Guest Runaldo Skrevet 5. Juni, 2021 Davs En kammerat har fortalt mig om en episode han har været ude for. Han har haft booket en tid hos en pige i KBH under et 'nom de guerre' men har så været ude for et uheld og glemte at aflyse. Det er nok sket for alle piger og tror sikkert at en del mænd måske glemmer at aflyse hvis de ændrer mening. Pigen har så brudt diskretionen og begyndt at kime ham ned med hans reelle navn som hun har fundet på en eller anden måde, sikkert igennem mobilepay for der bliver navn oplyst blot ved indtastning af tlf nr, heriblandt trusler og opkrævning af det beløb pigen såkaldt 'mistede'. Hun er endda gået så langt at true med at sende en regning til hans adresse - hvilket bare virker absurd dumt. Hvis det er accepteret at kvinderne bruger et falsk navn er burde det vel også gå den anden vej. Kunne godt tænke mig at vide hvad det ofte gode folk herinde mener om at pigerne begynder på den slags opførsel. Synes det er ret ækelt hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg har personligt selv afskrevet pigen det omhandler og alle i hendes arbejdskreds (klinik). God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobsen80 15 Skrevet 5. Juni, 2021 Hjælp os andre og fortæl hvem hun og klinikken er , ellers er der måske andre der løber ind i samme problemer, uagtet at selvfølgelig er en info om aflysning vel noget alle bør huske.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 5. Juni, 2021 (edited) Runaldo skrev, 1 time siden: tror sikkert at en del mænd måske glemmer at aflyse hvis de ændrer mening. "glemmer"!? - man "glemmer" ikke. Man vælger at aflyse eller også gør man ikke. Det er et valg. Nogle vælger ikke at melde afbud, hvilket er dårlig stil og respektløst! Jeg har aldrig oplevet brud på diskretion. - men til gengæld behandler jeg altid pigerne pænt og aflyser, hvis jeg bliver forhindret. Han har kostet hende penge ved at blive væk uden at melde afbud. Du har helt ret i, at det er ækelt at følge op på kunden. Men jeg kan godt forstå at filmen knækker for nogle kvinder, når de oplever sådan urimelig opførsel. Redigeret 5. Juni, 2021 af Harran 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 5. Juni, 2021 Tja, havde hun opført sig sådan overfor mig, så havde jeg tændt fuldkommen af og givet hende samme offentlige behandling - blot ti gange værre. Føj for en opførsel! Hvad hedder pigen/stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 5. Juni, 2021 Da vi kun har historien, fra den ene part,og han har den fra en kammerat. Syntes jeg ikke pige eller klinik navn skal frem. Beviserne er for dårlige. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 5. Juni, 2021 Det er dårlig stil af pigen, at "kime ham ned med hans reelle navn". Det ville være god stil hvis hun holdt op med det. Det er til gengæld også ûber-dårlig stil at "glemme" at aflyse, medmindre det omtalte uheld har omfattet hovedskade og bevidstløshed. God stil ville være at kompensere pigen i et eller andet omfang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Juni, 2021 Runaldo skrev, for 2 timer siden: Davs En kammerat har fortalt mig om en episode han har været ude for. Han har haft booket en tid hos en pige i KBH under et 'nom de guerre' men har så været ude for et uheld og glemte at aflyse. Det er nok sket for alle piger og tror sikkert at en del mænd måske glemmer at aflyse hvis de ændrer mening. Pigen har så brudt diskretionen og begyndt at kime ham ned med hans reelle navn som hun har fundet på en eller anden måde, sikkert igennem mobilepay for der bliver navn oplyst blot ved indtastning af tlf nr, heriblandt trusler og opkrævning af det beløb pigen såkaldt 'mistede'. Hun er endda gået så langt at true med at sende en regning til hans adresse - hvilket bare virker absurd dumt. Hvis det er accepteret at kvinderne bruger et falsk navn er burde det vel også gå den anden vej. Kunne godt tænke mig at vide hvad det ofte gode folk herinde mener om at pigerne begynder på den slags opførsel. Synes det er ret ækelt hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg har personligt selv afskrevet pigen det omhandler og alle i hendes arbejdskreds (klinik). God weekend Udeblivelser er en tilbagevendende problemstilling. Ikke bare hos os piger, men mange steder læger, sygehuse, frisører osv. I alle sammenhænge er det dårlig stil og nogen steder sender de en regning. Jeg synes det er forkert du skriver ‘mistede’, som om du ikke mener hun har mistet indtjening. Du ved din kammerat ikke mødte op, så der er ingen tvivl om hun har mistet indtjening i det tidsrum. Alt afhængig af aftalens varighed, har hun i bedste fald fået en spontan kunde ind til noget af tiden. Men chancen er lille. Nej det er ikke ok hun kimer ham ned og bryder diskretionen. Men det problem havde været undgået hvis han havde taget ansvar og kontaktet hende for en acceptabel løsning. Hvis han reelt havde et uheld og stadig gerne ville besøge hende en anden gang. Skulle han have taget kontakt og løst det. Alt andet virker useriøst og som svindel fra hans side. Og vi kan jo tydeligt se herinde hvor meget i mænd hader når pigen er en useriøs svindler. Samme følelse står vi med flere gange ugentligt. Jeg kunne aldrig finde på det at kontakte nogen på den måde. Men til gengæld er der heller ingen tvivl om min konsekvens. Dukker man som ny kunde ikke op er jeg ligeglad med årsager og undskyldninger man har kun 1 chance. Jeg opdaterer snart priser og annonce og her præsenteres en ny regel. Stamkunder kan få en ny chance men kun mod “dummebøde” på 400kr. Kun fordi jeg ved de er seriøse og reelt har været forhindret i at give besked. Men ikke desto mindre har jeg mistet penge og det skal kompenseres hvis man fortsat vil være kunde ellers er vejen vist. Heldigvis ikke mange stamkunder jeg hidtil er blevet uvenner over pga af netop udeblivelse. Men dilemmaet har været der og derfor laver jeg nu en løsning på det. Den omtalte GP kan ligeså godt stoppe. Hun for intet ud af det. Udover at ødelægge sit egen forretning. Den slags useriøse kunder får man intet ud af at diskutere med. Men forstår jeg hendes frustration - JA!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 5. Juni, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 10 minutter siden: Udeblivelser er en tilbagevendende problemstilling. Ikke bare hos os piger, men mange steder læger, sygehuse, frisører osv. I alle sammenhænge er det dårlig stil og nogen steder sender de en regning. Jeg synes det er forkert du skriver ‘mistede’, som om du ikke mener hun har mistet indtjening. Du ved din kammerat ikke mødte op, så der er ingen tvivl om hun har mistet indtjening i det tidsrum. Alt afhængig af aftalens varighed, har hun i bedste fald fået en spontan kunde ind til noget af tiden. Men chancen er lille. Nej det er ikke ok hun kimer ham ned og bryder diskretionen. Men det problem havde været undgået hvis han havde taget ansvar og kontaktet hende for en acceptabel løsning. Hvis han reelt havde et uheld og stadig gerne ville besøge hende en anden gang. Skulle han have taget kontakt og løst det. Alt andet virker useriøst og som svindel fra hans side. Og vi kan jo tydeligt se herinde hvor meget i mænd hader når pigen er en useriøs svindler. Samme følelse står vi med flere gange ugentligt. Jeg kunne aldrig finde på det at kontakte nogen på den måde. Men til gengæld er der heller ingen tvivl om min konsekvens. Dukker man som ny kunde ikke op er jeg ligeglad med årsager og undskyldninger man har kun 1 chance. Jeg opdaterer snart priser og annonce og her præsenteres en ny regel. Stamkunder kan få en ny chance men kun mod “dummebøde” på 400kr. Kun fordi jeg ved de er seriøse og reelt har været forhindret i at give besked. Men ikke desto mindre har jeg mistet penge og det skal kompenseres hvis man fortsat vil være kunde ellers er vejen vist. Heldigvis ikke mange stamkunder jeg hidtil er blevet uvenner over pga af netop udeblivelse. Men dilemmaet har været der og derfor laver jeg nu en løsning på det. Den omtalte GP kan ligeså godt stoppe. Hun for intet ud af det. Udover at ødelægge sit egen forretning. Den slags useriøse kunder får man intet ud af at diskutere med. Men forstår jeg hendes frustration - JA!! Uden tvivl. Vil dog mene det er at gå over stregen at forlange fuld betaling for ikke hændt oplevelse og så begynde at true med brug af reelt navn og evt adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Juni, 2021 Runaldo skrev, for 19 minutter siden: Uden tvivl. Vil dog mene det er at gå over stregen at forlange fuld betaling for ikke hændt oplevelse og så begynde at true med brug af reelt navn og evt adresse. Helt enig. Hun er gået over stregen. Men fejl fra begge parter. Jeg har aldrig forsøgt på at finde det reelle navn på nogen. Men har været så frustreret at jeg at satte mig grundigt ind i hvordan ip-adresser virker fandt ip på mange mailadresser (troede jeg) men mange var ens. Og fandt så ud af den ip som jeg kan se er fra mailudbyderen. Så mange fra Gmail var den samme osv. Dette ikke for at opkræve nogen noget eller chikanere nogen. Ganske simpelt et forsøg på at undgå, den samme laver en ny mail, ny fake aftale. For ud fra skrivemåde mm. Har jeg en mistanke om nogen simpelthen finder det sjovt at genere os GP’er. Også derfor det er fristende at tage reserveringgebyr men det må vi heller ikke. Vi har ikke mange måder at undgå at blive snydt og vreden kan tage desværre for nogen gå for vidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. Juni, 2021 Runaldo skrev, for 4 timer siden: Hvis det er accepteret at kvinderne bruger et falsk navn er burde det vel også gå den anden vej. Jo, men hvad i din historie sår tvivl om den del? Jeg forstår ikke rigtig pointen med historien, som hverken handler om "diskretion" eller dæknavne, så vidt jeg kan se. Runaldo skrev, for 4 timer siden: Kunne godt tænke mig at vide hvad det ofte gode folk herinde mener om at pigerne begynder på den slags opførsel. Der er ikke noget der tyder på, at "pigerne begynder på den slags opførsel", bare fordi du fortæller om én pige der én gang bliver sur over at blive røvrendt af din ven uden at få så meget som en undskyldning. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 5. Juni, 2021 It's a tough world, noget som dit valg af udtryk "nom de guerre" jo vidner om. Vi bevæger os i en monumental gråzone, hvor det bedste vi kan gøre er at opføre os som hvis det var en dejlig hvid zone. Kunder som ikke aflyser er et megaproblem for GP'erne. I thaiverden, som jeg er lidt bekendt med, sker det ikke nogle gange om ugen, men flere gange om dagen. Der er simpelt hen en hel masse mænd som pisser på pigerne og deres tid. Nogle gør det helt sikkert for sjov. Det er de fakta "din ven" skal være bevidst om. Når han ikke aflyser en booket aftale så gør han gråzonen end mindre hvid, istedet for det modsatte. Det er bare at spise lidt brød til, og gøre det bedre næste gang. Hvorfor ikke tage kontakt med pigen og gøre ondt godt f.eks. Personligt synes jeg det er ret ækelt at ikke kunne opføre sig i forhold til sine aftaler. Pisser man på sin læge kommer der en regning. Den her gang fik "din ven" en anden slags regning. Klarer "din ven" ikke den, så burde han enten holde op med GP'er, eller lære at opføre sig ordentligt. Alle kan glemme og gøre fejl, men alle kan også undskylde og betale regningen for sin fejl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 5. Juni, 2021 (edited) Helt fint med mig hun bruger den slags metoder. Han meldte ikke afbud og kan bare betale så er det problem ude af verden. Redigeret 5. Juni, 2021 af People Pleaseren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 5. Juni, 2021 Advarsel skrev, for 3 timer siden: Jo, men hvad i din historie sår tvivl om den del? Jeg forstår ikke rigtig pointen med historien, som hverken handler om "diskretion" eller dæknavne, så vidt jeg kan se Du kunne ikke læse mellem linierne, jeg skal skære det ud i pap for dig - det gør jeg så. Det er såvidt forstået at kvinderne ikke bruger deres rigtige navne, samt bruger telefonnumre hvor man ikke kan gå ind på 118.dk og finde deres personoplysninger eller spore det via mobilepay - men den andenvej har denne pige det tydeligvis fint med at gøre alle disse ting. Det er i min verden en klam type som ikke værdisætter diskretion særlig højt, kun når det er til hendes fordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Juni, 2021 Runaldo skrev, for 5 minutter siden: Du kunne ikke læse mellem linierne, jeg skal skære det ud i pap for dig - det gør jeg så. Det er såvidt forstået at kvinderne ikke bruger deres rigtige navne, samt bruger telefonnumre hvor man ikke kan gå ind på 118.dk og finde deres personoplysninger eller spore det via mobilepay - men den andenvej har denne pige det tydeligvis fint med at gøre alle disse ting. Det er i min verden en klam type som ikke værdisætter diskretion særlig højt, kun når det er til hendes fordel. Rigtig mange kunder er så netop gode til, at beskytte deres egen identitet, ved at have taletidsmobiler til kontakt til pigerne eller en ekstra mail med falsk navn og kun bruge kontanter. Men uanset om han kunne ha beskyttet sig selv bedre, burde hun ikke chikanere ham på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Juni, 2021 Runaldo skrev, for 13 timer siden: Du kunne ikke læse mellem linierne, jeg skal skære det ud i pap for dig - det gør jeg så. Det er såvidt forstået at kvinderne ikke bruger deres rigtige navne, samt bruger telefonnumre hvor man ikke kan gå ind på 118.dk og finde deres personoplysninger eller spore det via mobilepay - men den andenvej har denne pige det tydeligvis fint med at gøre alle disse ting. Det er i min verden en klam type som ikke værdisætter diskretion særlig højt, kun når det er til hendes fordel. Jeg tror indtil videre ikke der er nogen som har sagt, at det på nogen måde er ok at pigen har brudt diskretionen. Det sagt, så er der rigtig gode grunde til at kvinderne er anonyme, og samtidig gode grunde til ikke at ville modtage mænd som man ikke kan bekræfte identiteten på. Vi står med en del usikkerhed og mange mange mange som skriver for at spilde vores tid, eller mere ondskabsfulde hensigter, og det giver en lille ekstra sikkerhed for os at have identiteten på den man modtager. Så er man for eksempel forholdsvist sikker på ikke at blive berøvet. Jeg har ikke selv reglen, at jeg kun tager imod registreredes numre, men jeg kan godt forstå de piger som har. En sjælden gang imellem slår jeg også numre op, hvis noget i beskederne skurrer helt forkert og jeg får en underlig mavefornemmelse om personen. Jeg bruger det aldrig til noget overhovedet, andet end at tjekke om postnummert passer nogenlunde overens og at der faktisk sidder en rigtig person i den anden ende. Gør det ikke, eller er nummeret ikke registreret så indgår jeg ikke en aftale. Derefter er den persons oplysninger glemt igen. Det sagt, så fungerer det setup jo netop kun, når der 100% bliver overholdt diskretion. Det er det første og vigtigste princip i branchen. Lige i hælene kommer gensidig respekt så, og der må jeg bare sige, at der i 99,99% af tilfælde ikke er en god grund til ikke at udeblive uden at aflyse. Det er pisse irriterende og tager både af vores profit og arbejdsglæde når det sker. Chancen for at årsagen til udeblivelsen er sket med lige præcis sådan en timing, at uheldet skete 5 minutter før han stod ved døren og gjorde ham ude af stand til at sende en SMS er så lille og usandsynlig, at den kan vi bare ikke bruge til noget ved nye gæster. Jeg kan godt forstå at hun bad om kompensation. Når hun ikke fik den er det ikke ok at kime ned og bryde diskretionen, men som udgangspunkt har han opført sig shitty. Der er verden så bare så træs indrettet, at det eneste vi som GP'er kan gøre er at tage tabet, blokere taberen og komme videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 6. Juni, 2021 (edited) Runaldo skrev, for 15 timer siden: Du kunne ikke læse mellem linierne, jeg skal skære det ud i pap for dig - det gør jeg så. Det er såvidt forstået at kvinderne ikke bruger deres rigtige navne, samt bruger telefonnumre hvor man ikke kan gå ind på 118.dk og finde deres personoplysninger eller spore det via mobilepay - men den andenvej har denne pige det tydeligvis fint med at gøre alle disse ting. Det er i min verden en klam type som ikke værdisætter diskretion særlig højt, kun når det er til hendes fordel. Men vi sørger jo for at man ikke bare lige kan finde vores navn.. Med et arbejdsnummer osv.. Ellers blev jeg da også kimet ned på min private telefon når jeg ikke lige tog arbejdstelefonen er jeg da sikker på.. Det værende sagt så kunne jeg aldrig drømme om at ringe en gæst op medmindre han selv havde bedt mig om det.. Jeg sætter Thomas Buttenschøn "dårlig sex" på maks og skråler med.. Det tager den værste irritation over en gut som din kammerat.. Hvis folk ikke kommer til vores aftale så sender jeg en SMS med ordlyden "forhindret, forsinket eller havde du aldrig tænkt dig at komme.?".. Intet svar så sender jeg en SMS med at jeg blokerer dem men at jeg håber de få et dejligt liv med masser af kærlighed.. Redigeret 6. Juni, 2021 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 6. Juni, 2021 Runaldo skrev, den 5.6.2021 at 11:13: Davs En kammerat har fortalt mig om en episode han har været ude for. Han har haft booket en tid hos en pige i KBH under et 'nom de guerre' men har så været ude for et uheld og glemte at aflyse. Det er nok sket for alle piger og tror sikkert at en del mænd måske glemmer at aflyse hvis de ændrer mening. Pigen har så brudt diskretionen og begyndt at kime ham ned med hans reelle navn som hun har fundet på en eller anden måde, sikkert igennem mobilepay for der bliver navn oplyst blot ved indtastning af tlf nr, heriblandt trusler og opkrævning af det beløb pigen såkaldt 'mistede'. Hun er endda gået så langt at true med at sende en regning til hans adresse - hvilket bare virker absurd dumt. Hvis det er accepteret at kvinderne bruger et falsk navn er burde det vel også gå den anden vej. Kunne godt tænke mig at vide hvad det ofte gode folk herinde mener om at pigerne begynder på den slags opførsel. Synes det er ret ækelt hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg har personligt selv afskrevet pigen det omhandler og alle i hendes arbejdskreds (klinik). God weekend Der skal som regel to fjolser til før diverse konflikter esklarere til det idiotiske. Hvis din kammarat havde været lidt mere vaks, havde han langt tidligere i forløbet udvist lidt impati for Gp´en og fået lukket sagen på en for begge parter ordenlig måde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. Juni, 2021 Runaldo skrev, den 5.6.2021 at 11:13: Jeg har personligt selv afskrevet pigen det omhandler og alle i hendes arbejdskreds (klinik). Hvorfor skal det gå ud over de andre piger, så én pige er gået over stregen? Endda når du ikke har hørt pigens version af sagen, men kun hørt det fra “din ven”.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 6. Juni, 2021 Runaldo skrev, for 21 timer siden: men den andenvej har denne pige det tydeligvis fint med at gøre alle disse ting. Næ, det ved du intet om. Det vi ved er, at din ven har pisset på hende, og så blev hun vred. Så reagerer hun ved at prøve at finde frem til ham for at få ham til at gøre det godt igen. Du skriver ikke meget om angivelige "trusler" ud over at hun vil sende en regning. Det er ikke "en trussel", men noget der kan følge af aftaleloven, som hun derfor har en både legitim og legal ret til. Hvis man ikke kan forstå, at hun bliver sur, så er det nok der man skal starte. En fast praksis for diskretion i branchen legitimerer jo ikke, at man opfører sig som en idiot, bare fordi man er pseudonym. Det gælder selvfølgelig også den GP, som tilsyneladende ikke har trukket vejret dybt nok, før hun reagerede, men måske var din ven idiot nummer 10 den dag, og den eneste af dem hun kunne komme i kontakt med. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 7. Juni, 2021 Må indrømme, at jeg har nogle gange forbeholdt mig retten til at sige nej tak, når jeg stod i døråbningen. Det betyder at jeg har booket en pige, mødt op, og så finder jeg ud af, at hun alligevel ikke er min smag, eller der er umiddelbar ikke god kemi. Det er alene min mavefornemmelse der afgører det. Det betyder vel også at hun har “mistet indtjening” fordi det tidsrum hun havde afsat til mig, ikke bliver brugt med meget kort varsel. Jeg har dog aldrig oplevet nogle kvinder bliver rasende over det. Skuffende reaktioner, ja. Lidt tvær. Men ikke en noget der skabte uoprettelig skade. Hvordan betragtes denne form for “aflysning”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 7. Juni, 2021 Tip toe skrev, for 21 minutter siden: Må indrømme, at jeg har nogle gange forbeholdt mig retten til at sige nej tak, når jeg stod i døråbningen. Det betyder at jeg har booket en pige, mødt op, og så finder jeg ud af, at hun alligevel ikke er min smag, eller der er umiddelbar ikke god kemi. Det er alene min mavefornemmelse der afgører det. Det betyder vel også at hun har “mistet indtjening” fordi det tidsrum hun havde afsat til mig, ikke bliver brugt med meget kort varsel. Jeg har dog aldrig oplevet nogle kvinder bliver rasende over det. Skuffende reaktioner, ja. Lidt tvær. Men ikke en noget der skabte uoprettelig skade. Hvordan betragtes denne form for “aflysning”? Jeg tror de fleste af os godt ved hvis vi ikke ligner vores billeder eller måske ikke kan leve op til vores belevenhed i den skrevne kommunikation.. Vi fornemmer også den mindre gode kemi du selv nævner så tror ikke det overrasker os når gæsterne vælger at gå.. Det kan overraske at man oftest ikke få nogen forklaring andet end "jeg har glemt pungen i bilen".. Men det jo fair nok, hvis man frygter konfrontationen.. Jeg vil dog hellere at gæsten vælger at gå, hvis han bliver i tvivl, i stedet for at han vælger at blive og give mig en dårlig oplevelse, fordi det er faktisk ikke kun akavet for jer hvis i knalder en pige i ikke heeelt er interesseret i alligevel, det også akavet for pigen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 7. Juni, 2021 (edited) Tip toe skrev, 1 time siden: Må indrømme, at jeg har nogle gange forbeholdt mig retten til at sige nej tak, når jeg stod i døråbningen. Det betyder at jeg har booket en pige, mødt op, og så finder jeg ud af, at hun alligevel ikke er min smag, eller der er umiddelbar ikke god kemi. Det er alene min mavefornemmelse der afgører det. Det betyder vel også at hun har “mistet indtjening” fordi det tidsrum hun havde afsat til mig, ikke bliver brugt med meget kort varsel. Jeg har dog aldrig oplevet nogle kvinder bliver rasende over det. Skuffende reaktioner, ja. Lidt tvær. Men ikke en noget der skabte uoprettelig skade. Hvordan betragtes denne form for “aflysning”? Det synes jeg personligt er helt ok. Selvom det da er ærgerligt. Heldigvis har jeg kun selv oplevet det én gang. Nogle ting ved man først når man er der; kemi, om pigen ikke ligner sine billeder og ved dem af os som ikke viser ansigter er der jo også noget der som man først kan tage stilling til når man lægger øjne på os i den virkelige verden. Det vigtige for mig i denne sammenhæng er, at der ikke er nogen mangel på respekt i den sammenhæng. Du har ikke lige glemt at aflyse, du har ikke booket uden intention om nogensinde at dukke op, du har ikke aflyst 5 minutter før, du har ikke dobbeltbooket. Sådan helt ærligt vil jeg da sige, at det ville være en smuk gestus at give en kompensation hvis den eneste grund til at man går er en mavefornemmelse, og ikke noget pigen kunne have gjort noget ved i sin markedsføring eller i samtalen inden. Men det er ikke noget jeg selv ville forvente, for der er bare mange ting man ikke kan se og læse sig ud af på en annonceprofil, og det må jo være mit ansvar at profilen afspejler mig bedst muligt så gæster ved hvem de går ind til (at det så er noget af en opgave at gøre er en anden snak). Redigeret 7. Juni, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg