Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Selvfede piger der ikke gider svare.....!

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Vedrørende den aktuelle nedgang i antallet af sexkunder:

For nogle af pigerne er det selvforskyldt. Jeg kunne godt være ond og skrive en lang liste med de GP-ere, danske såvel som udenlandske, der ikke har gidet svare mig på mine altid høflige henvendelser med forslag til en times samvær imod fuld betaling.

Men jeg er ikke ond. Blot en potentiel kunde. Derfor ingen direkte anklager. Nogle af disse piger er meget kendte og hypede, og jeg tror, at de er tidstypiske eksempler på en egocentreret og overfladisk nutid, hvor man sætter sig selv i centrum. Det er snæver tænkning. Man ved aldrig, hvad fremtiden bringer. Det kan godt være, at du har rigeligt med kunder lige nu, og så s.... være med ham den 59-årige ( jeg opgiver altid min alder).

Disse piger burde tænke på, hvordan et kort og høfligt svar ville gøre underværker, hvad enten det er et ærligt og direkte afslag eller med en forklaring på, at et møde ikke er muligt på den foreslåede dag, men hvad med følgende alternativ? Så ville kunden stadig være en potentiel indtægtskilde, i alt fald hvis det var et spørgsmål om ændring af tidspunkt for booking. Jeg tvivler på, at jeg er den eneste, der har været udsat for denne arrogance. Der er sikkert mange sexkunder, som bliver skuffede over tavsheden på linjen og derfor sorterer disse piger fra. Det samme gør jeg. Lige nu står der 11 piger på min interne minusliste.

Kommunikation og forventningens glæde er en vigtig del af denne metier efter min mening. De piger, som jeg er sammen med, kan dette. Udover alt det andet dejlige.

Venlig hilsen

Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 5 minutter siden:

der ikke har gidet svare mig på mine altid høflige henvendelser

Angiver du også, hvornår pigen senest bedes svare på din henvendelse? Hvis ikke, så vil en del piger (som ikke har set din sms eller haft mulighed for at give et hurtigt svar) af diskretionshensyn vælge ikke at svare dig, i stedet for at sende dig en sms flere timer senere, hvor den kunne komme ubelejligt for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg er på listen over piger som ikke får svaret alle (måske/måske ikke din liste). Det har jeg ikke overskud til og er der gået 2 timer (hvilket der nemt kan) er man også i tvivl om det er skadeligt at svare. Det kunne jo være konen så beskeden. 

Jeg er selvfølgelig indforstået med at jeg mister gæster på det, det er et valg jeg har truffet og en konsekvens jeg tager, men jeg tror, at du lægger for meget i det hvis du tænker at piger vælger dig personligt fra på alder mm. eller er for selvfede. 

Det er tid, overskud og overblik, intet mere. 

Personligt kommer jeg ikke til at svare alle før jeg får en telefondame. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvorvidt du på den ene eller anden måde har været max uheldig, men jeg har ikke samme oplevelse. Efter syv år i gamet har jeg endnu til gode, at en pige ikke svarer på min henvendelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror der er mange grunde til at GP'erne ikke svarer.

Men de to store må være ikke at svare gamle beskeder og at de simpelthen er blevet bombet af beskeder i løbet af kort tid.

Ja, en kort besked tilbage fra hende vil give meget igen hos den potentielle kunde, så en lille standard besked GP'eren bare kan copy-paste er super der, men det kræver også at hvis hun først ser din besked tre timer senere, at hun kan se at hun må svarer dig. Så jeg vil foreslå dig, at skrive noget i stillen, "skriv gerne tilbage, uanset tidspunkt, da denne telefon kun bruges af mig" eller lignende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 21 minutter siden:

Er helt enig med ovenstående . Man forventer et svar når man sende sms og det er meget uhøfligt at ikke svar på en henvendelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Hej alle,

Tak for hurtig respons med flere gode forslag til både mig og pigerne.

1) ja, jeg bør skrive i sms'en, at de kan svare, når det passer dem. Min kone ser ikke mine beskeder. Det har jeg ikke tænkt på. Indrømmet.

2) Pigerne bør tilstræbe et i alt fald kort svar så hurtigt som muligt. Om det så er en standard-sms, der er skrevet i forvejen.

Mange hilsener

Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Mr. Sensual skrev, for 7 minutter siden:

Hej alle,

Tak for hurtig respons med flere gode forslag til både mig og pigerne.

1) ja, jeg bør skrive i sms'en, at de kan svare, når det passer dem. Min kone ser ikke mine beskeder. Det har jeg ikke tænkt på. Indrømmet.

2) Pigerne bør tilstræbe et i alt fald kort svar så hurtigt som muligt. Om det så er en standard-sms, der er skrevet i forvejen.

Mange hilsener

Mr. Sensual

forstår ikke hvorfor du skriver din alder... måske du bliver sat lidt i venteposition pga det - din alder fejler intet og der er kæmpeforskel på 59 årige i form og funktion - god vind fremover :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@Mr. Sensual og @½angel kunne I måske komme med nogle konkrete forslag på hvordan sådan en standardbesked kunne se ud, som I ville være tilfredse med? 

Jeg har netop undgået standardbeskeder med tanken, at nej, jeg får ikke svaret alle, men dem jeg får svaret får netop alle personlige svar med omtanke. Men jeg kan sagtens se frustrationen i en tavs linje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 5 minutter siden:

forstår ikke hvorfor du skriver din alder... måske du bliver sat lidt i venteposition pga det - din alder fejler intet og der er kæmpeforskel på 59 årige i form og funktion - god vind fremover :)

Kan nu godt følge @Mr. Sensual i at angive sin alder. En del piger vil se det som en fordel at vide bare en lille smule om deres kommende gæst og måske desuden se en aldersangivelse som et tegn på seriøsitet. Desuden udtrykker flere piger, at de netop foretrækker at modtage mænd over en vis alder, så det er næppe et minus hos ret mange, at en alder på 59 år oplyses.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vica Velvet
Mr. Sensual skrev, for 55 minutter siden:

For nogle af pigerne er det selvforskyldt. Jeg kunne godt være ond og skrive en lang liste med de GP-ere, danske såvel som udenlandske, der ikke har gidet svare mig på mine altid høflige henvendelser med forslag til en times samvær imod fuld betaling.

Men jeg er ikke ond. Blot en potentiel kunde. Derfor ingen direkte anklager. Nogle af disse piger er meget kendte og hypede, og jeg tror, at de er tidstypiske eksempler på en egocentreret og overfladisk nutid, hvor man sætter sig selv i centrum. Det er snæver tænkning. Man ved aldrig, hvad fremtiden bringer. Det kan godt være, at du har rigeligt med kunder lige nu, og så s.... være med ham den 59-årige ( jeg opgiver altid min alder).

Disse piger burde tænke på, hvordan et kort og høfligt svar ville gøre underværker, hvad enten det er et ærligt og direkte afslag eller med en forklaring på, at et møde ikke er muligt på den foreslåede dag, men hvad med følgende alternativ? Så ville kunden stadig være en potentiel indtægtskilde, i alt fald hvis det var et spørgsmål om ændring af tidspunkt for booking. Jeg tvivler på, at jeg er den eneste, der har været udsat for denne arrogance. Der er sikkert mange sexkunder, som bliver skuffede over tavsheden på linjen og derfor sorterer disse piger fra. Det samme gør jeg. Lige nu står der 11 piger på min interne minusliste.

Kommunikation og forventningens glæde er en vigtig del af denne metier efter min mening. De piger, som jeg er sammen med, kan dette. Udover alt det andet dejlige.

Venlig hilsen

Mr. Sensual

Der er så meget mere bag “et ikke svar” som Nanna nævner, tid kontra konsekvens. Andet kan også være din måde at starte en samtale på, jeg svare aldrig bare på et “hej”. Det kan også være pigen er total booket og derfor ikke når, at svare dig inden for en overskuelig tidsramme, igen konsekvens. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Conni har lukket for tilgang, pånær ganske særligt udvalgte på anbefaling ;)

Citat

kunne I måske komme med nogle konkrete forslag på hvordan sådan en standardbesked kunne se ud, som I ville være tilfredse med? 

Før jeg fik Conni svarede jeg neutralt følgende: 
"Jeg læser først din besked nu. Hvis det stadig er aktuelt er du velkommen til at vende tilbage."
Og ikke noget med afsendernavn eller kysse-smiley. Har han slettet beskeden og/eller kodet mig ind som "Michael fra værkstedet" er det uheldigt hvis jeg skriver "Kys fra Eva"

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle piger svare slet ikke på sms'er. Men de fleste har vel en voicemail hvor man kan forklare en mulig gæst at man pt er optaget.  At de kan ringe igen eller sende en sms med tidsbegrænsning mm. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 58 minutter siden:

Jeg er på listen over piger som ikke får svaret alle (måske/måske ikke din liste). Det har jeg ikke overskud til og er der gået 2 timer (hvilket der nemt kan) er man også i tvivl om det er skadeligt at svare. Det kunne jo være konen så beskeden. 

Jeg er selvfølgelig indforstået med at jeg mister gæster på det, det er et valg jeg har truffet og en konsekvens jeg tager, men jeg tror, at du lægger for meget i det hvis du tænker at piger vælger dig personligt fra på alder mm. eller er for selvfede. 

Det er tid, overskud og overblik, intet mere. 

Ja det du godt nok slem til, man sidder og venter i ugevis uden svar, uden hverken vådt eller tørt ( mest vådt der mangler  :D) 

Måske det der med en minus list er en ting man skal tage i brug :ph34r: :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Nogle af disse piger er meget kendte og hypede, og jeg tror, at de er tidstypiske eksempler på en egocentreret og overfladisk nutid, hvor man sætter sig selv i centrum.

Min første tanke "hvorfor i det hele taget kontakte kendte og hypede, hvis man allerede har det indtryk, at de egocentreret" :)  Jeg er åbentbart heldigere, for jeg modtager altid rimeligt hurtigt svar på mine høflige forespørgsler.   Det er faktisk også mit indtryk, at de fleste kvinder i branchen har et kæmpe please-gen.   Måske vi bare søger noget forskelligt og kontakter meget forskellige typer.

Baseret på mit kendskab deler jeg således ikke din konklusion.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Claesen skrev, for 43 minutter siden:

Ja det du godt nok slem til, man sidder og venter i ugevis uden svar, uden hverken vådt eller tørt ( mest vådt der mangler  :D) 

Måske det der med en minus list er en ting man skal tage i brug :ph34r: :D

Haha! Boom, godt ramt.  For at være fair, så hyggeskriver vi, prøv at se om ikke jeg svarer når du faktisk spørger om vi kan ses ;) hyggeskriv er 100% i "når der er overskud" bunken. Selv med de hyggeligste mennesker <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Conni har lukket for tilgang, pånær ganske særligt udvalgte på anbefaling ;)

Før jeg fik Conni svarede jeg neutralt følgende: 
"Jeg læser først din besked nu. Hvis det stadig er aktuelt er du velkommen til at vende tilbage."
Og ikke noget med afsendernavn eller kysse-smiley. Har han slettet beskeden og/eller kodet mig ind som "Michael fra værkstedet" er det uheldigt hvis jeg skriver "Kys fra Eva"

Mmh, Conni frister enormt med sin eksklusivitet ;) men jeg tror måske også hun ville kede sig med mig. Det næste stykke tid har jeg ikke tid til at være på mere end et par dage i måneden. 

Men ja, det er netop sådan en standardbesked bliver nødt til at være, og det virker også bare så langt fra hvem jeg ellers er. Argumentet for er selvfølgelig at alle svar er bedre end intet svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Nu jeg selv angivet en max svar tid. Og alle som ikke selv er kommet på min minus liste får svar. Men kan godt se problemet i beskeden kan komme ubelejligt. Jeg ser der dog som kundens eget ansvar, at passe på sin mailkonto. (Som er eneste kontakt mulighed til mig). Ret nemt at have en ekstra hemmelig mail. 
I øvrigt er det strafbart at tjekke andres telefon, mail osv. selv om man er gift. Men en sådan retsag, redder jo ikke ligefrem forholdet, hvis man først er blevet opdaget. Nok mere noget man skal præcisere ret tidligt i et forhold, man ikke accepterer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøver så vidt muligt at få svaret de beskeder jeg får, men derfor kan den sagtens smutte ind imellem hvor der har været særligt tryk på den dag. Nogle gange ryger mails i "uønsket" ved en fejl og jeg får ingen notifikation om det før jeg går ind på mailen via min pc og kan se at der ligger noget andre steder end den normale indbakke. Ingen er perfekt. Hvis det er sms jeg modtager, så træder jeg også mere varsomt ifht om det er for sent at svare. Mange skriver ud på aftenen og jeg går som regel relativt tidligt i seng til daglig, når jeg åbner kl 7 om morgenen. De får som regel først besked når jeg står op. Jeg efterspørger utrykkeligt i min tekst at man skal sende mig en ordentlig mail, gør man ikke det, så skal man ikke forvente et svar fra mig. Det være sig bare "hej" eller folk der bare sender deres tlfnr eller en standardbesked, som de sender til 10 forskellige piger og så vi hvem der svarer først. Den slags gider jeg ikke. Jeg vil gerne kunne se at vedkommende har læst og forstået min tekst. Forespørgsler på alt andet end det jeg tilbyder gider jeg heller ikke svare på for så har man ikke læst hvad konceptet hos mig er. Jeg er meget specifik i min annonce omkring alt. Så hvis ikke man gider bruge et par minutter på at sende mig en ordentlig mail og begynde dialogen på en høflig måde, ja så bliver man sorteret fra. Nu har jeg været i gamet i 6 år, så jeg ved godt hvad jeg ønsker at bruge på tid på og hvad der ikke kan betale sig at svare på. Jeg følger også meget min mavefornemmelse og den slår sjældent fejl. Og jeg siger pænt nej tak hvis ikke jeg synes der er et match. Jeg tillader mig at være selektiv for at vi begge kan få en god oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Kan nu godt følge @Mr. Sensual i at angive sin alder. En del piger vil se det som en fordel at vide bare en lille smule om deres kommende gæst og måske desuden se en aldersangivelse som et tegn på seriøsitet. Desuden udtrykker flere piger, at de netop foretrækker at modtage mænd over en vis alder, så det er næppe et minus hos ret mange, at en alder på 59 år oplyses.

tror desværre det er en væsentlig årsag til at han bliver parkeret...

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 12 minutter siden:

tror desværre det er en væsentlig årsag til at han bliver parkeret...

Hvis pigens holdning er, at hun fravælger ham på baggrund af hans alder, så ville det nok heller ikke være blevet noget særligt succesfuldt møde, hvis hun havde gjort en undtagelse, og mødet var blevet til noget. Det er svært at påtvinge nogen en gnist, som ikke er der, og så er begge parter bedre tjent med at finde en anden at have sex med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Hvis pigens holdning er, at hun fravælger ham på baggrund af hans alder, så ville det nok heller ikke være blevet noget særligt succesfuldt møde, hvis hun havde gjort en undtagelse, og mødet var blevet til noget. Det er svært at påtvinge nogen en gnist, som ikke er der, og så er begge parter bedre tjent med at finde en anden at have sex med.

så sandt og af den grund er han blevet parkeret og nu lidt bitter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Nej, ikke bitter. Sandhedssøgende. 

Jeg skal nok klare mig. Besøger fast 2-3 søde, dejlige piger, der alle har både pli, sjæl, hjerne, service - og sex. Har anmeldt dem herinde....! De er i øvrigt i aldersgruppen 22-40 år.

Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Mr. Sensual skrev, for 15 minutter siden:

Nej, ikke bitter. Sandhedssøgende. 

Jeg skal nok klare mig. Besøger fast 2-3 søde, dejlige piger, der alle har både pli, sjæl, hjerne, service - og sex. Har anmeldt dem herinde....! De er i øvrigt i aldersgruppen 22-40 år.

Mr. Sensual

ja men der er et par stykker der ikke svarer - er det ikke dit oplæg ? prøver bare at hjælpe... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Jo, jeg vil tro, at ca. 50% aldrig svarer, men jeg opbygger stille og roligt en lille gruppe dejlige piger, som jeg er/bliver stamkunde hos. Målet er 3-4 piger som faste GP-ere.

Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...