Hop til indhold
Staer89

Buttede piger ??????

Recommended Posts

Kommer an på hvor i landet du er. Vestjylland og sydjylland har nogle. Ud over det kan jeg ikke hjælpe dig. Men jeg lurer lige, da det selv er min preference.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyr37dk skrev, for 6 minutter siden:

Kommer an på hvor i landet du er. Vestjylland og sydjylland har nogle. Ud over det kan jeg ikke hjælpe dig. Men jeg lurer lige, da det selv er min preference.

tænker han leder efter nogen på fyn siden den ligger under fyn??

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude69 skrev, Lige nu:

tænker han leder efter nogen på fyn siden den ligger under fyn??

Sorry den havde jeg ikke lige set. I det tilfælde kan jeg ikke hjælpe ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænker, du har set Louises annonce?

https://annoncelight.dk/showad/313696

Så kunne jeg samtidig spørge, om du har besøgt hende, for hun virker godt nok lokkende på mig:) Tager gerne en omvej næste gang, jeg kører over Fyn...

Hende har jeg været ved..... hun er sød og var lige min type, jeg havde bare svært ved og holde den oppe, men det kunne være at man skulle give hende et visit igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Staer89 skrev, for 1 time siden:

Hende har jeg været ved..... hun er sød og var lige min type, jeg havde bare svært ved og holde den oppe, men det kunne være at man skulle give hende et visit igen.

Kære Staer89:)

Tak for din tilbagemelding om dit besøg hos Louise:wub:, - hun har været i mine tanker længe.

Jeg har absolut ikke noget imod de piger der har lidt ekstra af det bløde og dejlige.

I min verden spiser "rigtige piger":  - -  2 x gange dessert:)  - -  og det gælder alle kvinder, ikke kun GPérne

Hvis du kan lide Louise og hun er din type, så besøg hende igen, næste gang går det sikkert bedre.

Held og lykke med Louise.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...