Converge 126 Skrevet 2. Juni, 2021 Er der nogen, som kan huske en sød og smuk GP ved navn Barbie, der arbejdede på SMS-planet for cirka 10 år siden? Bordellet lige ved Lyngbyvejen. Hun var en lille blond sag, cirka 1.65m høj. Jeg besøgte hende en håndfuld gange den gang, men pludselig var hun væk. Kom til at tænke på hende forleden og blev nysgerrig efter at vide, om hun helt stoppede i branchen, skiftede navn, eller bare fandt et andet bordel, som jeg ikke kendte. Det er lidt et long shot, men måske er der nogle af de erfarne drenge herinde, som kan huske hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 3. Juni, 2021 Ja hende kan jeg tydeligt huske Desværre stoppede hun kort tid efter, tror kun hun var in the biz et år eller to 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Converge 126 Skrevet 3. Juni, 2021 G.G. skrev, for 8 timer siden: Ja hende kan jeg tydeligt huske Desværre stoppede hun kort tid efter, tror kun hun var in the biz et år eller to Ja det var ærgerligt, at hun forsvandt så hurtigt, hun var sgu dejlig og sød. Men i det mindste nåede vi at få minderne om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 561 Skrevet 3. Juni, 2021 Converge skrev, for 3 timer siden: Ja det var ærgerligt, at hun forsvandt så hurtigt, hun var sgu dejlig og sød. Men i det mindste nåede vi at få minderne om hende Det er gode minder. Vi der havde glæden af hende, glemmer det ikke! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg