Sentinel 124 Skrevet 3. Juni, 2021 Hejsa Jeg har fået den mulighed for at give en pige massage. Hun er ikke glædespige men tænkte det kunne være en rar måde at få lidt kapital på. Dertil spørger jeg jer: Hvad synes i er rimeligt for at masserer hende i 30-60 minutters tid? Jeg tænker selv 800,- kr. for en time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Juni, 2021 Hvis hun skal have en slik orgasme er 800 ok - men hvis hun ser lidt fiks ud gør jeg det gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 3. Juni, 2021 Sentinel skrev, for 6 minutter siden: Hejsa Jeg har fået den mulighed for at give en pige massage. Hun er ikke glædespige men tænkte det kunne være en rar måde at få lidt kapital på. Dertil spørger jeg jer: Hvad synes i er rimeligt for at masserer hende i 30-60 minutters tid? Jeg tænker selv 800,- kr. for en time 800,-kr for en time så tænker jeg, du for mange fritimer i din butik. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 3. Juni, 2021 Hvis det er reel massage og ingen sex kan man få det ved en professionel uddannet massør for 500-600 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2545 Skrevet 3. Juni, 2021 @Sentinel det er lidt svært at forstå din formulering. Jeg og sikkert også mange andre, er i tvivl om du vil betale hende eller om hun skal betale dig for massagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 124 Skrevet 5. Juni, 2021 Ja, det kan jeg se :) Altså, hun er super hot og det er mig der betaler for at masserer hende :D Jeg synes det er lidt frækt. Beklager misforståelsen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 237 Skrevet 6. Juni, 2021 Så er 800,- fint fint.. God fornøjelse champ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2545 Skrevet 6. Juni, 2021 (edited) @Sentinel hvis pigen er med på massagen og de 800 kr. Så er det da bare om at komme i gang Men har hun nogen forventninger om betaling? Hvis ikke kan det jo være at hun bliver støt over at du vil give betaling, måske ser hun det som om du mener at hun er en GP. PS. Jeg vil anbefale dig at ikke at aftale en bestemt tid på massagen, for når hun ligger der og nyder massagen så glemmer hun tid og sted...... Redigeret 6. Juni, 2021 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 6. Juni, 2021 Husk at pirre hende lidt de rigtige steder - måske hun så vil have ekstra... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 124 Skrevet 6. Juni, 2021 Super gode råd! :) Ja, hun er med på det er i gråzonen og er også åben for andet, forudsat der er betaling for det... Hun overvejer også at sælge billeder, men hun er helt ny i det game. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 10. Juni, 2021 Hvis hun mangler flere hænder til at give hende massage, så må hun da endelig sige til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilfinger2 41 Skrevet 10. Juni, 2021 Ja jeg melder mig også frivilligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg