenlunde seriøs markedsføring fra jer piger i min verden. Og det synes jeg med dine krumspring, perspektiveringer osv at du ikke kan give mig helt ret i. Og så føler jeg lidt, at den respekt du sikkert mener og gerne vil have fra kunderne, at du ikke mener, at pigerne i samme grad skal udvise det samme ? Eller at vi simpelthen har forskellig definiton af hvad respekt er. Men jeg tror ikke vi kommer meget videre. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Nu brillierers hendes annonce af en del stavefejl i det engelske så man kunne næsten mistænke at hun ikke er hverken dansk eller engelsksproget fra moderens tunge.. 

igen. Du kan ikke som professionel skrive noget tilfældig i din annonce. Enten må du sætte dig ind i forkortelserne og ellers må du skrive det specifikt. Evner du heller ikke at skrive det specifikt, så må du altså alliere dig med en der kan hjælpe dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Man kan altså ikke forvente at den ene part skal opføre sig respektfuld, hvis man samtidig ikke forventer  den anden part gør ditto.

Og her må det som minimum gælde, at Pigen har retvisende billeder, info og hun leverer hvad hun reklamerer med. Og manden holder sig indenfor hendes grænser og hvad hun tilbyder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Aros jeg er enig med dig i stortset alt hvad du skriver.. Det eneste jeg påpeger er at alle brancher der omhandler salg osv pynter på sandheden.. Teleselskaber og banker gør det med gebyrer så prisen ser pænere ud indtil regningen kommer.. Det er jo netop derfor jeg mener at man som forbruger har et ansvar for at sætte sig ind i hvad præcis man køber.. Uanset om det så er sexforbruger eller elektronik forbruger.. Det er bare sandheden..

Min egen personlige mening har jeg ikke lyst til at udtale fordi jeg generelt gør en dyd ud af ikke at snakke dårligt om mine kollegaer eller de steder jeg har arbejdet og stadig knuselsker.. Jeg har dog personligt valgt at gøre ALT omvendt i forhold til hvad jeg ellers havde lært igennem mine år på klinik, hvilket for mig har føltes som en mere reel måde at drive forretning på, og en hvor jeg ikke længere få en knude i maven inden besøget fordi man jo godt vidste at billederne kun afspejlede virkeligheden den gang, og fordi jeg ikke længere er nødt til at sige "rigtige alder eller bordelalder" når mine gæster spørger mig hvor gammel jeg er.. Jeg kan dog ikke være ansvarlig for andet end min egen måde at drive forretningen på.. På bordel er der ikke den samme mulighed for selvbestemmelse da hjemmeside og lokaler deles med mange andre og alle skal fungere på stedet.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden:

Og jeg fortæller dig så at jeg kan ikke mærke når mænd er ved at komme.. Det ikke en eller anden 6 sans vi få udleveret sammen med vores skarlagensrøde kappe.. Men selvfølgelig er Mooks udtalelse mere gældende end min selvom jeg tror vi næsten har lige mange gode anmeldelser og jeg personligt aldrig har fået en dårlig.

Altså, skal vi ikke bare enige om, at det hele handler ikke bare om en anmeldelse  - men det handler simpelthen! om, hvad du laver og den behandling / oplevelse du vil/ skal give til en kunde - og der skal den udføres på den ordentlig måde, håber du forstår det !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

Og jeg fortæller dig så at jeg kan ikke mærke når mænd er ved at komme.. Det ikke en eller anden 6 sans vi få udleveret sammen med vores skarlagensrøde kappe.. Men selvfølgelig er Mooks udtalelse mere gældende end min selvom jeg tror vi næsten har lige mange gode anmeldelser og jeg personligt aldrig har fået en dårlig.. 

Alle piger kan vel ikke være ens i forhold til at fornemme, hvornår mænd er ved at komme. Er det mon i den forbindelse sværere at fornemme, hvis blowet er med kondom?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 4 minutter siden:

Altså, skal vi ikke bare enige om, at det hele handler ikke bare om en anmeldelse  - men det handler simpelthen! om, hvad du laver og den behandling / oplevelse du vil/ skal give til en kunde - og der skal den udføres på den ordentlig måde, håber du forstår det !!!

Anmeldelsen handler ikke om mig.. Og jeg er helt enig om at det handler om hvad gæsten kan forvente.. Jeg prøver bare her at påpege det er et menneske vi snakker om.. Og hun skal ikke finde sig i hvad som helst fordi "kunden" altid har ret.. Den regel kan simpelthen ikke være gældende i en branche hvor det der købes er en anden persons krop.. Og så prøver jeg at slår et slag for vi ikke alle er ens.. Jeg kan måske godt læse at min kommentar kan læses som "hånlig" eller fornærmende og det var bestemt ikke ment på den måde.. Det virker mig bare tosset at forsvarer et udsagn som værende fakta baseret på en piges udtalelse.. 

Redigeret af JenniferRomantica
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Anmeldelsen handler ikke om mig.. Og jeg er helt enig om at det handler om hvad gæsten kan forvente.. Jeg prøver bare her at påpege det er et menneske vi snakker om.. Og hun skal ikke finde sig i hvad som helst fordi "kunden" altid har ret.. Den regel kan simpelthen ikke være gældende i en branche hvor det der købes er en anden persons krop.. Og så prøver jeg at slår et slag for vi ikke alle er ens.. Jeg kan måske godt læse at min kommentar kan læses som "hånlig" eller fornærmende og det var bestemt ikke ment på den måde.. Det virker mig bare tosset at forsvarer et udsagn som værende fakta baseret på en piges udtalelse.. 

Simpelthen ! Jeg har ikke masse tid til det her, hvis man er klog så skal / må man prøve at forstå handlingen !!!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Alle piger kan vel ikke være ens i forhold til at fornemme, hvornår mænd er ved at komme. Er det mon i den forbindelse sværere at fornemme, hvis blowet er med kondom?

Jeg tror fordi ringen på kondomet strammer omkring roden så bliver den der dunken forstærket men måske kommer det som en overraskelse for nogen mænd men den der dunken i tissemanden kommer først når man har afleveret det første sprøjt.. Forud for selve udløsningen har sæden samlet sig øverst i penis og ligger derved helt klar til at sprøjte ud så ens reaktionsevne skal edermame være god hvis man skal når at fjerne hovedet især hvis man samtidig har en klar aftale om at man ikke skal sprøjtes i munden og nok forventer almindelig høflighed og en advarsel.. Jeg kan selvfølgelig under blow godt mærke sæd afgang osv da kondomet jo bliver fyldt men jeg har altså mere end en enkel gang redet videre på en stakkels sagesløs mand der var kommet fordi jeg ikke havde opdaget det:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 26 minutter siden:

Man kan altså ikke forvente at den ene part skal opføre sig respektfuld, hvis man samtidig ikke forventer  den anden part gør ditto.

Og her må det som minimum gælde, at Pigen har retvisende billeder, info og hun leverer hvad hun reklamerer med. Og manden holder sig indenfor hendes grænser og hvad hun tilbyder. 

Skåret helt ind til bennet, skal køberen altid opføres sig respektfuldt overfor kvinden.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her med detaljer i annoncer altså. Som jeg altid siger: forventninger er alle skuffelsers moder. Thaikonceptet alle dage i ugen, når man ikke ved noget inden man lært kvinden at kende.

Problemet her er jo hvordan situationen håndteres. I min barndom - læs mellem to af ægteskaberne - havde jeg en date med to dejlige kvinder: en ung, smuk og temmelig uerfaren og en flot classy lady med nogle år i gamet. Midt i agten med den unge, sprang kondomet, hun kastede sig forfæret op og forsvandt vred og ked fra rummet. Damen fulgte efter og der var jeg allene og tænkte at shit happens. Jeg var i gang med at tage tøjet på igen for at forlade stedet, når ladyn kom tilbage og stoppede mig.

"Nej skat, ikke skal du gå. Vi er sagtens ikke færdige her endnu. Og så forførte hun mig på den dejligste måde i en time eller mere. Det blev en af mine rigtigt gode oplevelser, selv om jeg havde sat mig op på en trekant.

Nu fandtes der jo ingen EG den gang, og heller ikke annoncer med 20 ydelser og 14 ekstra tillæg. Og på nogen måde tænker jeg at udviklingen med anmeldelser og billeder og detaljerede annoncer, medvirker til flere skuffelser og forkerte forventningsafstemninger.

The point being: Det er håndteringen af forskellige uventede situationer som afgører hvordan det går. Og håndteringen er jo afhængigt af deltagerne og måske også deres kemi.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Skåret helt ind til bennet, skal køberen altid opføres sig respektfuldt overfor kvinden.   

Ligesom hun skal overfor køberen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, Lige nu:

Ligesom hun skal overfor køberen

Det hænger ikke således sammmen, at hvis gæsten føler sig snydt eller møder en anden kvinde end hende så billedet osv osv, så er det ok at opføre sig disrespektfuldt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det hænger ikke således sammmen, at hvis gæsten føler sig snydt eller møder en anden kvinde end hende så billedet osv osv, så er det ok at opføre sig disrespektfuldt. 

ligesom det ikke er ok af kvinden at opføre sig disrespektfuld

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...