hooot 11 Skrevet 1. Juni, 2021 Hej jeg vil høre om der er nogle der kan anbefale et godt sted i Kgs. Lyngby at få massage , og om der eventuelt også tilbydes hj hvor massør er nøgen og må røres samtidig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konstruktøren 125 Skrevet 1. Juni, 2021 Følger lige med! Men jeg ved der er noget i Virum, det jo kun 2 stop med s_toget, hvis du søger på 'virum' kommer der en del op (Jeg tror faktisk det er det tætteste på lyngby) Men jeg følger lige med på sidelinjen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 1. Juni, 2021 Jeg har set der er 2 i selve lyngby , ved desværre ikke hvordan jeg lægger linket op men den ene hedder Lyngby Thaimassage og den anden Oase Thai Massage , ved ikke om de tilbyder andet end massage , det kunne være spændende at høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet 1. Juni, 2021 Lyngby thaimassage ejes af Puang og er forholdsvis ny. Har været der 2 gange og begge gang fik jeg god og kompetent massage og godt humør. Og det obligatoriske tilbud om hj. Bestemt et besøg vær. Det andet sted i lyngby kender jeg ikke. Men hvis andre har info så sætter jeg også mig lige ud på sidelinien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sgt. Pebber 185 Skrevet 1. Juni, 2021 Ellers tag toget et par stationer op til Holte. Gå op ad Kongevejen til Munja. Der kan du få (købe) det du ønsker ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 339 Skrevet 1. Juni, 2021 Frisker skrev, for 4 timer siden: Lyngby thaimassage ejes af Puang og er forholdsvis ny. Har været der 2 gange og begge gang fik jeg god og kompetent massage og godt humør. Og det obligatoriske tilbud om hj. Bestemt et besøg vær. Det andet sted i lyngby kender jeg ikke. Men hvis andre har info så sætter jeg også mig lige ud på sidelinien. Hej frisker. Hvordan var hj udførelsen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 1. Juni, 2021 Kan anbefale Puang, hun giver god massage og har et smittende humør. Jeg er dog ikke blevet tilbudt HJ men er blevet tilbudt en kop te og snak efter massagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 2. Juni, 2021 Frisker skrev, den 1.6.2021 at 17:01: Lyngby thaimassage ejes af Puang og er forholdsvis ny. Har været der 2 gange og begge gang fik jeg god og kompetent massage og godt humør. Og det obligatoriske tilbud om hj. Bestemt et besøg vær. Det andet sted i lyngby kender jeg ikke. Men hvis andre har info så sætter jeg også mig lige ud på sidelinien. Lyder som om det er et sted der skal prøves , må jeg spørge om det er tilladt eventuelt at se og røre samtidig med massage/hj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet 4. Juni, 2021 Klipklap skrev, den 1.6.2021 at 21:44: Hej frisker. Hvordan var hj udførelsen ? Ai. Tænker du godt ved det - men fint job udfører hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet 4. Juni, 2021 hooot skrev, den 2.6.2021 at 21:27: Lyder som om det er et sted der skal prøves , må jeg spørge om det er tilladt eventuelt at se og røre samtidig med massage/hj Du må i hvertfald gerne kikke. Resten er vel et spørgsmål om pris. Smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 339 Skrevet 4. Juni, 2021 Frisker skrev, for 10 minutter siden: Ai. Tænker du godt ved det - men fint job udfører hun Hvor skulle jeg vide det fra. Jeg har jo ikke prøvet det hos hende. Der er meget stor variation herpå. Hvordan gør de set. Nogle hiver i den som var det kopat. Andre mere langsomme. Nogle bruger fingrene etc. kan du beskrive ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly Skrevet 4. Juni, 2021 Zweimal skrev, den 1.6.2021 at 22:07: Jeg er dog ikke blevet tilbudt HJ men er blevet tilbudt en kop te og snak efter massagen. Det er værd at tage med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly Skrevet 4. Juni, 2021 Er lokalerne lige så flotte i virkeligheden som de ser ud på hjemmesiden....? https://lyngbythaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 8. Juni, 2021 Har nu besøgt stedet for 3. gang, her er altid pænt og rent samt mulighed for bad efter massage. Den lille nipsede thaipige kan tage godt fat og jeg fik en dejlig dybdegående massage, hun er faktisk mega sød, kunne godt blive et af mine stamsteder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg