Hop til indhold
JenniferRomantica

"Early bird" rabat

Recommended Posts

Det lyder som en god ide. I det hele taget kunne mange piger skaffe sig flere faste kunder ved at bruge simple tiltag.

Kunne man overveje fuld pris for ydelser de første 9 gange og så var 10.gang gratis ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igennem en årrække,har jeg kommet jævnligt på det samme Thai sted.

Som "fast" gæst der, giver jeg en lidt lavere pris pr gang, end de annoncerer med, og tiden er de mere large med.

Ca 2-3 gange pr år, siger indehaveren, idag er det på husets regning, din julegave,din fødselsdagsgave siger hun.

Det de ting der gør, at jeg kommer igen og igen.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacobsen80 skrev, den 5.6.2021 at 12:57:

1) Det lyder som en god ide. I det hele taget kunne mange piger skaffe sig flere faste kunder ved at bruge simple tiltag.

2)Kunne man overveje fuld pris for ydelser de første 9 gange og så var 10.gang gratis ???

1) Ja fx god service, ekstra tid, flere kys og kram, det virker rigtig godt.

2) Jeg har tidligere brugt klippekort, men gik bort fra det igen.... de færreste mænd ønsker et kort i pungen med Livs Lysthus, køb 9 knald og få et gratis.... så jeg skulle holde styr på hvor mange klip folk havde tilbage. Sommetider er alt tip top ved de første besøg, men hvad nu hvis man bliver træt af hinanden inden de 9 knald? Jeg gider ikke knalde, hvis det ikke spiller begge veje ;) Jeg vil hellere give den ekstra gas med de mænd, jeg gerne vil se igen, man kan give rabat eller kundefordele på mange måder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide at planlægge ting lidt i forvejen, ligesom du Jennifer. Et tilbud om lidt rabat for at bestille i god tid lyder som en god ide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...