AlfaN 2236 Skrevet 27. Maj, 2021 Jeg besøgte Simone i Taastrup i morges, til en halv time hed sex og det fik jeg, blev ikke skuffet. 1200kr alt inkl. kom for de lidt kinky ting og her leverer hun. fik fistet hende af flere omgange DYBT. Foreslog jeg kunne kneppe hende analt imens, var hun også frisk på. Kneppede hende også i missen, mens hun samtidig havde en stor dildo oppe, første gang jeg prøvede. Alt imens jeg var igang, var hun igang med massageapparat. Stedet: almindeligt rækkehus, fint diskret beliggenhed. Pigen: super sød og meget fræk, efter eget udsagn nymfoman og det tror jeg godt kan passe. Man får ikke en super slank model, men en pige med kæmpe bryster og former. kæmpe anbefaling herfra. https://annoncelight.dk/showad/316623 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 27. Maj, 2021 Fic skrev, Lige nu: Er hun dansk? 100% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 29. Maj, 2021 Har faktisk skrevet til hende i dag fordi hun virker okay ikke stor, men statig lidt på siden men også okay gode bryster og netop det anale tiltræk mig .. jeg er lidt stor og det er meget få kvinder der kan ride mig analt af samme årsag men tænkte netop fordi hendes kinky hed gør hun rent faktisk kan ridde mine 17 cm i bund i røven men det skal være reversen cowgirl så man virkelig kan ligge og nyde pikken blive poleret helt i bund og så op til spidsen og så bare holde hendes baller i et tempo som jeg synes er mest lækkert så jeg kan styre tempoet til at fylde kondommet op og ti sidst bare lade hende ride lidt op og ned så det virkelig klister pikken til inden gummi ryger af og lader hende slikke ren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 29. Maj, 2021 AlfaN skrev, den 27.5.2021 at 19:50: Jeg besøgte Simone i Taastrup i morges, til en halv time hed sex og det fik jeg, blev ikke skuffet. 1200kr alt inkl. kom for de lidt kinky ting og her leverer hun. fik fistet hende af flere omgange DYBT. Foreslog jeg kunne kneppe hende analt imens, var hun også frisk på. Kneppede hende også i missen, mens hun samtidig havde en stor dildo oppe, første gang jeg prøvede. Alt imens jeg var igang, var hun igang med massageapparat. Stedet: almindeligt rækkehus, fint diskret beliggenhed. Pigen: super sød og meget fræk, efter eget udsagn nymfoman og det tror jeg godt kan passe. Man får ikke en super slank model, men en pige med kæmpe bryster og former. kæmpe anbefaling herfra. https://annoncelight.dk/showad/316623 Tak for anmeldelsen. Var tæt på at besøge hende tidligere på ugen. Men da der er ikke nogle særligt gode billeder eller anmeldelser af hende, sprang jeg over. Nu må jeg dog give hende en chance. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2021 AlfaN skrev, den 27.5.2021 at 19:50: Man får ikke en super slank model, men en pige med kæmpe bryster og former. kæmpe anbefaling herfra. https://annoncelight.dk/showad/316623 Hvor meget former ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 12. Juni, 2021 troublemaker1968 skrev, for 9 timer siden: Hvor meget former ? Er dårlig til at bedømme den slags. Kæmpe bryster og ellers lidt mave, røv og lår. Ikke slank, men heller ikke fed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juni, 2021 så fik jeg besøgt hende..... Lidt mave ? ahemmmmmmmmmmmmm jeg er helt pas ! det er en ordentlig dunk der hænger som en god "lap" ned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 9. Juli, 2021 troublemaker1968 skrev, den 29.6.2021 at 02:24: så fik jeg besøgt hende..... Lidt mave ? ahemmmmmmmmmmmmm jeg er helt pas ! det er en ordentlig dunk der hænger som en god "lap" ned. Måske derfor der intet billede er fra fronten af, derfor sprang jeg fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AntonH 166 Skrevet 3. August, 2021 Jeg var der en aften, hvor hun fandt på at tilbyde en trekant med veninden til en favorabel pris, som jeg ikke vil gå i detaljer med - det kan sagtens have været et engangstilbud, som man ikke kan forvente at få hver gang. Veninden var lidt ældre end Simone selv, men det holdt hende ikke tilbage: hun tilbød mig at tage hende bagfra, mens hun slikkede Simone. Efter kort tid tog jeg hende også bagi, til Simones store glæde - "frække fyr!". Næste gang tror jeg dog, jeg helst holder mig til Simone selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg