sn57 723 Skrevet 4. Juni, 2021 Endelig fik jeg besøgt Madame Sascha i hendes nye lokaler! Madame Sascha var fantastisk som altid og jeg fik som altid en oplevelse udover det forventede, men selve seancen vil jeg ikke berette mere om men Madame Sascha's nye sted Det er noget af det mest gennemførte jeg har set i Danmark, ikke stort men med flere tema rum, Japansk bondage. Klinik rum med gynækolog stol. BDSM rum, med piske, masker, med mange fikserings muligheder, Det hvide rum hvor slaverne virkelig fikseres så de kan pines og plages. Og endelig en fange celle .Alt så gennemført og pinligt rent. Tillykke med det nye sted Madame Sascha og tak for den store indsats det har kostet at skabe disse fantastisk rum særligt i disse Corona tider 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jobo 17 Skrevet 4. Juni, 2021 Tak for din anprisning af Madame og lokaler. Uden at du skal være meget konkret, har jeg så ret i, at der er tale om lokaler beliggende tæt på Frederiksberg Alle/Kingosgade, og hvis, er der så nogenlunde diskret adgang til stedet? Har aldrig mødt Madame, men har umådelig stor lyst til det. Hendes billeder vidner om en smuk (mente jeg lækker?) kvinde, og anmeldelserne siger samstemmende at hun kan sit kram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 4. Juni, 2021 har du et link eller hvad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 4. Juni, 2021 (edited) Jobo skrev, for 54 minutter siden: Redigeret 4. Juni, 2021 af SpankingSub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 4. Juni, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 13 minutter siden: har du et link eller hvad http://madamesascha.com/da/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg