Micehdana 13 Skrevet 20. Maj, 2021 Hej kloge hoveder Jeg havde igår en omgang med en thai gp, som jeg sf af. Her har jeg læst at sandsynligheden for at blive smittet med klamydia er lille. men hende her var rigtig fræk, og gav sig selv finger i begge huller og kørte sin fisse op og ned af min pik uden kondom. Hun valgte sågar at “sætte” sig på pikhovedet op og ned uden at få den op men blot ramme vagina. jeg bliver naturligvis testet nu her. Er lidt bange for svaret da jeg har en kone. Og ja spar mig for dumme Kommentarer om at jeg kunne havde sagt fra. er der potentiale for at blive smittet, eller skal den helt op i vagina. Og hvad er jeres generelle oplevelser ift. glædespiger og klamydia? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Maj, 2021 Hvis du var sammen med kvinden igår, så vil en test ikke kunne påvise chlamydia trachomatis idag, da inkubationstiden er op til tre uger. Min anbefaling er, at du rådfører dig med egen læge i forhold til smitte, test og evt. behandlingsmuligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 20. Maj, 2021 Mig personligt, ville ikke være super bekymret om at være smittet med klamydia, det er der rigtig mange der er uden at vide det... however, hvis du gav det videre til en kvinde, så kunne du ødelægge hendes chancer for at få børn, så det ville nok være smart at, ikke have sex med nogen som måske gerne vil have børn, indtil du kan blive testede, og ved at du ikke er smittet, uanset hvor mange problemer det skaber for dig. Risikoen fra det du beskriver, er meget lille, men, efter min mening, er ovenstående pointen. Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 20. Maj, 2021 Micehdana skrev, 1 time siden: er der potentiale for at blive smittet, eller skal den helt op i vagina. Ja, der er potentiale for at blive smittet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Max speed Skrevet 20. Maj, 2021 Hejsa Det kan godt være denne kommentar er lidt dum, men don´t worry. Risikoen er der ´, men minimal. Det er alene baseret på erfaring: efter 28 år med fuld fart på med Pro´s og swinger på 5 kontinenter (ikke Afrika) og med masser af superfransk og fisseslik og en del pussysliding og ja, enkelte penetreringer, dog altid efter 2 stød har jeg sagt “it´s really good, but we better find a condom” er jeg 7 9 13 aldrig blevet smittet med noget kønsrelateret. Min kone er heller ikke ☺️ Her for ikke så længe siden var jeg til et party i Jylland med 5 smukke unge kvinder og en del meget sandsynligt flest gifte mænd. Til min store overraskelse valgte langt de fleste at være kondomfri hele vejen. Jeg blev selv fanget i swimmingpoolen uden kondom i nærheden, da en af de smukke piger greb min pik og førte den op...man er vel gentleman, Man kan også komme afsted som en af mine gode venner, der stod med 3 børn, kandisæbler, kone og softice i Palles tivoli, da han blev ringet op af sin læge. Hulkene af grin forklarede han lægen at det var TOTALT UMULIGT og en fejl test at han skulle være smittet med klamydia. Senere viste det sig at konen var en være lidertøs, der havde svært ved at holde trusserne på. Så igen - baseret på min semividenskablige erfaringer kan du roligt give din hustru, hvad hun ønsker på lørdag. De bedste tanker Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 20. Maj, 2021 Kan du ikke bare have ondt i hovedet på lørdag? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 20. Maj, 2021 Er der nogen speciel grund til du lige er nervøs for klamydia? Den er relativ nem at komme af med igen... den er dog også relativ nem at få da den smitter meget nemt! Så hvis nu hende du har være sammen med har klamydia, så er risikoen ud fra hvad du beskriver, vældig fint til stede. Jeg har aldrig fået noget fra en GP andet end varierede sexoplevelser og har fået en del pussy slides gennem min tid - måske fordi GP i stor udstrækning lader sig teste jævnligt eller de oplever symptomer.... så jeg bilder mig selv ind det ikke er den største risikogruppe at få sex ved, specielt ikke hvis man tænker sig lidt om og bruger beskyttelse i stor udstrækning. -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 20. Maj, 2021 Ja du kan være blevet smittet https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 20. Maj, 2021 (edited) Klamydia er en af de mest udbredte kønssygdomme pga. inkubationstiden er rimelig lang - op til 3 - 4 uger, og mange (især kvinder) opdager den ikke, så de kan nå at smitte rigtig mange, selvom behandlingen er relativ nem, billig og enkel - 2 piller, ligesom hvis det var gonorre. I forbindelse med at folk lader sig teste for Covid19, burde man også have tilbudt dem at blive testet for klamydia, så de kunne blive behandlet og sygdommen en gang for alle blive slået alvorligt ned! Redigeret 20. Maj, 2021 af Jernsvinet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Micehdana 13 Skrevet 23. Maj, 2021 Jeg er særligt bekymret for klamydia fordi det er den mest udbredte sygdom, dog rart at vide at de af jer der har kommenteret ikke har oplevet det helt vilde ift smitte. er der andre sygdomme jeg bør være opmærksom på? altså har jeg klamydia er det direkte skilsmisse grundet utroskab. Så det var bare lige der jeg startede. Nogen der ved hvor lang tid det ca. tager at få svar? Og evt. har prøvet at blive testet andre steder end egen læge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 23. Maj, 2021 (edited) Hvis du af forskellige årsager ikke vil gå til din læge, så læs nedenstående fra WEBapotekt Test for klamydia, hvis du tror du er smittet * fjernet tekst * Iøvigt behøver det vel ikke at være så pokkers svært at smutte hen til din læge, og få udleveret et lille bæger. Næste morgen tisser i du i bægeret og aflevere det. Lægehuset sender prøven til et laboration, og vi taler ganske få dage efter ringer du blot dit lægehus, og får resultatet om du har klamydia eller ej. Problemerne og "skilsmissen" kommer jo først hvis du er smittet. Redigeret 26. Maj, 2021 af Administrator Kopieret tekst fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 26. Maj, 2021 Tænker at du er smittet udfra hvad du fortæller.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Micehdana 13 Skrevet 28. Maj, 2021 Bg101 skrev, den 26.5.2021 at 16:21: Tænker at du er smittet udfra hvad du fortæller.. Det tænker du simpelhent fordi? Kan fornemme noget ironi. Der er jo ingen symptomer overhovedet. Har altid brugt kondom for at være på den sikre side og ikke tage evt. sygdomme med hjem da det som nævnt vil ødelægge mit forhold. så ja meget lidt pussysliding og berøring direkte da hun “satte” sig uskyldigt på den. Faktisk bare kun til hun ramte og op igen. Men risikioen er der kan jeg forstå men 2 beroligende kommentarer fra personer med flere oplevelser uden “uheld”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg