Hop til indhold
Craw

Q udlever fræk fantasi, Randers

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/178408

Det var en hurtig omgang.

Jeg læste annoncen, hvori hun beskriver sin fantasi, ringede til hende, introducerede mig selv og da jeg spurgte ind til hendes fantasi, lagde hun røret på med en sarkastisk kommentar.

Hendes fantasi er åbenbart kun en fantasi. Ikke noget hun tilbyder. Så både overskrift og tekst er reelt ren lokkemad og forventer man andet, så fornærmes hun. 

Det er altså noget mærkeligt noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange. Hun bliver vist chikaneret over telefonen. Hun er i hvert fald meget kritisk, og afviser folk, hvis hun tror de er useriøse.

Hvis man skriver eller sige hvornår man er der, eller bare skriver/ringer når du er tæt på, så er der størst chance. Ikke så meget snak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Craw skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/178408

Det var en hurtig omgang.

Jeg læste annoncen, hvori hun beskriver sin fantasi, ringede til hende, introducerede mig selv og da jeg spurgte ind til hendes fantasi, lagde hun røret på med en sarkastisk kommentar.

Hendes fantasi er åbenbart kun en fantasi. Ikke noget hun tilbyder. Så både overskrift og tekst er reelt ren lokkemad og forventer man andet, så fornærmes hun. 

Det er altså noget mærkeligt noget. 

Hende har jeg også haft kontaktet..

Præcis som mange andre kunder har oplevet,så er hun afvisende / ubehagelig i tlf... uanset om hun har været udsat for chikane eller lign,så burde hun lære at svare folk pænt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske hun er udsat for chikane, fordi hun er ubehagelig over for folk i telefonen. 

Som sagt, jeg præsenterede mig, spurgte om hun havde tid på det og det tidspunkt, hvortil hun svarede, at hun ikke havde tidsbestilling, man skulle bare skrive når man var der. Jeg sagde så okay, og som jeg forstod hendes fantasi, så ønskede hun, at man gned sig mod hendes sprække. Man måtte godt stikke hovedet ind men ikke mere, og så komme udenpå. Jeg spurgte for at være helt sikker på hendes scenarie, så jeg ikke ville gå over hendes grænser. Hendes kommentar: "Ja for jeg knepper jo alle uden kondom. Der er noget der hedder fantasi. Farvel." 

Jeg var noget forbavset og forvirret.

Q udlever ikke sin fantasi, må man forstå. Hun burde skifte sit navn.

Nå, jeg klarede den selv og finder jo nok en anden næste gang. Nu er man da i hvert fald advaret mod hende herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende ringede jeg også til sidste sommer. 

Vi nåede dårligt at snakke sammen, før hun kaldte mig idiot og lagde på. Efter egen mening var der intet, i det jeg sagde, som kunne fornærme hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 17 timer siden:

Til jer der har været hos hende - hvad kostede det jer ?

Hun sagde 30 minutter for 1000,-

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...