Hop til indhold
Guest Ny bruger

Kærestesex i Vejle.

Recommended Posts

Guest Thaimig

I nogen tilfælde kan det faktisk godt betale sig at skrive til pigen, og også i dette tilfælde 

Hun svarer pænt og høfligt og seriøs tilbage, dog uden jeg nåede i mål, mest pga manglende billede

Nok om det men hun virker seriøs og klar på aftale :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også skrevet med hende og fik både beskrivelse af hende +billede  så tænker at hun er seriøs nok men hun var bare ikke lige min type

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bolleman skrev, for 2 minutter siden:

Har også skrevet med hende og fik både beskrivelse af hende +billede  så tænker at hun er seriøs nok men hun var bare ikke lige min type

hvordan hun ser ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

hold jer langt væk....profilen bag annoncen en ude af balance med sig selv :???:

Profilen bag annoncen en ude af balance med sig selv? (Troede det var derfor Gp'er valgte livet som Gp'er) it's a joke, men nogle er sku ude af balance med sig selv, nok om det

Men jeg søgte på både Sara G skål og Sød kvinde, men uden noget kom frem, ihvertfald ikke noget brugbart? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Gammelnisse skrev, for 6 timer siden:

Tak for den link, er dog lidt i tvivl om hva der er Fugl og Fisk? Men selvfølgelig glad for jeg ikke kørte halvanden time til Vejle og stå i bar røv og blive spurgt af en forbipasserende

Hvorfor står du der uden tøj på kroppen, kør dog hjem og få varmen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...