JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 Kim Petersen skrev, for 1 minut siden: Det var overhovedet ikke mig der ville skifte ydelse, det var hende der nægtede at levere det aftalte efter at jeg havde betalt. Det ved du udmærker godt @JenniferRomantica jeg har skrevet det igen og igen, selv om du hele tiden forsøger at fordreje det. Det jo fordi du gik ud fra at 2 forskellige ydelser med ens priser indeholdte begge ydelser åbenbart.. Troede du at hun bare for sjov havde mega og super og samme pris for begge ydelser som i at hun gratis opgraderede ydelsen fra super til mega.? Du kunne ikke regne ud at man skulle ligge de to tal sammen for at opnår det du ønskede.? Prisen er jo præcis den samme.. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 21. Maj, 2021 TheVoice skrev, for 45 minutter siden: Som du jo selv har skrevet så sker det jo ikke altid, og det kunne jo så tolkes som, at det er ok som gæst at droppe det respektfulde hvis man føler at kvinden ikke opfører sig respektfuld. Det er bare trist hvis alt for mange render rundt med den opfattelse. købesex er bare uagtet om vi taler om ligeberettigelse eller alt muligt andet mere sårbart for du udførende kvinder end mænd. Det er jo så modsat dejligt at læse at de fleste mænd fortæller at de altid opfører sig respektfuldt overfor kvinderne, der skal måske så bare lige tilføjes "ja, men kun når oplevelserne er gode" Det er ikke møntet på dig, men efter at markedet blev oversvømmet med prisbillige udenlandske kvinder er der klart tendenser på, at udbredelsen af disrespektfuld optræden hos køberne er steget. Det er bestemt også tegn der tyder på at udbreddelsen af almen plattenslageri i disse segmenter er steget. Denne udvikling er faktisk rigtig skidt fordi den jo netop er med til at udvande den repektfulde optræden. Det ses jo tydeligt på mange områder: Man behøver ikke at melde afbud Man laver bare dobbelt aftaler for hvis kvinden ikke svarer tager man bare den næste Man prutter om prisen når man er kommet, selvom man godt ved hvad prisen er Man forsøger at presse kvinden til alverdens ubeskyttede ydelser, selvom det klart står i annoncen at det ikke tilbydes Man vælger i højere grad en tidligere sine besøg udfra enkelt ydelser, snarere end udfra kvinden - Kvinden opfattes mere som en vare Oplevelsen vurderes i højere grad på enkelt ydelser end på total oplevelsen Når man har betalt for et besøg er flere tilføjelige til at mene, at så kan man bare kaste sig grådigt over kvinden uden at indrette sin adfærd efter hendes Leveres der ikke hvad der er aftalt, så tager man det bare selv - Så kan hun lære det. Reelt kunne jeg jo bare være ligeglad, men sådanne tendenser har det dels med at brede sig på tværs af segmenter og dels har med at blive lidt ok. Kort sagt jeg læser lidt for ofte "jamen hvis Gp´erne bare gjorde sådan og sådan, så ville vi skam også justere vores adfærd. Det er bare principielt en forkert tilgang til købesex. ikke taget fra anmeldelsen! Men hvis en kvinde sælger megafransk og gladeligt tager imod ekstrabetaling og efter betalingen er overdraget ikke vil megafransk alligevel. Så har vi så meget med svindel at gøre, at jeg ikke har alverden ondt af Pigen, såfremt en Mand skyder den af i munden på hende alligevel. Ville nok ikke selv gøre det men er alligevel af den opfattelse, at hun selv er medvirkende til den disrekfulde opførsel. Og kunne have modvirket det. Hvis hun tager penge for 60 min og vil have det endt på 10 min, så må hun altså også påregne det kan give noget konflikt. Det har hun bestemt været medvirkende til. Ofte skyldes uoverenstemmelser, at man enten ikke rammer hinanden 100 % sexuelt eller der er ting der ikke er ordentlig cleared. Her skal manden naturligvis opføre sig respektfuld trods kemien måske er røget. Jeg anerkender dog, at der er et problem i forhold til min holdning. Det er hvis Pigen er handlet og en anden har udfærdiget hendes annonce. Det kan være svært at vurdere og i dette tilfælde må man tage "skaden" trods man er blevet snydt så vandet driver. Advare mod stedet og pigen. Ja advare skal man jo uanset, hvis man er blevet snydt. Egentlig er dette scenarium så forfærdeligt, at jeg ikke kan forstå, at politikerne som udgangspunkt, er så ligeglade med det. Slavehandlen til sex burde mindst have samme prioritet og udvidede beføjelser som ved bandekriminalitet Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Aros skrev, for 22 minutter siden: Og alligevel fortæller du en helt masse, som du siger du ikke behøver at fortælle. Det er det klassiske træk, at sige at man kke behøver at fortælle dig at du er sådan og sådan - men man gør det jo alligevel, bare på en anden måde men debatformen bærer igen præg af ansvarsforflygtigelse. Du er velkommen til at mene kritisk det du vil om mig og min måde at argumentere på og mine holdninger til at vi skal behandle hinanden med respekt, ligesom jeg må mene det samme om dine. Det har jeg intet problem med. Du kan Google alt det du vil, jeg er ligeglad. Jeg er vist ikke den der har været mest forhippet på noget i denne sag, og har kun diskuteret den med en person i en tråd. Nå men god pinse. Nej det var bare for at påpege at jeg ikke behøver at tage den ned på et personligt plan for at kunne debatterer med dig.. Jeg oversatte bare din lange sætning omkring hvordan jeg i dage har debatteret med dig og alle andre (enkle kan dog godt se hvad jeg mener) til forhippet og derved kaldte jeg dig faktisk slet ikke noget hverken skjult eller underforstået.. Det beklager jeg hvis det var opfattelsen.. Redigeret 21. Maj, 2021 af JenniferRomantica Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Nej det var bare for at påpege at jeg ikke behøver at tage den ned på et personligt plan for at kunne debatterer med dig.. Jeg oversatte bare dit Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Aros skrev, for 9 minutter siden: Men kan du så måske fortælle mig hvordan du havde forstået at prisen var den samme for 2 forskellige ydelser hvor alle andre tager ekstra for at man må komme dem i munden.? Det vel derfor der er mega og super.. Fordi man skal ligge prisen på mega oven i super hvilket man skal med alle andre på nær dem som har super inkluderet i prisen hvilket hende her tydeligt ifølge prislisten ikke har.. Havde han betalt for både mega og super så havde han fået præcis hvad han ønskede sig.. Hun burde så måske have gjort gæsternes "arbejde" for dem og lagt de 2 priser oveni hinanden.. Du har sku ret..... Jeg kan godt se hendes kæmpe brøde nu.. Redigeret 21. Maj, 2021 af JenniferRomantica Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Men kan du så måske fortælle mig hvordan du havde forstået at prisen var den samme for 2 forskellige ydelser hvor alle andre tager ekstra for at man må komme dem i munden.? Det vel derfor der er mega og super.. Fordi man skal ligge prisen på mega oven i super hvilket man skal med alle andre på nær dem som har super inkluderet i prisen hvilket hende her tydeligt ifølge prislisten ikke har.. Havde han betalt for både mega og super så havde han fået præcis hvad han ønskede sig.. Sig mig hvad i alverden foregår der hos dig ? Jeg har præcist gjort rede for min holdning mange mange gange og sluttet diskussionen. Jeg kunne skrive som dig, hvordan er det din opførsel begynder at virke - jeg kan Google det osv, som du skriver., Du kan finde svar på det du spørger om i tidligere indlæg. Accepter og respekter dog at man ikke orker at diskutere mere med dig. Jeg sluttede det af med at ønske dig god pinse. Jeg skrev flere gange at vi ikke kom videre. Jøsses dog. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Aros skrev, for 6 minutter siden: Sig mig hvad i alverden foregår der hos dig ? Jeg har præcist gjort rede for min holdning mange mange gange og sluttet diskussionen. Jeg kunne skrive som dig, hvordan er det din opførsel begynder at virke - jeg kan Google det osv, som du skriver., Du kan finde svar på det du spørger om i tidligere indlæg. Accepter og respekter dog at man ikke orker at diskutere mere med dig. Jeg sluttede det af med at ønske dig god pinse. Jeg skrev flere gange at vi ikke kom videre. Jøsses dog. Jeg forstår slet ikke den der form for tone.. Men det er fair nok hvis du ikke kender svaret.. Det virkede bare som om du havde rimelig meget styr på hvad normalen var inde for købesex så jeg spurgte dig egentlig bare om man ikke normalt skal betale ekstra for mega eller om prisen er den samme som for super ved andre piger.. Jeg har altså ikke på noget tidspunkt været personlig og jeg troede egentlig vi havde en stille og rolig debat og ikke en diskussion men der tog jeg vist fejl kan jeg se.. Jeg beklager.. Redigeret 21. Maj, 2021 af JenniferRomantica 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden: Jeg forstår slet ikke den der form for tone.. Men det er fair nok hvis du ikke kender svaret.. Det virkede bare som om du havde rimelig meget styr på hvad normalen var inde for købesex så jeg spurgte dig egentlig bare om man ikke normalt skal betale ekstra for mega eller om prisen er den samme som for super ved andre piger.. Jeg har altså ikke på noget tidspunkt været personlig og jeg troede egentlig vi havde en stille og rolig debat og ikke en diskussion men der tog jeg vist fejl kan jeg se.. Jeg beklager.. Jeg har sørme et liv udenfor EG. Svaret på denne sag har jeg givet dig på min holdning. Det ændrer dit spg ikke noget på jo. Pigerne sætter deres priser sammen pudsigt mange gange, det har der været menge debatter om. Jeg har besøgt en pige der tog det samme for kys og tungekys, logikken fattede jeg ikke, men jeg betslte for tungekys og fik det. Måske fordi hun var ligeglad eller hvad ved jeg, måske hun ville give kunden muligheden for begge ting til samme pris, og ikke ville tage mere for den ene ydelse. Jeg ved det ikke. Vil du ikke venligst om ikke andet så give mig 24 timers pusterum, så jeg kan ordne andre ting i mit liv, siden du har mere end almindelig svært ved at acceptere at jeg ikke har tid til at skrive mere med dig. Om det ikke virker personligt ikke at kunne lade folk være i stedet og ikke kunne acceptere at man ikke orker dig mere, tjaeh på mig gør det. Find nu nogle andre og diskuter denne sag, og lad mig få en pause. Hvis du giver mig 48 timer og bringer nyt sagligt på banen kan jeg glæde dig med, at jeg godt vil veksle et par ord med dig igen. Igen ønsker jeg dig en god pinse med håbet om at jeg kan få lidt fred nu fra dig. Redigeret 21. Maj, 2021 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Men kan du så måske fortælle mig hvordan du havde forstået at prisen var den samme for 2 forskellige ydelser hvor alle andre tager ekstra for at man må komme dem i munden.? Det vel derfor der er mega og super.. Fordi man skal ligge prisen på mega oven i super hvilket man skal med alle andre på nær dem som har super inkluderet i prisen hvilket hende her tydeligt ifølge prislisten ikke har.. Havde han betalt for både mega og super så havde han fået præcis hvad han ønskede sig.. Hun burde så måske have gjort gæsternes "arbejde" for dem og lagt de 2 priser oveni hinanden.. Du har sku ret..... Jeg kan godt se hendes kæmpe brøde nu.. Der er sørme flere dejlige gp'er som ikke er så forhippet på ekstra betalinger for diverse. Så nej kunden skal ikke lege spåkone. At der kan kræves ekstra betaling for noget, som ikke ydes alligevel eller på egne præmisser, er rent bondefangeri og dårlig stil. Redigeret 21. Maj, 2021 af Zero . Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Maj, 2021 Aros skrev, for 7 minutter siden: Jeg har sørme et liv udenfor EG. Svaret på denne sag har jeg givet dig på min holdning. Det ændrer dit spg ikke noget på jo. Pigerne sætter deres priser sammen pudsigt mange gange, det har der været menge debatter om. Vil du ikke venligst om ikke andet så give mig 24 timers pusterum, så jeg kan ordne andre ting i mit liv, siden du har mere end almindelig svært ved at acceptere at jeg ikke har tid til at skrive mere med dig. Om det ikke virker personligt ikke at kunne lade folk være i stedet og ikke kunne acceptere at man ikke orker dig mere, tjaeh på mig gør det. Find nu nogle andre og diskuter denne sag, og lad mig få en pause. Hvis du giver mig 48 timer og bringer nyt sagligt på banen kan jeg glæde dig med, at jeg godt vil veksle et par ord med dig igen. Igen ønsker jeg dig en god pinse med håbet om at jeg kan få lidt fred nu fra dig. Venter i spænding på @JenniferRomantica svar, og bagefter dit svar osv osv osv. På danske spil, har de sats odsen til 1,2 på at Jennifer bliver ved længst, du har ods 5,6. jeg tror at Jennifer sidder og griner sin flotte numse i laser over at hun er ved at få dig til at gå op i limningen, det er underholdning på højt plan, tak til jer to Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Det irriterer mig altid grænseløst når man stopper en debat med ting som den modsatte part kan kommenterer eller svarer på eller forsvarer på.. Men jeg svarer bare ud i luften så.. Jeg tilbyder f.eks anal.. Min pris på anal er 500.. 15 mins samleje koster 500.. Tror man så som kunde at man kan knalde mig i røven i 15 min for de 500 alene.? Fordi så skal jeg have præciseret min annonce også omkring fisting da.. Jeg har dog endnu ikke prøvet en gæst der misforstod det og troede de bare kunne stikke hånden op når de havde købt en almindelig halv time.. @Zero det kan være du kan svarer på det.? Redigeret 21. Maj, 2021 af JenniferRomantica Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 Grydeskeen skrev, for 5 minutter siden: Venter i spænding på @JenniferRomantica svar, og bagefter dit svar osv osv osv. På danske spil, har de sats odsen til 1,2 på at Jennifer bliver ved længst, du har ods 5,6. jeg tror at Jennifer sidder og griner sin flotte numse i laser over at hun er ved at få dig til at gå op i limningen, det er underholdning på højt plan, tak til jer to Nej jeg bliver faktisk utrolig ked af det over at man føler det nødvendigt at få en anden person til at føle sig så meget til besvær.. Jeg tror bare ikke jeg egner mig til de sociale medier og nok ikke herinde heller.. Gid jeg var typen der kunne grine over sådan noget.. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: Nej jeg bliver faktisk utrolig ked af det over at man føler det nødvendigt at få en anden person til at føle sig så meget til besvær.. Jeg tror bare ikke jeg egner mig til de sociale medier og nok ikke herinde heller.. Gid jeg var typen der kunne grine over sådan noget.. Du egner dig i særdeleshed til at være her, du bidrager med rigtig meget godt, og din dedikation tænder mig faktisk lidt må jeg indrømme. Håber at høre rigtig meget mere til dig. Hvis du ikke kan grine, så skal jeg nok grine for os begge to. Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 21. Maj, 2021 Jeg synes i skulle stoppe en diskussion som ingen vegne fører. Det var 2 personer til stede og vi har kun den enes udlægning. Det er ærgerligt at se tråden tage overhånd, lad det ligge og vær enige om at være uenige. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden: @Zero det kan være du kan svarer på det.? Jeg kan og skal ikke svare på din prissammensætning. Den må du selv bakse med. Jeg går stærkt ud fra, at du sammensætter dine priser og tillæg så du selv er tilfreds. Hvis jeg laver en aftale om fist, så går jeg ud af at der kan fistes, og der ikke efter betaling opstår en masse forbehold. Derfor holder jeg mig til faste priser for tiden, og undgår dem der har en masse tillæg. Jeg er heller ikke en af dem, der hopper på ekstra tilkøb (særligt anvendt i jysk butikker). Jeg køber det jeg skal bruge, og blot fordi de netop har tilbud på en hovedpude, får jeg ikke mere brug for den. Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 21. Maj, 2021 Kim Petersen skrev, for 2 timer siden: Du må da misforstå med vilje for at få historien til at passe i dit kram. Dit referat er fordrejet så meget at jeg ikke kan genkende det skønt det var mig der var kunden, det er simpelthen urigtigt det du skriver. I går kl. 10:56 skrev jeg til dig: " @JenniferRomantica din fantasi får dig til at referere hændelsesforløbet helt forkert. Jeg gider ikke blive ved med at gentage det samme, så læs lige igen hvad jeg skrev i den anden tråd, hvis denne tråd skal handle om andet end din egen fantasi." Det gælder stadig. Det er din egen fantasi som du diskuterer, ikke det faktiske hændelsesforløb. Du kan lige så godt opgive. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 pacer skrev, for 12 minutter siden: Jeg synes i skulle stoppe en diskussion som ingen vegne fører. Det var 2 personer til stede og vi har kun den enes udlægning. Det er ærgerligt at se tråden tage overhånd, lad det ligge og vær enige om at være uenige. For mig er det også mest blevet et spørgsmål om mit eget eksempel hvor min eneste ekstra ydelse (fisting) koster 1000 kr ligesom min halve time.. Ved man så godt at man skal betale det ekstra tillæg på 1000 kr eller skulle nogen kunne tro at det bare var noget man gratis fik med i en almindelig halv time.? Jeg vil helst ikke have en dårlig anmeldelse pga en øjensynlig fejl.. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 Zero skrev, for 17 minutter siden: Jeg kan og skal ikke svare på din prissammensætning. Den må du selv bakse med. Jeg går stærkt ud fra, at du sammensætter dine priser og tillæg så du selv er tilfreds. Hvis jeg laver en aftale om fist, så går jeg ud af at der kan fistes, og der ikke efter betaling opstår en masse forbehold. Derfor holder jeg mig til faste priser for tiden, og undgår dem der har en masse tillæg. Jeg er heller ikke en af dem, der hopper på ekstra tilkøb (særligt anvendt i jysk butikker). Jeg køber det jeg skal bruge, og blot fordi de netop har tilbud på en hovedpude, får jeg ikke mere brug for den. Ved den annonce pigen har så er prisen for mega og super den samme hvilket ikke er normalt.. Normalt koster det jo ekstra at måtte komme i pigens mund hvilket man vel kan påstår pigen også insinuerer med sin merpris på at sluge.. Havde prisen på mega været f.eks 200 som vel er mere gennemsnitlig så var man måske gået udfra at de 200 var oveni de 400 for mega eller havde man tænkt at pigen tog mindre for mega end super.? Jeg har set flere bestille mega og cim hvilket jo vel pr definition burde være unødvendigt.. Jeg sagde ikke noget med at du skulle noget som helst og selvfølgelig få man fist ved mig hvis man bestiller det men det koster altså ikke gratis bare fordi man betaler for 30 min.. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 @Frodige Ida jeg vil gerne bede dig smutte ud af tråden.. Du er unødvendig provokerende og især med dine reaktionsemojies.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: @Frodige Ida jeg vil gerne bede dig smutte ud af tråden.. Du er unødvendig provokerende og især med dine reaktionsemojies.. Fordi du får igen. .? Din tråd er måske ved at udvikle sig til en eksklusiv klub, hvor dem der forstår dig får lov at deltage? Tror du bliver noget ensom så. Nej jeg giver bare andre ret at du bliver ved og ved og ved. Syntes nu det er meget morsomt at se hvordan du vender og drejer tallerknen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Frodige Ida skrev, for 7 minutter siden: Fordi du får igen. .? Din tråd er måske ved at udvikle sig til en eksklusiv klub, hvor dem der forstår dig får lov at deltage? Tror du bliver noget ensom så. Nej jeg giver bare andre ret at du bliver ved og ved og ved. Syntes nu det er meget morsomt at se hvordan du vender og drejer tallerknen Jeg bad dig faktisk pænt om at smutte ud af min tråd.. Jeg synes ikke det er særligt medmenneskeligt at reagerer med en grinene smiley når jeg skriver at jeg faktisk bliver trist over at man skal få andre til at føle sig til besvær på den måde.. Fuldstændig unødvendigt.. Redigeret 21. Maj, 2021 af JenniferRomantica 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: @Frodige Ida jeg vil gerne bede dig smutte ud af tråden.. Du er unødvendig provokerende og især med dine reaktionsemojies.. Det er ikke noget du kan eller skal bestemme lille frk. Lidt sjovt du endnu ikke har lært spillereglerne i et offentligt forum, alle har lov til at komme med deres besyv. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Zero skrev, for 1 minut siden: Det er ikke noget du kan eller skal bestemme lille frk. Lidt sjovt du endnu ikke har lært spillereglerne i et offentligt forum, alle har lov til at komme med deres besyv. Selvfølgelig er hun det.. Så længe det drejer sig om emnet i debatten.. Det har de sidste par kommentarer fra hende ikke været.. Indtil da har jeg faktisk fuldstændig holdt mig neutral omkring hendes eksistens i tråden.. Og svaret sagligt på hendes første kommentar.. Redigeret 21. Maj, 2021 af JenniferRomantica Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Jeg bad dig faktisk pænt om at smutte ud af min tråd.. Din tråd, så når du opretter en tråd er det kun dig der må skrive i den? Hav nu lige lidt selvrespekt og selvdiciplin, inden du bliver for pinlig. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Zero skrev, for 2 minutter siden: Din tråd, så når du opretter en tråd er det kun dig der må skrive i den? Hav nu lige lidt selvrespekt og selvdiciplin, inden du bliver for pinlig. Hvornår fanden har jeg sagt det.? Nu skal du lade være med at ligge ord i min mund.. Det kan simpelthen ikke passe når vi alle er voksne mennesker at man skal deltage i en debat for så at opfører sig mere og mere provokerende i udsagn og emojies.. Og vige mere og mere fra emnet.. Jeg har ignoreret det i de sidste 2 kommentarer fra hende men jeg skal da bare fortsætte kan jeg forstår selvom det er direkte hentydninger omkring min person.. Redigeret 21. Maj, 2021 af JenniferRomantica Del dette indlæg Link til indlæg