Hop til indhold

Recommended Posts

Tanja er en moden dame måske også på den anden side af de 60 

Hun er ikke nogen mindblowing kvinde, men hun er sød og lige til og så kan hun give et blow. Trods alderen er hun dejlig stram, så hun er da et besøg værd hvis man er til modne dame. Jeg har selv besøgt hende flere gange tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bette mand skrev, for 12 minutter siden:

Tanja er en moden dame måske også på den anden side af de 60 

Hun er ikke nogen mindblowing kvinde, men hun er sød og lige til og så kan hun give et blow. Trods alderen er hun dejlig stram, så hun er da et besøg værd hvis man er til modne dame. Jeg har selv besøgt hende flere gange tidligere.

Tak for svar..

Var stedet diskret????

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 1 minut siden:

Tak for svar..

Var stedet diskret????

Jeg har ikke været hos hende i Nyborg, kun da hun huserede i Odense og i Middelfart, men hun fortalte dog at det lå ugenert i Nyborg men ved ikke om man kan regne med det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i Nyborg 2019, op af trappen til 2.sal, så diskret vil jeg sige. 
+60 er nok lidt i overkanten, oplevelsen var på det jævne og ikke dårlig til 500,-

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJOH skrev, for 39 minutter siden:

ikke dårlig til 500,-

Vil det sige ydelsen er okay, fordi det er billigt?=?? Eller er ydelsen god?

Og kan du sige lidt om udseende 

Redigeret af TheDude69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt hende... men det blev meget kort, gik igen inden der skete noget, da stedet var ulækkert og hun overhovedet var tiltrækkende (for mig).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...