Hop til indhold
rumme

Bording/Herning SMukke danske Anna

Recommended Posts

Jubii!!!!

Så fik jeg endeligt tingene til at gå op i en højere enhed, så jeg kunne få lov til at møde Smukke dejlige Anna igen, som jeg skrev i mit første indlæg omkring Anna, så er hun et superdejlig nærværende gudindeskønt kvindemenneske, troede endeligt ikke at det kunne blive bedre end sidste gang, men jeg tog fejl. At have mødt hende før gjorder det lidt mere afslappe, der var også mere overskud til at beundre hendes total dejlige krop, fuck hvor er hun bare eye candy, efter et hurtigt bad (hvor jeg fik lov til at sæbe hende ind) gik det ind til sengen, gider ikke at gå i detaljer, men dog vil jeg sige, jeg elsker at slikke fisse på hende, for hun har en dejlig fisse samt en uskyldig anus, selvom jeg ikke tror den er så uskyldig endda, men det har jeg til gode til en anden dag.

Hvis jeg skal finde noget at klage over, så må det abeslut være at jeg ikke kan holde til at ”pumpe” derudad i flere timer, ikke engang 20 minutter, eller man bare kunne gøre som i de unge dage, 2 min pause og så op på hesten igen. Anna er en gudinde i sengen og hun forstår at få sig til at føle sig som en konge, for hun nyder virkelig det hun laver, og for håbeligt også det jeg laver.

Om jeg vil besøge hende igen: JA!!!!!!

Kan hun anbefales: Ja da

https://annoncelight.dk/showad/296059

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mannings

Jeps, SmukkeDanskeAnna er en super date. Begavet samtale og lækker sex...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...