Guest Sjmikkel Skrevet 27. Maj, 2021 Vil høre om nogen har hørt dårligt som godt om stedet i vest Himmerland? Modtager gerne både posigtiv og negativ respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 27. Maj, 2021 Sjmikkel skrev, for 9 minutter siden: Vil høre om nogen har hørt dårligt som godt om stedet i vest Himmerland? Modtager gerne både posigtiv og negativ respons Øhhhh nu er vest Himmerland et større område. Hvad har du da hørt.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 27. Maj, 2021 Ja hører også gerne lige med og vil edenligt gerne vide hvor det er, da jeg ikke syntes at se nogle announcer for et sted der nogen steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sjmikkel Skrevet 28. Maj, 2021 Stedet i vest Himmerland. Er et sted li uden for Farsø. Hvor der kun er mulighed for danske piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 624 Skrevet 28. Maj, 2021 Sjmikkel skrev, for 20 minutter siden: Stedet i vest Himmerland. Er et sted li uden for Farsø. Hvor der kun er mulighed for danske piger Det har jeg aldrig hørt, er kommet meget på Viborgvej 119 hos Anne,men hun er pist væk fortæl fortæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 28. Maj, 2021 Sjmikkel skrev, for 34 minutter siden: Stedet i vest Himmerland. Er et sted li uden for Farsø. Hvor der kun er mulighed for danske piger Jamen har du et link eller lign. til os så vi alle kan være med på hvor dette sted er/hvem man skulle kunne møde der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sjmikkel Skrevet 28. Maj, 2021 Der er ingen piger lige nu. Men håber jeg meget på det snart kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 6. Juni, 2021 Nu var Anne jo ikke dansk, men Thailandske men hun var super, skam hun ikke er der mere, for hun yde en virklig god service, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 6. Juni, 2021 En af de mest mærkelige tråde jeg har set på de sidste – der er jo intet konkret overhovedet – kun nogle vage hentydninger Trådstarter har oven i købet registeret sig som massageklinik, i et indlæg skriver at han håber der kommer piger snart – øhh – er han i gang med at starte noget op og savner forhåndsomtale Super – det er jo altid godt at ha' noget af grine af PS. For nogle år siden var der vist et sted i Gedsted som ligger tæt på Farsø. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg