Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Melinda i Holsted også kendt som Black Angel

https://annoncelight.dk/showad/278025

har besøgt hende før og det giver en god sikkerhed for at annoncen holder hvad den lover og viser.  

som altid bliver man mødt af smil og venlighed.  Og man føler sig velkommen og værdsat fra start til slut.  I modsætning til visse andre hvor man bare skal igennem forretningen uden tanke på om man kommer igen.  

ud over en lækker slank krop som vist i annoncen og godt humør. Synes jeg selve sexet er god Hvir hun indlever sig og er både fræk og kærlig.  Min bedste anbefaling herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
O'Malley skrev, for 5 timer siden:

Var forbi Melinda i Holsted også kendt som Black Angel

https://annoncelight.dk/showad/278025

har besøgt hende før og det giver en god sikkerhed for at annoncen holder hvad den lover og viser.  

som altid bliver man mødt af smil og venlighed.  Og man føler sig velkommen og værdsat fra start til slut.  I modsætning til visse andre hvor man bare skal igennem forretningen uden tanke på om man kommer igen.  

ud over en lækker slank krop som vist i annoncen og godt humør. Synes jeg selve sexet er god Hvir hun indlever sig og er både fræk og kærlig.  Min bedste anbefaling herfra

Tak for anmeldelsen, så vidt jeg kan læse i de nu 2 anmeldelser af pigen (på samme dag) så kan jeg forstå det er pigen på billedet i annoncen?

Såfremt det er korrekt og hendes pris på 30 minutter = 600,-  ja så forstår jeg bedre de danske Gp'er syntes Kirsebær er sure (måske hedder det rønnebær) what ever 

Men pigen på billedet får de danske Gp'er nok svært ved at hamle op med, nok om det men hun er S flot på billedet :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen, så vidt jeg kan læse i de nu 2 anmeldelser af pigen (på samme dag) så kan jeg forstå det er pigen på billedet i annoncen?

Såfremt det er korrekt og hendes pris på 30 minutter = 600,-  ja så forstår jeg bedre de danske Gp'er syntes Kirsebær er sure (måske hedder det rønnebær) what ever 

Men pigen på billedet får de danske Gp'er nok svært ved at hamle op med, nok om det men hun er S flot på billedet :wub:

Det er 110 % hende på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været i KBH. for et par år siden - dengang altid sød, smilende, reel og indlevende.
Ærgerligt at hun ikke er kommet tilbage hertil!
Men så må i jo nyde godt af hende på vore vegne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
riberhus skrev, for 9 timer siden:

Har også været i KBH. for et par år siden - dengang altid sød, smilende, reel og indlevende.
Ærgerligt at hun ikke er kommet tilbage hertil!
Men så må i jo nyde godt af hende på vore vegne ;)

Ja sorry, hende beholder vi i det mørke Jylland men tilgengæld har vi et par 4 sure danske Gp'er i kan få som bytte, hvis det var noget :P

Og ganske gratis, med levering i Kbh :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den diskussion er vist formålsløs at starte i det forum her, man blir altid mødt af ...køb dansk, kvaliteten så meget bedre, alle udenlandske piger er handlede, 1500 for 30 minutter er da ikke dyrt for en dansk pige osv. osv...
Jeg har intet imod danske piger og ville da nok købe dansk 60-80% hvis priserne var rimelige, det synes jeg bare sjældent de er...

Del dette indlæg

Link til indlæg
riberhus skrev, for 1 time siden:

Den diskussion er vist formålsløs at starte i det forum her, man blir altid mødt af ...køb dansk, kvaliteten så meget bedre, alle udenlandske piger er handlede, 1500 for 30 minutter er da ikke dyrt for en dansk pige osv. osv...
Jeg har intet imod danske piger og ville da nok købe dansk 60-80% hvis priserne var rimelige, det synes jeg bare sjældent de er...

Ja hendes pris på 30 min til 600 er billigt. Men hvis de 30 min er all incl er prisen ikke meget anderledes end hvad mange andre tager for 30 min og uden analt er vi oppe på 1100 kr. 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Frodige Ida skrev, den 28.5.2021 at 11:59:

Ja hendes pris på 30 min til 600 er billigt. Men hvis de 30 min er all incl er prisen ikke meget anderledes end hvad mange andre tager for 30 min og uden analt er vi oppe på 1100 kr. 

Tror bare jeg nøjes med de sex hundrede uden extra :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 22 timer siden:

Tror bare jeg nøjes med de sex hundrede uden extra :D

Både nelly, melinda, og diana har stort set samme annonce. De tager alle det samme. Og kan du undvære anal, og ikke har problemer med gummi, får du et fantastisk knald til en billig penge. Helt klart det værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...