Happydog 16 Skrevet 2. Juni, 2021 Hej boys, Jeg har fulgt med fra sidelinien i en del år, men det er først nu at jeg føler at tiden er kommet til at skrive en anmeldelse. Grunden til dette er at der har været utrolige mange blandede anmeldelser af Melinda. - Så her kommer min personlige vurdering af Melinda. Here we go... Bestillingen af tiden (1 time), blev aftalt over tekst uden problemer. Jeg ankom til tiden og fandt døren, men det var lidt irriterende at der først blev lukket op efter noget tid, da indgangen ligger lige ud til vejen. Dog er den ikke særlig trafikeret, men alligevel.... Der er gratis parkeringsplads lige bag huset, så det var et plus. Blev modtaget af Melinda (det er hende på billederne; https://annoncelight.dk/showad/278025) Sorry, kan ikke finde ud af at sætte det ind rigtigt.... Vi viste begge vores kviktest. Derefter betalte jeg for den aftalte tid og ydelser. Derefter i bad sammen med Melinda. Jeg havde håbet på at hun ville vaske mig lidt og måske også tage fat på lillemanden, men desværre ikke. Vi gik ind på værelset. Jeg lagde mig på ryggen, hvorefter hun startede med at givet mig et dejligt bj. uden gummi. Hun stoppede først da jeg bad hende om at lægge sig på ryggen, så jeg kunne trænge op i hende (med gummi). Derefter flere forskellige stillinger. Kys alle steder på ansigtet til os begge, undtagen munden grundet corona. Hendes bryster fik også masser af klem og kys. Jeg fik en dejlig udløsning. Efter udløsningen så var der ikke noget hastværk fra hendes siden. Hun trak sig ikke væk fra mig, men holdt min pik inden i hende til sidste dråbe var kommet ud. Ingen hastværk fra hendes siden, for at få mig ud af døren da tiden var gået. Melinda har en dejlig slank krop med naturlige faste bryster (en håndfuld). Hendes fisse er dejlig glat. Hun er nem at kommunikere med, da hun snakker rigtig godt engelsk. Man får lov til at presse sin pik i bund. Man må gerne tage lidt fat på hendes baller, mens man knepper hende. Melinda var smilende og ville gøre mit besøg hos hende så godt som muligt, start til slut. Eneste minus var at hun ikke 'gjorde' noget ved lillemanden i badet. Ville jeg komme tilbage - Ja det ville jeg. Mange tak for alle jeres fantastiske anmeldelser igennem årene. De har været meget nyttige. Her på falderebet. - Jeg har intet investeret i Melinda. Jeg er bare en almindelig gæst, som synes at Melinda fortjener succes. Hilsen gæsten. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 3. Juni, 2021 (edited) Det kunne da godt være man skulle tage sig sammen og slå et smut forbi Holsted og besøge hende. Hendes lille overbid synes jeg er ret frækt Redigeret 3. Juni, 2021 af Ham der gutten 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 4. Juni, 2021 Når i er i bad med hende, så bare stille og roligt tag hendes hånd, og før den lidt ned mod kalorious. Så fanger hun at man gerne vil have at den lige bliver kælet for. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 4. September, 2021 Til info er hun tilbage i Holsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 4. September, 2021 Ham der gutten skrev, for 27 minutter siden: Til info er hun tilbage i Holsted Var du der i dag? Er hun lige kommet igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 4. September, 2021 Joey Joe Joe skrev, for 52 minutter siden: Var du der i dag? Er hun lige kommet igen? Jep, derfor meget belejligt et stort indlæg fra en ny bruger Når det er sagt, så må jeg indrømme, at pigebarnet har været savnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrsofus 1 Skrevet 5. September, 2021 Før du laver et af de meget benytte angreb på nye, bruger herinde, skulle du som erfaring bruger måske checker datoen for hans indlæg. Men det er jo meget typisk for dette forum. Nye bruger = fup !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 5. September, 2021 Mrsofus skrev, for 3 timer siden: Før du laver et af de meget benytte angreb på nye, bruger herinde, skulle du som erfaring bruger måske checker datoen for hans indlæg. Men det er jo meget typisk for dette forum. Nye bruger = fup !! Du har ret. Jeg beklager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 5. September, 2021 Joey Joe Joe skrev, for 14 timer siden: Var du der i dag? Er hun lige kommet igen? Nej jeg har ikke besøgt hende, men bare set at hendes annonce er aktiv igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 6. September, 2021 Jeg besøgte Melinda den anden dag. Hun er tilbage i fin form. Dejlig kærlig og bare lækker og sød. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TinyLover 2 Skrevet 7. September, 2021 Yes hun er tilbage. Med hendes positive person, det er og var endnu en skøn oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 14. September, 2021 Har en aftale med hende i morgen, 1 time med denne skønhed skal nok blive godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg