Fyr37dk 100 Skrevet 21. Maj, 2021 https://annoncelight.dk/showad/281646 ** wow, just wow ** Så kom jeg hjem fra en dejlig halv time sammen med denne søde og absolut sexy pige. Hun er super flot, dejlige bryster, smilende, og fræk. Hun gav et super blowjob, hvor hun gik helt til roden, og damn det følte sq dejligt. Der efter hoppede jeg mellem hendes ben, og fik slikket hende klar. Mums hun smager godt. Derefter hoppede hun op og red mig, og det kan hun sq finde ud af Så over i en missionær, og den pige kan sq finde ud af at ramme alle de rigtige punkter. Det tog ikke 5 minutter så havde hun malket mig for hver en dråbe. Det er sq længe siden jeg har prøvet det *blush* Da vi havde ryddet op, fik jeg en dejlig omgang massage på ryggen, og så tog vi en bad. Kan klart anbefales, og så har hun en lille mørk glød i huden So here is to you honey, the 5 star review I promised you. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Dejligt du havde en god oplevelse Redigeret 21. Maj, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 21. Maj, 2021 Fyr37dk skrev, for 4 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/281646 ** wow, just wow ** Så kom jeg hjem fra en dejlig halv time sammen med denne søde og absolut sexy pige. Hun er super flot, dejlige bryster, smilende, og fræk. Hun gav et super blowjob, hvor hun gik helt til roden, og damn det følte sq dejligt. Der efter hoppede jeg mellem hendes ben, og fik slikket hende klar. Mums hun smager godt. Derefter hoppede hun op og red mig, og det kan hun sq finde ud af Så over i en missionær, og den pige kan sq finde ud af at ramme alle de rigtige punkter. Det tog ikke 5 minutter så havde hun malket mig for hver en dråbe. Det er sq længe siden jeg har prøvet det *blush* Da vi havde ryddet op, fik jeg en dejlig omgang massage på ryggen, og så tog vi en bad. Kan klart anbefales, og så har hun en lille mørk glød i huden So here is to you honey, the 5 star review I promised you. Godt du også kunne nyde hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 23. Maj, 2021 Fyr37dk skrev, den 21.5.2021 at 18:42: Kan klart anbefales, og så har hun en lille mørk glød i huden Tak for anmeldelsen. Jeg tror dog du mente mørklødet uden 'g'. Jeg har aldrig set en glød der var mørk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 23. Maj, 2021 Mr. Bean skrev, for 1 minut siden: Tak for anmeldelsen. Jeg tror dog du mente mørklødet uden 'g'. Jeg har aldrig set en glød der var mørk. har du nok ret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 23. Maj, 2021 (edited) Mr. Bean skrev, for 36 minutter siden: Jeg tror dog du mente mørklødet uden 'g'. Jeg har aldrig set en glød der var mørk. Glød er nu god nok https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=glød 1.a OVERFØRT varm, dyb farvetone ORD I NÆRHEDEN tone1 valør tinte2 lød skær1 farveskær...vis mere GRAMMATIK uden pluralis 1.b OVERFØRT rødlig farvenuance i ansigtet der vidner om livlighed eller stærke følelser ORD I NÆRHEDEN teint ansigtskulør kulør farve i kinderne rødme i kinderne blussende ansigt...vis mere GRAMMATIK uden pluralis Redigeret 23. Maj, 2021 af Pinkman manglende link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg