Jernsvinet 13930 Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Normalpris 60 min 1800 kr 45 min 1400 kr 30 min 1000 kr Med rabatten: 60 min 1500 kr 45 min 1200 kr 30 min 900 kr Jeg synes, det lyder som en god ide, men tror du vil få mere ud af generelt at sætte dine priser ned, således at man for at være sikker på en få en tid, var nødt til at forudbestille og du ville med større sikkerhed få fyldt din vagtplan helt ud - og så kan du jo se om du kan tillade dig at justere priserne lidt op igen Egentlig troede jeg, da jeg lige så overskriften - at du ville tilbyde rabat til dem, som kom tidligt på dagen fra f.eks. kl. 530. Generelt synes jeg det er underligt at mange glædespiger, først åbner butikken op ad formiddagen, når man ser hvor mange mænd, der tidligt om morgenen friske, nybarberede og pæne i tøjet er på vej til arbejde - og som på det tidspunkt evt. bedre kan afse en ½ time til sex Redigeret 27. Maj, 2021 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 832 Skrevet 27. Maj, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 14 minutter siden: Modig mand må jeg sige. Men tænker du kendte pigerne via forudgående besøg. Og håber da du havde en skreven aftale. Så hun ikke bare kunne lukke “butikken” og så var de penge spildt eller på andre måder løbe fra aftalen. Jeg ville ikke selv “turde” lave klippekort til kunderne. Ville være for kompliceret at have penge jeg ikke kunne bruge i tilfælde af jeg tilbagebetalings garanti. Og evt længerevarende sygdom eller andre uforudsete ting der gjorde jeg ikke kunne overholde aftalen. Jeg kendte naturligvis pigerne godt i forvejen - jeg ville aldrig turde lave det stunt eller gå med til det, hvis det var en pige, jeg ikke kendte eller kun kendte overfladisk. Men nej - der forelå ingen skriftlig aftale andet end, at klippekortet naturligvis forelå i papirform med angivelse af værdi og udstregningsmuligheder for hvert brugte besøg. Vi er tilbage sidst i 90'erne ved det første klippekorts indstiftelse - og jeg har aldrig ment, at der burde foreligge alt for meget skriftligt materiale, som kunne blive kompromitterende for nogen af parterne. Klippekortet lå i min pengepung. I øvrigt forelå der også i aftalen, at mine besøg naturligvis skulle komme sådan nogen lunde med jævne mellemrum og ikke med et halvt års mellemrum imellem. Det siger sig selv, at det selvfølgelig var piger, som jeg havde stor lyst til at genbesøge mange gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18176 Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Rabatter er noget skod. Du viser at du i virkeligheden tager for høje priser, og du skal virkelig arbejde langt mere end du lige tror. Her tilbyder du 15% rabat ca. Hvis der er 50% tilbage til dig selv pr knald efter udgifter og skat, skal du knalde 43% flere mænd, for at have det samme beløb med hjem i lommen. Kan missen holde til det, og er der så mange potentielle knallerister i din besøgs log? For mig tror jeg måske også det mere har noget at gøre med at jeg har en tendens til at skulle finde tendenser.. Og en af dem jeg har fundet er at mine bookinger der har booket i god tid som regel booker igen og igen og kommer til deres aftaler hvorimod mine impulsive gæster tit og ofte ikke kommer igen en anden gang eller slet ikke kommer.. Jeg er så kommet frem til at hvis jeg skal se sådan helt nøgternt på det så leverer jeg bare en bedre service når jeg ved jeg er sikret så og så mange gæster i løbet af min arbejdsuge end når jeg svæver sådan rundt i uvisheden.. Så lige der ville det nok også have en positiv indvirkning og så vil prisen nææææsten være nede på et niveau hvor man kan konkurrerer med alle de andre piger der arbejder p/d når jeg ikke ønsker at konkurrerer på de udbudte ydelser og det eneste det kræver er at man planlægger sit besøg.. Og som jeg skrev længere oppe så jeg bare ikke typen der rider samme dag som jeg sadler så mange af de impulsive gå jeg i forvejen glip af.. Disclaimer: så føler jeg stadig jeg leverer en service over middel selv på min dårligste dag.. Redigeret 27. Maj, 2021 af JenniferRomantica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: så jeg bare ikke typen der rider samme dag som jeg sadle Når bare du rider samme dag du sætter gummi på, er det også ok Redigeret 27. Maj, 2021 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18176 Skrevet 27. Maj, 2021 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Når bare du rider samme dag du sætter gummi på, er det også ok Ja faktisk næsten samme minut hvis det står til mig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Amagerbro Skrevet 27. Maj, 2021 Syntes du virker desperat, gå aldrig på akkord med dig selv,ellers er jeg enig med Århuselsker, hvis du giver 15 procent i rabat eller mere, så er dine priser for høje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 27. Maj, 2021 Godt set, Jennifer! Med det store udbud af GP-ere er det godt at ligge tæt på dagsprisen (1 time - 1500). For mig, der er latinsk og sensuel af temperament, men som planlægger "på tysk", er det perfekt med booking ugen før. Altid dejligt med noget positivt at glæde sig til. Et tip. Jeg fornemmer, at du foretrækker booking via mail, men jeg tror, at vi er mange lystne mænd, der holder igen af netop den grund. Konen skriver nu og da også på min pc, og så pynter det altså ikke, at der pludselig står "Jennifer Romantica" i et eller flere adressefelter, selv om du er er sød og spændende pige (eller måske netop derfor). Ikke mindst når manden er sidst i 50-erne som jeg. Jeg vil gerne besøge dig, men har holdt igen af netop den årsag. Udover dine erotiske kvaliteter, som jeg dog kun kender fra anmeldelser, værdsætter jeg også din direkte form i tanke og tekst. Er selv skrivende.....siger ikke hvor! Varm hilsen fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18176 Skrevet 27. Maj, 2021 Amagerbro skrev, for 40 minutter siden: Syntes du virker desperat, gå aldrig på akkord med dig selv,ellers er jeg enig med Århuselsker, hvis du giver 15 procent i rabat eller mere, så er dine priser for høje. Man er jo nødt til at være konkurrencedygtig i et erhverv hvor priserne presses mere og mere.. Det jo bare en realitet at der er ufattelig mange piger i dette erhverv.. Under krisen hvor grænser og klinikker var lukket havde jeg personligt kronede dage med en voldsom interesse fra gæster.. Nu alt åbnet igen og det lidt en øjenåbner for hvor hård konkurrencen er.. Så det har ikke noget at gøre med at være desperat men mere noget med at man kigger på andre branchers måde at sikre sig kunder og om at være smart nok til at kunne overfører koncepterne hvis det selvfølgelig lykkes.. Jeg tror jeres udregningsfejl ligger i at jeg jo stadig vil have gæster der køber til den normale pris og at jeg forhåbentlig vil få gæster der kommer igen og igen.. Det så måske en langtidsinvestering men jeg har ikke travlt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Så det har ikke noget at gøre med at være desperat men mere noget med at man kigger på andre branchers måde at sikre sig kunder og om at være smart nok til at kunne overfører koncepterne hvis det selvfølgelig lykkes.. Det er den grav mange går i, fordi de kun kigger på det er tættest på, og mest snak omkring. Hver gang jeg tænker i den retning med mine produkter, så trækker jeg altid skuffen ud hvor der i bunden står skrevet. PORCHE og APPLE. Det er to af de firmaer i hele verden der i medgang og modgang, op- og nedgangstider har en konstant indtjening, overskud og uændret renomé. Det eneste de gør er at levere en konstant høj kvalitet til høje priser. Faktisk er det sådan at begge firmaer er vokset og har øget indtjeningen under seneste krise. De har langt færre kunder end deres konkurrenter, men de tjener langt flere penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1722 Skrevet 27. Maj, 2021 Jeg synes det er en god ide. Jeg elsker at planlægge/booke i god tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4576 Skrevet 27. Maj, 2021 Mr. Sensual skrev, for 42 minutter siden: Konen skriver nu og da også på min pc, og så pynter det altså ikke, at der pludselig står "Jennifer Romantica" i et eller flere adressefelter Det kunne du nemt komme uden om ved at sende Jennifer en personlig besked her på EGs mailsystem. JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden: Man er jo nødt til at være konkurrencedygtig i et erhverv hvor priserne presses mere og mere.. Det jo bare en realitet at der er ufattelig mange piger i dette erhverv. Du ved måske mere om det end de fleste, men set fra sidelinjen tror jeg, at det især er udbuddet af piger i “normalpris”-lejet, som er steget meget, hvilket måske har medvirkende til, at en del af efterspørgslen har rykket sig fra GP’er til ca 2000 kr pr time til ca 1500 kr pr time. Til gengæld er jeg ikke sikker på, at “normalprisen” er for nedadgående. Det kan det selvfølgelig godt ende med på lidt længere sigt, men nok ikke så længe, at GP’erne som kører med “normalpris” oplever en tilgang af gæster, som tidligere betalte de 2000 kr på klinikkerne, men nu søger mod p/d til 1500 kr i stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 27. Maj, 2021 Tak for tippet til Den glade Amatør. Kendte ikke tricket med at skrive på EG's mailsystem. Venlig hilsen, Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 27. Maj, 2021 Hvis jeg vil se en bestemt pige, er 1000,- eller 900,- ikke noget, der gør en forskel. Ulempen ved at bestille i god tid er, at jeg risikerer at ændre eller aflyse igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9651 Skrevet 27. Maj, 2021 Mr. Sensual skrev, for 1 time siden: Jeg fornemmer, at du foretrækker booking via mail, men jeg tror, at vi er mange lystne mænd, der holder igen af netop den grund. Konen skriver nu og da også på min pc, og så pynter det altså ikke, at der pludselig står "Jennifer Romantica" i et eller flere adressefelter... Lige det er nemt at løse. Opret en hemmelig mail til frække ting, f.eks. en gmail. Du skal kun åbne den i et privat browservindue, som du kun bruger når du har computeren for dig selv, og lukke det helt ned når du er færdig med det. Du kan også bruge den i et privat browservindue på din telefon, men undgå at bruge den i en app. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. Maj, 2021 Et er teori, noget andet er praksis. Vil man gør det skal man ihvertfald gøre sig nogle tanker omkring Henvender man sig til en målgruppe, der faktisk prioritere sin sexaftale højere end alle mulige spontane aftale muligheder med venner, overarbejde, faster Odas fødselsdag osv osv. Jeg er ikke GP, men dem jeg kender giver ofter udtryk for, at en del af forud bookningerne, pludselig aflyses i sidste øjeblik - Du må undskylde, men jeg havde helt glemt at jeg skulle til fødsesdag eller der kom lige en mulighed for at komme til koncert, eller hvad ved jeg. Det kan sagtens give en pokkes masse stres, hvis man regnede med eksempelvis 5 bookede aftaler, og når man så ankommer er 2-3 sprunget fra, så får man tvalt med at tage initiativer. Der er ingen tvivl om, at det ideele for en GP, ville være at have alle eller største delen af aftalerne i hus inden man tager på vagt. Det må give en dejlig ro, og man ville jo også slippe af med nulvagter osv. Problemet er jo bare, at en kæmpe del af køberne er rimelige spontane, men det forhindre dem nok ikke i, også at forvente samme pris, som dem der bestilte tid for en uge siden e.lign. Har man først skiltet med rabat, så vil man animere flere til at prutte pris, hvis de eksempelvis tænker "Det er sgu lidt panisk, hun mangler gæster, jeg kommer lige et et pristilbud" Helt generelt er det også pisse svært at leve af engangskunder, hvor de fleste alligevel er meget spontane. Jeg ville nok satse mere på mit stamkunde klientel, og eventuel spørge om de på f.eks mail må kontaktes uforpligtende omkring ens besøgsmuligheder i fremtiden. Det er ihvertfald mit indtryk at for mange GP´er, selvfølgelig ikke alle, men hovedvægten af indtægterne kommer fra stamkunder, eller udtryk lidt anderledes "uden stamkunder hænger det ikke sammen i det lange løb" Jeg har det lidt som dem der allerede har givet udtryk for at man skal holde fast i sin prisstuktur. Rabatter det er noget fanden har skabt, hvor man på forskellig vis forsøger at lokke folk til at købe et eller andet, som de alligevel ikke har brug for. Er man helt afklaret at det netop er en bestemt GP man vil besøge, vil man også uden rabat. Jamen får stamkunder da aldrig rabet ? Bestemt, den kan komme til udtryk ved Bedre service Et løsere forhold til tid Speciel ydelser Pizza-klippekort eller ... måske endda en "hemmelig fast pris pr besøg" Eller hvad den dygtige GP´s forretningstalent har fundet ud af, giver succes. Føler man for at skilte med rabat, skal man selvfølgelig bare sætte det i søen, men det skader nok ikke lige at dvæle ved ovennævnte eller helt andre scenarier. Uaftet af hvad man drives af som GP, så har det ihvertfald stor betydning af man også har en smule forretningstalent. Derved ikke sagt at GP¨er ikke har disse skils, mere for at pointere at disse skils er vigtige 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1170 Skrevet 27. Maj, 2021 En gang for alle, stop afsporinger og fejde, der INTET har at gøre med emnet. Jeg har fjernet masser af indlæg. Indtil videre slipper alle for videre tiltale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 27. Maj, 2021 @JenniferRomantica Min erfaring er at det er en dårlig idé at annoncere med rabatter der fraviger listepriserne. Det tiltrækker prispruttere på alle tider af dagen. Til gengæld kan det måske være en god idé at du nævner overfor de første på dagen at der er en hemmelig Early Bird Rabat hvis de forudbooker og som andre nævner evt. forudbetaler et lille depositum for aftalen også. Så kan I også have en samtale om hvorfor du er motiveret til det. Eva 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18176 Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) Jeg er super glad for jeres alle sammens input.. Hold da ferie hvor er vi heldige i vores branche at vi kan drage os erfaringerne inden de er prøvet ved alle herindes hjælp.. Jeg tror jeg afprøver konceptet.. Det værste der kan ske er at jeg er nødt til at ændre det tilbage pga irritationsmomenterne som flere har nævnt og så kan dem der evt er kommet til via tilbuddet jo bare fortsætte på de aftalte præmisser.. Nogle af forslagene til andre løsninger føler jeg allerede selv er rimelig naturligt implementeret i mine stunder med mine stamgæster.. Redigeret 27. Maj, 2021 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17598 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: Nogle af forslagene til andre løsninger føler jeg allerede selv er rimelig naturligt implementeret i mine stunder med mine stamgæster.. Jeg håber at jeg i den postpandemiske fremtiden kan få mulighed og tilladelse at implentere noget i dig. En late-night-owl-special-implementation når alle de der early birds er faldet i søvn, udmattede af al sin planering for næste måned. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Heretoearn Skrevet 27. Maj, 2021 Angående de forslag om forudbetaling, som er kommet i tråden, så vil jeg være tilbageholdende hermed. Det vil afholde mange, da der er rigtigt mange der bliver snydt ved forudbetalinger. Stamgæster eller kernekunder vil måske gerne gøre det, når de nu kender personen, men for disse er forudbetaling ikke relevant. Just saying, pas på med dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) @Tantra havde en “jule kupon”. Jeg benyttede den de gange det var muligt. i perioden hvor den kørte, fik kendte kunder, første gang ekstra tid, og anden gang rabat. Jeg var mest glad for den ekstra tid. det var en mulighed med noget lignende, da du så kan melde ud at det køre de næst 2 mdr. og så har du muligheden for at se om det er en god ide, for dig. Det er mere svært at fjerne en rabat mulighed, det kan jeg som kunde ikke lide at det sker, men en kampagne som køre i en fastlagt periode er nem at forhold sig til, og den er også nem at forlænge eller afslutte når fastlagt periode er gået. Redigeret 27. Maj, 2021 af Grydeskeen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9715 Skrevet 28. Maj, 2021 (edited) Jeg har længe med interesse læst indlæg af Jennifer Romantica. Velskrevne indsigtsfulde og begavede indlæg! Og så har hun en humor som jeg godt kan lide, altid uhøjtidelig, og i besiddelse af en realisme, som års erfaring har lært hende. Først og fremmest, så mener jeg at Jennifer på den ene side plejer sit gode navn og renomme, på dygtig, troværdig og tillidsvækkende vis i forum på EG. Men jeg må også erkende, at jeg mener at hun forsømmer at omsætte sit stærke personlige brand, til de kommercielle muligheder jeg mener at hun må have? Den opfattelse er jeg kun blevet bestyrket i, af en forudgående korrespondance, forinden et besøg hos hende i København. Fuldendt med et succesfuldt besøg, hvor et møde i virkeligheden kun bekræftede alle de positive indtryk, jeg allerede havde af Jennifer. Des mere fast det ligger, hvilke uger vi kan træffe Jennifer, henholdsvis i Hadsten, henholdsvis i København. Des bedre muligheder har Jennifer for at markedsføre sig personligt, med en personlig kalender, der kan bruges til langtidsplanlægning, og forud booking af besøg. Til det formål bør annoncer på EG og AL, ikke stå alene, men de bør tjene som en kilde til hendes personlige hjemmeside, med egen kalender. Med et galleri, hvor hun som en af meget få danske glædespiger, har et genkendeligt ansigtsbillede. Vil et galleri i kombination med en personlig profil, koblet på en kalender, på hendes personlige hjemmeside kunne understøtte en strategi, om at opnå forudbestillinger. Og som et værktøj til at udvikle gæster fra en gangs besøgende, til potentielt at kunne blive stamgæster. Det handler om at skabe en bevidsthed hos interesserede kunder, om en cyklus med intervaller på 4 uger imellem, at Jennifer arbejder en uge af gangen, hvert sted i Jylland, og på Sjælland. Des mere publikum opsøger en personlig hjemmeside, og des mindre publikum er afhængig af lejlighedsvis annoncering, des stærkere står Jennifer i publikums bevidsthed, som et selvstændigt brand i branchen. Annoncer er et aktiv til at skaffe impulsive kunder med kort varsel, mens en hjemmeside skaber en relation mellem Jennifer og de gæster, som er mest motiverede for at besøge hende gentagne gange, over længere tid. Derfor bør Jennifer udvikle et stamkunde koncept, som belønner loyalitet, og som giver fordele til udvalgte kunder, som andre ikke får. Det skal koste fuld pris, at vente til sidste øjeblik, med at booke et engangs besøg, som på en traditionel klinik, muligheden bør være tilgængelig, med kort varsel, og til fuld pris. Gør det til en betingelse for at booke en tid til fuld pris, at der samtidig indbetales 100 kr på mobile pay, som er tabt hvis gæsten ikke møder op. Her har annoncerne en funktion, som Jennifer ikke kan undvære parallelt med egen hjemmeside. Tilbyd muligheden for at oprette sig som bruger på hendes personlige hjemmeside, med eget login, og gør det til en betingelse for at opnå fordele, som andre ikke får. Mænd der har oprettet sig som bruger, kan når de er logget ind booke tider, der eksempelvis kan give en rabat, eller mere tid til prisen. Gør det til en betingelse, at oprettede brugere indbetaler 100 kr, når de booker en tid med fordele, eksempelvis på mobile pay. De 100 kr er tabt, hvis kunden ikke møder op. Beløbet er symbolsk, men i bedste fald skiller pengene fårene fra bukkene, sådan at Jennifer kan koncentrere sig om seriøse kunder. Det er kun oprettede brugere der kan se ledige tider i kalenderen, når de er logget ind. Opret en kalender med lige nr for Hadsten og ulige nr for København. Inddel kalenderen i åbningstider af 14 timer for hver arbejdsdag, fra kl 09 formiddag, til 23 aften. Ikke at arbejdsdagen skal være på 14 timers koncentreret arbejde, men åbningstiden bør strække sig over 14 timer, for at sprede gæsterne over en lang åbningstid. Som jeg forstår det, så er Jennifer på udebane i ulige og lige uger, med mulighed for at koncentrere sig fuldt og helt om sine gæster i en uge af gangen. Jennifer modtager sine bookinger på mail, og lukker tiderne efterhånden som de indløber over 4 uger, hvor hun enten holder fri, eller arbejder i en anden landsdel. For hver booking, lægger Jennifer en buffer på 30 minutters egen tid, før der er åben for en ny ledig tid. Hun kan også vælge at lægge en buffer på 60 minutters egentid, alt efter flow af gæster, og behov for hvile. Men pointen er at ventetid er spildtid, og derfor lig med 0 kr i omsætning! Derfor kan en beskeden rabat, eller en beskeden goodwill mertid, i bedste fald udgøre en investering, som i sidste ende genererer en højere omætning for den samlede vagt på 14 timer. Men det handler om balance mellem flow af gæster, og den nødvendige egentid til hvile, og at lade op mellem kunderne. Hvis 14 timer har en belægningsgrad på mellem 60 og 75 %? Så tror jeg, at det er ret sandsynligt at en lidt lavere gennemsnitlig timepris, eller lidt mere tillægstid? Kan give en højere brutto omsætning, end der kan opnås, ved eksempelvis en belægningsgrad på mellem 25 og 50 %, hvor der satses på tilfældig fremmøde, alle til fuld pris. Hvor du bare annoncerer dato og sted, og så ellers bare passivt venter på om der kommer gæster eller ikke. Fordels program. Oprettede brugere, der er logget ind kan booke 60 minutter for 1500 kr i uge 4 før næste periode i Hadsten eller København, og de betaler samtidig 100 kr på mobile pay. Samme i uge 3, giver 60 minutter for 1600 kr, samme vilkår. Samme i uge 2, giver 60 minutter for 1700 kr, samme vilkår. I uge 1 før næste periode i Hadsten eller København koster det fuld pris 1800 kr for 1 time, at booke 60 minutter. Men i uge 1 får alle der booker til fuld pris op til dagen før første vagt, 15 minutters ekstra goodwill tid for samme pris. Der betales også 100 kr på mobile pay, som er tabt, hvis du aflyser eller ikke møder op. 30 minutter giver alle uger før uge 4 100 kr i rabat, og 45 minutter giver 150 kr i rabat ved forudbestilling. Der gives ikke ekstra goodwill tid, og der betales 100 kr på mobile pay når der bookes, som er tabt hvis du ikke møder op. Der er ikke noget der hedder afbestilling, afbestilling eller udeblivelse er no show for Jennifer, og kunden har tabt 100 kr punktum! Loyale stamkunder Hvis Jennifer kan tiltrække 50 mænd fra Jylland og 50 mænd fra Sjælland, der opretter sig som seriøse brugere på hendes hjemmeside, så opnår hun potentielt 100 loyale stamgæster. Det giver 10 kunder til hver af 5 hverdage over 14 timer pr vagt, som hvis de alle booker en tid 1 gang hver måned, er blevet til 100 loyale stamkunder til 10 Privat diskret vagter hver måned. Hvis de i snit hver bruger 1200 kr, fordelt på halve og hele timer, giver det en fast omsætning hver måned på 120000 kr brutto. Mon ikke selv det halve beløb vil retfærdiggøre et sådant fordels program? Hvis 10 kunder i snit bestiller 45 minutter hver, giver det i snit 7,5 timer på lagnet for Jennifer over 14 timer, og det giver i snit 6,5 timers egentid over 14 timer. Så jo, jeg tror bestemt at det kan betale sig at yde mindre rabatter, og at give en afmålt, men værdsat mer tid til stamgæster, der i snit kommer 1 gang om måneden. Over 4 uger inklusiv 2 x 5 dages vagter, skal der i snit komme 3 + bookinger om dagen, for at 100 stamgæster har har booket en tid forud. Mon ikke det er realistisk at opbygge over de første 6 måneders drift af eget koncept, for eget brand på egen hjemmeside. Jeg synes at det er et forsøg værd Jennifer 24/7? Men jeg er også godt klar over, at Jennifer med det her forslag, ikke kan nøjes med at leje stedet fra gang til gang, indrykke sine annoncer, møde op og så bare se om der kommer gæster, eller ikke. En hjemmeside er tilgængelig 24/7, hun vil skulle vedligeholde den, og servicere den opmærksomhed hun får, på næsten daglig basis mellem at hun hver 2 uge har en vagt over 5 hverdage. Det må selvfølgelig ikke tage overhånd, men hvis hun får succes, vil hun over 14 dage af gangen uden vagter, kunne sikre en stabil høj omsætning, fra kunder der har bestilt tid på forhånd. Jeg vil mene at det er 1 - 2 timer værd på daglig basis, med forbehold for hvor god tid Jennifer har til at gøre det? Man kan sige at den tid får hun ikke betalt, det vil jeg mene hun gør, hvis mine estimater for omsætning holder, men det er der jo ingen garanti for at de gør? Men Jennifer starter ikke som spritny på bar bund, hun har en kendis faktor som hun bare mangler at kapitalisere max på. Omkostninger Omkostninger og indtægter er 2 sider af samme sag, og hvad der er sparet det er tjent. Det er mit indtryk at lejeindtægten for udlejere til Privat Diskret, er noget mere usikker end den er for udlejer til massageklinikker. Udlejer til massageklinikker på faste adresser, har en stabil månedlig lejeindtægt. Mens det nok ofte er tilfældet at udlejer til Privat diskret, har dage hvor lejemålet ikke er udlejet. Det handler således om for lejer, at få den optimale husleje, og for udlejer om at få lejemålet udlejet max af tiden. Derfor kunne det måske være i begge parters interesse, lejere og udlejere? Hvis piger der turnerer mellem landsdelene i faste intervaller, gik sammen om at overtage et lejemål fra hinanden, fra gang til gang. Sådan at de kunne få bedre tilbud, der betyder en lavere husleje fra gang til gang for lejer, men som udlejer samlet tjener mere på, at han har lejemålet udlejet, måske på fuld tid. Det sted som Jennifer og hendes veninde havde lejet, da jeg besøgte dem, var så stort og flot, at det var mit umiddelbare indtryk, at mindst 3 piger kunne have delt det. For mig så det ud til, at der var værelser nok, til at 3 piger kunne have fuld booket forud, af gæster til en vagt sammen. Hvis turnerende piger, som mænd venter i uger af gangen på at kunne besøge, kan skabe egne hjemmesider med nok egne stamgæster, til at fylde en hel vagt med forudbestillinger. Så kan de måske også samarbejde indbyrdes om, at deles om de samme lejemål, og samarbejde om at overtage dem fra hinanden fra gang til gang. Men det kræver nye koncepter, med fordels priser, tilbud om good will tid og stamkunde pleje. Og nytænkende udlejere, der også vil give pigerne gode tilbud om billigere husleje. Hvis pigerne kan tilbyde, at udlejer altid har lejere til sine lejemål. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 28. Maj, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 28. Maj, 2021 (edited) Det er meget kortsigtet tænkt at udbyde rabatter og sælge sine ydelser billigere end man plejer. Som flere andre nævner, vil det tiltrække mænd der går efter de billigste gp og ikke efter de bedste Din pris Jennifer afspejler din selvrespekt. Men den afspejler også så meget andet, og det kommer jeg ind på længere nede Hvilken type kunder er det du vil have? Da jeg var aktiv kunne jeg aldrig drømme om at skrive i min annonce, at jeg gav rabat. Men jo - selvfølgelig gav jeg rabat indimellem - til stamgæster eller studerende. Men jeg annoncerede ikke med det. Det var noget jeg gav ( rabat) hvis de var loyale og trofaste. Og med tiden fik jeg af mine stamkunder gaver, ferier og gavekort. Så at forkæle mine stamkunder - både med ekstra tid og indimellem rabat - kunne bestemt betale sig økonomisk - også selvom de fik rabat Der er rigtig meget værdi i at være eftertragtet og efterspurgt. Og det at tilbyde rabat i sin annonce signalerer ihvertfald ikke at man er eftertragtet - idet man jo så nok ikke ville behøve at sænke prisen. I mit koncept var det relationen, der var det lukrative. Mine gæster vidste det var kvalitet og nærvær de fik hos mig. Og jeg solgte aldrig under 1 time. Der ligger en vis signalværdi i den pris du sætter for samvær og intimitet med dig. Og hvad er det man vil signalere? At man er et billigt knald? Eller at man er et luksus samvær? At man er eftertragtet og efterspurgt Eller at man ikke har kunder nok og måske en smule desperat? Hvilken stil vil man køre og hvilken type kunde foretrækkes? Selvom en GP faktisk er " kvalitets samvær" og giver en god service der ligger over middel, så kan jeg godt frygte, at samme glædespige skræmmer de mænd væk, der går efter - netop - kvalitet fremfor pris - ved at gå på kompromis med sine priser. Redigeret 28. Maj, 2021 af Den lille frøken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18176 Skrevet 28. Maj, 2021 Den lille frøken skrev, for 28 minutter siden: Det er meget kortsigtet tænkt at udbyde rabatter og sælge sine ydelser billigere end man plejer. Som flere andre nævner, vil det tiltrække mænd der går efter de billigste gp og ikke efter de bedste Din pris Jennifer afspejler din selvrespekt. Men den afspejler også så meget andet, og det kommer jeg ind på længere nede Hvilken type kunder er det du vil have? Da jeg var aktiv kunne jeg aldrig drømme om at skrive i min annonce, at jeg gav rabat. Men jo - selvfølgelig gav jeg rabat indimellem - til stamgæster eller studerende. Men jeg annoncerede ikke med det. Det var noget jeg gav ( rabat) hvis de var loyale og trofaste. Og med tiden fik jeg af mine stamkunder gaver, ferier og gavekort. Så at forkæle mine stamkunder - både med ekstra tid og indimellem rabat - kunne bestemt betale sig økonomisk - også selvom de fik rabat Der er rigtig meget værdi i at være eftertragtet. Og det at tilbyde rabat i sin annonce signalerer ihvertfald ikke at man er eftertragtet - idet man jo så nok ikke ville behøve at sænke prisen. I mit koncept var det relationen, der var det lukrative. Mine gæster vidste det var kvalitet og nærvær de fik hos mig. Og jeg solgte aldrig under 1 time. Der ligger en vis signalværdi i den pris du sætter for samvær og intimitet med dig. Og hvad er det man vil signalere? At man er et billigt knald? Eller at man er et luksus samvær? Hvilken stil vil man køre og hvilken type kunde foretrækkes? Selvom en GP er " kvalitets samvær" og giver en god service der ligger over middel, så kan jeg godt frygte, at samme glædespige skræmmer de mænd væk, der går efter - netop - kvalitet fremfor pris - ved at gå på kompromis med sine priser. Men kvaliteten af mit samvær er der forhåbentlig ikke tvivl om når man læser mine anmeldelser hvilke jeg selvfølgelig linker til i annoncer osv.. Det med at give sine stamgæster mere tid osv hjælper ikke på flowet i gæster og jeg tror ikke en eneste af mine gæster kan sige de har følt sig jagten ud når alarmen har ringet.. Der bliver som minimum næsten altid brugt yderligere 15 min på snak osv.. Men der er nødt til at komme nye gæster til for at få nye stamgæster.. Mit håb er også at alle kan se at alle har samme forudsætninger for at pånær rabatten selv folk der ikke tidligere har mødt mig.. Realiteten er bare at priserne presses og hvis man har lyst til at fortsætte i branchen og ikke uddø som de danske bordeller langsomt er ved så må man enten være konkurrence dygtig på ydelserne der tilbydes eller prisen.. Jeg kunne aldrig nogensinde finde på at dyrke usikker sex af hverken den ene eller den anden slags, selvom jeg ved jeg gå glip af omkring de 5000 hver evig eneste dag jeg er på vagt fordi jeg ikke vil sutte uden gummi (hvilket løber op i 15.000 bare i denne uge plus minus), så mit håb er i stedet for at jeg kan signalerer at jeg godt kan lide mit arbejde og derfor ikke føler et behov for at have en pris der er højere end andre pigers.. Og så håber jeg jo at de gæster der kommer ind under tilbuddet forhåbentlig kommer igen og igen.. Og kan se at om prisen er 1500 eller 1800 så besøget lige godt.. Og jeg har dog lige godt aldrig mødt en millionær der ikke var glad for at sparer penge uanset hvad emnet var.. Så det med at skræmme folk der gå efter kvalitet er jeg ikke så bange for.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg