Hop til indhold
Justcameby

Bedste anbefalinger til Melinda i Holsted

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/278025

Bedste anbefalinger fra mig til Melinda.

Jeg var forbi i dag og havde en rigtig god og hot time med en meget dejlig pige.

Havde bestilt en time med lidt ekstra i hendes numse (fucking god numse altså) for ialt 1200,-, og det var også en time jeg fik.

Først et bad sammen, som for mig betyder rigtig meget, så man lige kan lære hinanden lidt bedre at kende og begynde, at kærtegne modellen på hendes dejlige krop og mærke på hendes yndigheder. Og jeg kunne mærke fra starten af, at hun er meget opmærksom. Og det er jeg faktisk også, og det kan jeg slet ikke lade være med. For jeg ønsker virkelig også, at hende modellen, som jeg er sammen med også har en rigtig god oplevelse sammen med mig.

Dernæst ind i rummet ved siden af, og bare fortsætte med berøringen og smage lidt på missen - skønt. Melinda er meget opmærksom på ens behov og så spørger hun også om hun tager for hårdt fat, når hun går igang med hj og bj. Men det er helt perfekt hvad hun gør.

Og ja, først en god tur hvor missen fik rigtig god behandling, derefter en RIGTIG god tur i hendes numse (doggy style begge dele for udsynet er bare for godt :wub:). Dirty talk er hun helt med på imens, og hun nyder det, fuck det var hot, og hun er også okay med et lille klask i numsen. Og så holder jeg simpelthen bare ikke ret meget længere. Men uanset, er det godt det hele, for Melinda er skøn, at være sammen med. Og giver en skøn og afslappende massage bagefter og spørger ydermere hvad jeg ellers kunne tænke mig. Tjaa det skulle da lige være lidt kæreste nus til sidst, som af en eller anden grund var både kærligt og hot. Melinda er ikke fedtet med kys, - bare ikke på munden selvfølgelig, og fuld respekt for det. Men rundt omkring på halsen, i øret, på kinden og brystet, som hun af en eller anden grund bare vidste, at jeg er vild med.

Melinda er bare dejlig og fortjener at få besøg af fyre, som behandler hende lige så godt, som hun er sød, dejlig, betænksom, fræk og meget service minded.

<3 fra mig.

Redigeret af Justcameby

Del dette indlæg

Link til indlæg

sjovt som en denne bruger har rost 2 piger der altid er på samme adresse, og virker det ikke lidt som google translate ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, for 17 minutter siden:

sjovt som en denne bruger har rost 2 piger der altid er på samme adresse, og virker det ikke lidt som google translate ?

Nej, jeg har ikke brug for Google translate for, at skrive på dansk - griner - meget. Tja, det er et tilfælde, at begge anmeldelser er fra samme adresse. Lyder denne kommentar her også som Google translate? - Griner endnu mere:ph34r:

Redigeret af Justcameby

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, for 1 time siden:

og virker det ikke lidt som google translate ?

Hvad i alverden bygger du den teori på?

100% sikkert ikke google translate!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, den 28.5.2021 at 21:56:

Ved ikke hvor du har den ide fra. Nelly, Melinda, og Diana (som pt er taget hjem) er alle 3 på samme adresse. Prøv lige at se om du kan finde et negativt review på nogle af dem. Jeg har selv været ved 2 af dem, skal nok prøve Melinda i næste uge. De 3 piger giver simpelthen bare en top service, ifølge alle der har været der. Og nej det virker slet ikke som google translate. Jeg glæder mig til at høre dig sige at jeg bruger google translate når jeg giver Melinda en sikkert velfortjent anmeldelse i næste uge.

Redigeret af Fyr37dk
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyr37dk skrev, for 32 minutter siden:

Ved ikke hvor du har den ide fra. Nelly, Melinda, og Diana (som pt er taget hjem) er alle 3 på samme adresse. Prøv lige at se om du kan finde et negativt review på nogle af dem. Jeg har selv været ved 2 af dem, skal nok prøve Melinda i næste uge. De 3 piger giver simpelthen bare en top service, ifølge alle der har været der. Og nej det virker slet ikke som google translate. Jeg glæder mig til at høre dig sige at jeg bruger google translate når jeg giver Melinda en sikkert velfortjent anmeldelse i næste uge.

Det er nu ikke så svært at finde reviews der ikke er positive!!! Søg og du skal finde! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...