Big lover 9 Skrevet 2. Juni, 2021 (edited) Total useriøs massør, svar ikke ved kontakt, godt der er andre i Vejle, har skrevet mere en .. gange uden at få svar igen Redigeret 2. Juni, 2021 af Stabilizer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 2. Juni, 2021 Big lover skrev, for 22 minutter siden: Total useriøs massør, svar ikke ved kontakt, godt der er andre i Vejle, har skrevet mere en .. gange uden at få svar igen -Der værste er bare de snakker sammen... -er man berygtet/berømt -pludselig får man man spørgsmål -af en man ikke har set før -men kende åbenbart en på forhånd...g Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Juni, 2021 Møffe skrev, for 1 minut siden: -Der værste er bare de snakker sammen... -er man berygtet/berømt -pludselig får man man spørgsmål -af en man ikke har set før -men kende åbenbart en på forhånd...g Ja, men det er også ret underholdende af og til. Er på FB med nogle af dem, og kan se de holder nogle løsslupne fester sammen. De fleste thaier i massage branchen har et fint netværk hvor de bytter informationer og hjælper hinanden med assistenter og ferieafløsning. Og så snakker de om kunderne, naturligvis gør de det Vi snakker jo også om pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big lover 9 Skrevet 2. Juni, 2021 Big lover skrev, 1 time siden: Total useriøs massør, svar ikke ved kontakt, godt der er andre i Vejle, har skrevet mere en .. gange uden at få svar igen forkerte overskrift: der skulle stå Ten Ikke Bow, kan ikke finde ud af at redigere det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Juni, 2021 Big lover skrev, for 2 minutter siden: forkerte overskrift: der skulle stå Ten Ikke Bow, kan ikke finde ud af at redigere det Har bedt en MOD om at ændre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 2. Juni, 2021 Big lover skrev, for 1 time siden: Total useriøs massør, svar ikke ved kontakt, godt der er andre i Vejle, har skrevet mere en .. gange uden at få svar igen Det er ikke ualmindeligt at de ikke svare hvis det er en de ikke gider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 2. Juni, 2021 -Det er også kun de useriøse der svare, i mens de har en kunde... så man skal have lidt tålmodighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boyman 23 Skrevet 2. Juni, 2021 Ten har en liste med sikre kunder som hun foretrækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 4. Juni, 2021 Boyman skrev, den 2.6.2021 at 17:47: Ten har en liste med sikre kunder som hun foretrækker Det ved jeg nu ikke, besøgte hende for første gang for et par uger siden og der var ingen kontakt problemer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olddick 82 Skrevet 4. Juni, 2021 Boyman skrev, den 2.6.2021 at 17:47: Ten har en liste med sikre kunder som hun foretrækker Jeg tror nærmere hun har en negativliste. Hun blokerer dem hun ikke vil have på besøg. Massørerne udveksler lister, så man ender på manges liste, hvis man har fornærmet en thaipige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big lover 9 Skrevet 5. Juni, 2021 Olddick skrev, den 4.6.2021 at 13:43: Ved jeg ikke om hun har en liste, har besøgt byens andre thai piger uden problemer flere gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pancake 15 Skrevet 6. Juni, 2021 Har været på en sådan liste. En pige som jeg besøgte meget havde bedt et par af de andre piger om ikke at servicere mig. Hun havde blandt andet blokket mig hos Ten. Nu har den pågældende pige så ikke været i DK i ca 1 1/2 år. Så nu er der åbnet for det varme vand igen. Husk det kan hjælpe med nyt tlf nr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg