TheDude69 120 Skrevet 28. Maj, 2021 Nogen der har besøgt denne modne kvinde og kan dele deres erfaringer?? Har set der er en anden anmeldelse, men den er fra 2018... så håbede på noget lidt nyere https://annoncelight.dk/showad/238860 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 113 Skrevet 28. Maj, 2021 Tanja er en moden dame måske også på den anden side af de 60 Hun er ikke nogen mindblowing kvinde, men hun er sød og lige til og så kan hun give et blow. Trods alderen er hun dejlig stram, så hun er da et besøg værd hvis man er til modne dame. Jeg har selv besøgt hende flere gange tidligere. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 28. Maj, 2021 Bette mand skrev, for 12 minutter siden: Tanja er en moden dame måske også på den anden side af de 60 Hun er ikke nogen mindblowing kvinde, men hun er sød og lige til og så kan hun give et blow. Trods alderen er hun dejlig stram, så hun er da et besøg værd hvis man er til modne dame. Jeg har selv besøgt hende flere gange tidligere. Tak for svar.. Var stedet diskret???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 113 Skrevet 28. Maj, 2021 TheDude69 skrev, for 1 minut siden: Tak for svar.. Var stedet diskret???? Jeg har ikke været hos hende i Nyborg, kun da hun huserede i Odense og i Middelfart, men hun fortalte dog at det lå ugenert i Nyborg men ved ikke om man kan regne med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 28. Maj, 2021 Jeg har besøgt hende i Nyborg 2019, op af trappen til 2.sal, så diskret vil jeg sige. +60 er nok lidt i overkanten, oplevelsen var på det jævne og ikke dårlig til 500,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 28. Maj, 2021 (edited) JJOH skrev, for 39 minutter siden: ikke dårlig til 500,- Vil det sige ydelsen er okay, fordi det er billigt?=?? Eller er ydelsen god? Og kan du sige lidt om udseende Redigeret 28. Maj, 2021 af TheDude69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 28. Maj, 2021 Har lige besøgt hende... men det blev meget kort, gik igen inden der skete noget, da stedet var ulækkert og hun overhovedet var tiltrækkende (for mig). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg